Grafik - Animasyon - Flash - 3D Modelleme
Hastane'den Kaçış (3D Animasyon Testi)
Hastane'den Kaçış (3D Animasyon Testi)
-
Noyan bunu yazdı
Arkadaşlar ben 3d karakter animatörüyüm.
Maya kullanıp keyframe animasyon yapmak var, bir de rig bulup o rig'e motionbuilder ile kaydedilmiş yada hazır indirilmiş bir mocap datası tutturmak var.
Arkadaş sanırım mocap ile karaktere animasyon bake etmiş ve pftrack denilen programla arka planda kamera hareketi koymuş.
Birader bu sistemi biraz açarsan sevinirim.
mocap doslayari her animasyoncunun vazgecilmezlerinden dostum. onun disinda genellikle ipi motion studyoyu kullaniyorum hareketler icinç kinect eklentisi de var. yuz animasyonlari ve hareketleri xbox kinectimle yapiyorum.
bu da yzu trackingleri icin.
http://www.youtube.com/watch?v=24qUFDdZAG8
hercesit mocap dosyasi olusturabilirim :)
-
DestinatioN bunu yazdı
ne yani bu yaratıkları sen çizmiyormuydun
-
u235 bunu yazdıDestinatioN bunu yazdı
ne yani bu yaratıkları sen çizmiyormuydun
2 gündür arka arkaya 4,5 karakter çalışması geliyorsa, elbette kendisinin çizmediğini anlayabiliyorsun.
0 dan bir karaktere başlamak, modellemek, matte painting,materyal seçimi,ayrıntılar en az 1 haftanı alır, 1 hafta sonunda ise elbette bir alien dizaynı çıkartamazsın ortaya.Sadece Alien karakterinteki ayrıntılı modelleme , profesyonel olduğunu sayarsak 20 gününü alır.
Bu yüzden cg society,deviantart taki sağlam 3d designer lar tek bir karakter çalışmasına aylar harcıyorlar.
Bizim murid 2 günde 4,5 proje çıkarıyor.Dikkatimi çekti ve doğruymuş.
Esconda tarafından 16/Eki/13 02:30 tarihinde düzenlenmiştir -
Dj_DooM3 bunu yazdıNoyan bunu yazdı
Arkadaşlar ben 3d karakter animatörüyüm.
Maya kullanıp keyframe animasyon yapmak var, bir de rig bulup o rig'e motionbuilder ile kaydedilmiş yada hazır indirilmiş bir mocap datası tutturmak var.
Arkadaş sanırım mocap ile karaktere animasyon bake etmiş ve pftrack denilen programla arka planda kamera hareketi koymuş.
Birader bu sistemi biraz açarsan sevinirim.
mocap doslayari her animasyoncunun vazgecilmezlerinden dostum. onun disinda genellikle ipi motion studyoyu kullaniyorum hareketler icinç kinect eklentisi de var. yuz animasyonlari ve hareketleri xbox kinectimle yapiyorum.
bu da yzu trackingleri icin.
http://www.youtube.com/watch?v=24qUFDdZAG8
hercesit mocap dosyasi olusturabilirim :)
mocap vazgeçilmez değildir hatta key frame ve mocap ayrı kulvarlardır. Bir animasyon ya keyframe olarak yapılmıştır, yada mocap olarak çekilip ince düzenleme yapılmıştır. oyun ve filmlerde çoğunlukla mocap tercih edilir.
insanlar zaten mocap'dan referans almıyorlar gerçek videolara kendi oyunculuklarını kaydedip keyframe animasyon yapıyorlar. Piyasa her türlü ihtiyaca hizmet edecek kadar mocap dosyası yok. Üstelik herkesin de motion builder indirip motion analiz edecek hali yok. bilgi amaçlı söylüyorum bunları.
-
Esconda bunu yazdıu235 bunu yazdıDestinatioN bunu yazdı
ne yani bu yaratıkları sen çizmiyormuydun
2 gündür arka arkaya 4,5 karakter çalışması geliyorsa, elbette kendisinin çizmediğini anlayabiliyorsun.
0 dan bir karaktere başlamak, modellemek, matte painting,materyal seçimi,ayrıntılar en az 1 haftanı alır, 1 hafta sonunda ise elbette bir alien dizaynı çıkartamazsın ortaya.Sadece Alien karakterinteki ayrıntılı modelleme , profesyonel olduğunu sayarsak 20 gününü alır.
Bu yüzden cg society,deviantart taki sağlam 3d designer lar tek bir karakter çalışmasına aylar harcıyorlar.
Bizim murid 2 günde 4,5 proje çıkarıyor.Dikkatimi çekti ve doğruymuş.
hocam yanlış anlama ama ne zaman senin mesajlarını görsem tahribata girme zevkim kaçıyor herkese bir aksilik ve senin kafa yapına kim ters düşerse onu göt etmeye çalışıyorsun. karşıdaki hakkında kötü düşüncülerin varsa burda olduğu gibi PM den atman daha mantıklı değil mi?
böyle bi modelin ne kadar vakit aldığını bende biliyorum.zaten çoğu insan belirli modeller üzerinde düzenleme yaparak sunuyor.ama DJ doomun da bunları belirtmemesi yanlış.
c0nverse tarafından 30/Eki/13 17:14 tarihinde düzenlenmiştir -
HolyOne bunu yazdı
malafat da eklersen daha bi gerçekçi olurdu hocam
hatta koşarken sağa sola sallansa güzel olur
parayla yaptığın işlerden örnek verir misin?
-
HolyOne bunu yazdı
malafat da eklersen daha bi gerçekçi olurdu hocam
:D :D :D
-
HolyOne bunu yazdı
malafat da eklersen daha bi gerçekçi olurdu hocam
Şehim ne ettin :D oldu daşakları gören der artık 1 kilo daşağı var lan bu adamın yada canavarın :D
-
Noyan bunu yazdıDj_DooM3 bunu yazdıNoyan bunu yazdı
Arkadaşlar ben 3d karakter animatörüyüm.
Maya kullanıp keyframe animasyon yapmak var, bir de rig bulup o rig'e motionbuilder ile kaydedilmiş yada hazır indirilmiş bir mocap datası tutturmak var.
Arkadaş sanırım mocap ile karaktere animasyon bake etmiş ve pftrack denilen programla arka planda kamera hareketi koymuş.
Birader bu sistemi biraz açarsan sevinirim.
mocap doslayari her animasyoncunun vazgecilmezlerinden dostum. onun disinda genellikle ipi motion studyoyu kullaniyorum hareketler icinç kinect eklentisi de var. yuz animasyonlari ve hareketleri xbox kinectimle yapiyorum.
bu da yzu trackingleri icin.
http://www.youtube.com/watch?v=24qUFDdZAG8
hercesit mocap dosyasi olusturabilirim :)
mocap vazgeçilmez değildir hatta key frame ve mocap ayrı kulvarlardır. Bir animasyon ya keyframe olarak yapılmıştır, yada mocap olarak çekilip ince düzenleme yapılmıştır. oyun ve filmlerde çoğunlukla mocap tercih edilir.
insanlar zaten mocap'dan referans almıyorlar gerçek videolara kendi oyunculuklarını kaydedip keyframe animasyon yapıyorlar. Piyasa her türlü ihtiyaca hizmet edecek kadar mocap dosyası yok. Üstelik herkesin de motion builder indirip motion analiz edecek hali yok. bilgi amaçlı söylüyorum bunları.
hocam keyframe yontemini de cok kullandim. fakat mocap daha kolay geliyor. ozellikle de realtime mocap yapabilen ucuza cihazlar varken. kinect cok guzel hareket yakaliyor. facial animasyonlarda da mukemmel calisiyor.
-
Esconda bunu yazdıu235 bunu yazdıDestinatioN bunu yazdı
ne yani bu yaratıkları sen çizmiyormuydun
2 gündür arka arkaya 4,5 karakter çalışması geliyorsa, elbette kendisinin çizmediğini anlayabiliyorsun.
0 dan bir karaktere başlamak, modellemek, matte painting,materyal seçimi,ayrıntılar en az 1 haftanı alır, 1 hafta sonunda ise elbette bir alien dizaynı çıkartamazsın ortaya.Sadece Alien karakterinteki ayrıntılı modelleme , profesyonel olduğunu sayarsak 20 gününü alır.
Bu yüzden cg society,deviantart taki sağlam 3d designer lar tek bir karakter çalışmasına aylar harcıyorlar.
Bizim murid 2 günde 4,5 proje çıkarıyor.Dikkatimi çekti ve doğruymuş.
kinayi nerene sureceksin merak ettim la?