Harici Harddisk Güvenliği..
-
içinden program cıkmadı ki işte :) kullanım klavuzunda programı calıstırın diyor a.q ama program yok :)) şimdilik ses seda yok, daha doldurmadım birşeyler yüklücem ama nasıl ayar ceksem kaca bölsem diye düşünüyorum :)
-
_Dert_ bunu yazdı:
-----------------------------
içinden program cıkmadı ki işte :) kullanım klavuzunda programı calıstırın diyor a.q ama program yok :)) şimdilik ses seda yok, daha doldurmadım birşeyler yüklücem ama nasıl ayar ceksem kaca bölsem diye düşünüyorum :)
-----------------------------program klasörü gizli olabilir. gizli dosyaları göster de öyle bi bak.
-
Sadece register diye bir program cıkıyor içinde o kadar..
-
bende herşeyimi wd 2.5" usb 750gb a verdim hadi hayırlısı
şu ana kadar sorun yok taş gibi nazar değmesin
Toplam Hit: 3058 Toplam Mesaj: 15
