folder Tahribat.com Forumları
linefolder Grafik - Animasyon - Flash - 3D Modelleme
linefolder Hastane'den Kaçış (3D Animasyon Testi)



Hastane'den Kaçış (3D Animasyon Testi)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    Noyan bunu yazdı

    Arkadaşlar ben 3d karakter animatörüyüm.

     

    Maya kullanıp keyframe animasyon yapmak var, bir de rig bulup o rig'e motionbuilder ile kaydedilmiş yada hazır indirilmiş bir mocap datası tutturmak var.

     

    Arkadaş sanırım mocap ile karaktere animasyon bake etmiş ve pftrack denilen programla arka planda kamera hareketi koymuş.

     

    Birader bu sistemi biraz açarsan sevinirim.

    mocap doslayari her animasyoncunun vazgecilmezlerinden dostum. onun disinda genellikle ipi motion studyoyu kullaniyorum hareketler icinç kinect eklentisi de var. yuz animasyonlari ve hareketleri xbox kinectimle yapiyorum. 

    http://youtu.be/4nWEttdjzm0

    bu da yzu trackingleri icin.

    http://www.youtube.com/watch?v=24qUFDdZAG8

    hercesit mocap dosyasi olusturabilirim :) 


    Shaban Interactive Pro.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    DestinatioN bunu yazdı

    ne yani bu yaratıkları sen çizmiyormuydun 

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    u235 bunu yazdı
    DestinatioN bunu yazdı

    ne yani bu yaratıkları sen çizmiyormuydun 

     

    2 gündür arka arkaya 4,5 karakter çalışması geliyorsa, elbette kendisinin çizmediğini anlayabiliyorsun.

    0 dan bir karaktere başlamak, modellemek, matte painting,materyal seçimi,ayrıntılar en az 1 haftanı alır, 1 hafta sonunda ise elbette bir alien dizaynı çıkartamazsın ortaya.Sadece Alien karakterinteki ayrıntılı modelleme , profesyonel olduğunu sayarsak 20 gününü alır.

    Bu yüzden cg society,deviantart taki sağlam 3d designer lar tek bir karakter çalışmasına aylar harcıyorlar.

    Bizim murid 2 günde 4,5 proje çıkarıyor.Dikkatimi çekti ve doğruymuş. 

    Esconda tarafından 16/Eki/13 02:30 tarihinde düzenlenmiştir

    https://t.me/pump_upp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek
    Dj_DooM3 bunu yazdı
    Noyan bunu yazdı

    Arkadaşlar ben 3d karakter animatörüyüm.

     

    Maya kullanıp keyframe animasyon yapmak var, bir de rig bulup o rig'e motionbuilder ile kaydedilmiş yada hazır indirilmiş bir mocap datası tutturmak var.

     

    Arkadaş sanırım mocap ile karaktere animasyon bake etmiş ve pftrack denilen programla arka planda kamera hareketi koymuş.

     

    Birader bu sistemi biraz açarsan sevinirim.

    mocap doslayari her animasyoncunun vazgecilmezlerinden dostum. onun disinda genellikle ipi motion studyoyu kullaniyorum hareketler icinç kinect eklentisi de var. yuz animasyonlari ve hareketleri xbox kinectimle yapiyorum. 

    http://youtu.be/4nWEttdjzm0

    bu da yzu trackingleri icin.

    http://www.youtube.com/watch?v=24qUFDdZAG8

    hercesit mocap dosyasi olusturabilirim :) 

    mocap vazgeçilmez değildir hatta key frame ve mocap ayrı kulvarlardır. Bir animasyon ya keyframe olarak yapılmıştır, yada mocap olarak çekilip ince düzenleme yapılmıştır. oyun ve filmlerde çoğunlukla mocap tercih edilir.

    insanlar zaten mocap'dan referans almıyorlar gerçek videolara kendi oyunculuklarını kaydedip keyframe animasyon yapıyorlar. Piyasa her türlü ihtiyaca hizmet edecek kadar mocap dosyası yok. Üstelik herkesin de motion builder indirip motion analiz edecek hali yok. bilgi amaçlı söylüyorum bunları.


    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek
    Esconda bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    DestinatioN bunu yazdı

    ne yani bu yaratıkları sen çizmiyormuydun 

     

    2 gündür arka arkaya 4,5 karakter çalışması geliyorsa, elbette kendisinin çizmediğini anlayabiliyorsun.

    0 dan bir karaktere başlamak, modellemek, matte painting,materyal seçimi,ayrıntılar en az 1 haftanı alır, 1 hafta sonunda ise elbette bir alien dizaynı çıkartamazsın ortaya.Sadece Alien karakterinteki ayrıntılı modelleme , profesyonel olduğunu sayarsak 20 gününü alır.

    Bu yüzden cg society,deviantart taki sağlam 3d designer lar tek bir karakter çalışmasına aylar harcıyorlar.

    Bizim murid 2 günde 4,5 proje çıkarıyor.Dikkatimi çekti ve doğruymuş. 

    hocam yanlış anlama ama ne zaman senin mesajlarını görsem tahribata girme zevkim kaçıyor herkese bir aksilik ve senin kafa yapına kim ters düşerse onu göt etmeye çalışıyorsun. karşıdaki hakkında kötü düşüncülerin varsa burda olduğu gibi PM den atman daha mantıklı değil mi?

    böyle bi modelin ne kadar vakit aldığını bende biliyorum.zaten çoğu insan belirli modeller üzerinde düzenleme yaparak sunuyor.ama DJ doomun da bunları belirtmemesi yanlış.

    c0nverse tarafından 30/Eki/13 17:14 tarihinde düzenlenmiştir

    Converse giyen uzaylı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    malafat da eklersen daha bi gerçekçi olurdu hocam

    hatta koşarken sağa sola sallansa güzel olur

    parayla yaptığın işlerden örnek verir misin?

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webci58
    Webci58's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2012
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    malafat da eklersen daha bi gerçekçi olurdu hocam

    :D :D :D


    Frontend Dev.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    malafat da eklersen daha bi gerçekçi olurdu hocam

    Şehim ne ettin :D oldu daşakları gören der artık 1 kilo daşağı var lan bu adamın yada canavarın :D


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    Noyan bunu yazdı
    Dj_DooM3 bunu yazdı
    Noyan bunu yazdı

    Arkadaşlar ben 3d karakter animatörüyüm.

     

    Maya kullanıp keyframe animasyon yapmak var, bir de rig bulup o rig'e motionbuilder ile kaydedilmiş yada hazır indirilmiş bir mocap datası tutturmak var.

     

    Arkadaş sanırım mocap ile karaktere animasyon bake etmiş ve pftrack denilen programla arka planda kamera hareketi koymuş.

     

    Birader bu sistemi biraz açarsan sevinirim.

    mocap doslayari her animasyoncunun vazgecilmezlerinden dostum. onun disinda genellikle ipi motion studyoyu kullaniyorum hareketler icinç kinect eklentisi de var. yuz animasyonlari ve hareketleri xbox kinectimle yapiyorum. 

    http://youtu.be/4nWEttdjzm0

    bu da yzu trackingleri icin.

    http://www.youtube.com/watch?v=24qUFDdZAG8

    hercesit mocap dosyasi olusturabilirim :) 

    mocap vazgeçilmez değildir hatta key frame ve mocap ayrı kulvarlardır. Bir animasyon ya keyframe olarak yapılmıştır, yada mocap olarak çekilip ince düzenleme yapılmıştır. oyun ve filmlerde çoğunlukla mocap tercih edilir.

    insanlar zaten mocap'dan referans almıyorlar gerçek videolara kendi oyunculuklarını kaydedip keyframe animasyon yapıyorlar. Piyasa her türlü ihtiyaca hizmet edecek kadar mocap dosyası yok. Üstelik herkesin de motion builder indirip motion analiz edecek hali yok. bilgi amaçlı söylüyorum bunları.

    hocam keyframe yontemini de cok kullandim. fakat mocap daha kolay geliyor. ozellikle de realtime mocap yapabilen ucuza cihazlar varken. kinect cok guzel hareket yakaliyor. facial animasyonlarda da mukemmel calisiyor.  


    Shaban Interactive Pro.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    abdullahazad
    abdullahazad's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek
    Esconda bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    DestinatioN bunu yazdı

    ne yani bu yaratıkları sen çizmiyormuydun 

     

    2 gündür arka arkaya 4,5 karakter çalışması geliyorsa, elbette kendisinin çizmediğini anlayabiliyorsun.

    0 dan bir karaktere başlamak, modellemek, matte painting,materyal seçimi,ayrıntılar en az 1 haftanı alır, 1 hafta sonunda ise elbette bir alien dizaynı çıkartamazsın ortaya.Sadece Alien karakterinteki ayrıntılı modelleme , profesyonel olduğunu sayarsak 20 gününü alır.

    Bu yüzden cg society,deviantart taki sağlam 3d designer lar tek bir karakter çalışmasına aylar harcıyorlar.

    Bizim murid 2 günde 4,5 proje çıkarıyor.Dikkatimi çekti ve doğruymuş. 

    kinayi nerene sureceksin merak ettim la?


    az insan çok huzur. | https://keremgok.tr | https://dnscheck.tr
Toplam Hit: 3388 Toplam Mesaj: 27