folder Tahribat.com Forumları
linefolder Grafik - Animasyon - Flash - 3D Modelleme
linefolder Hastane'den Kaçış (3D Animasyon Testi)



Hastane'den Kaçış (3D Animasyon Testi)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Efendi
    Efendi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2006
    Erkek

    İyi işler çıkarıyorsun kardeş. Woaww bile diyorum :)


    Harabat ehlini hor görme Zakir, defineye malik viraneler var...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek
    Efendi bunu yazdı

    İyi işler çıkarıyorsun kardeş. Woaww bile diyorum :)

     


    Converse giyen uzaylı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    malafat da eklersen daha bi gerçekçi olurdu hocam

    :D hocam mahremiyat var :D 


    Shaban Interactive Pro.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek
    Dj_DooM3 bunu yazdı
    Noyan bunu yazdı
    Dj_DooM3 bunu yazdı
    Noyan bunu yazdı

    Arkadaşlar ben 3d karakter animatörüyüm.

     

    Maya kullanıp keyframe animasyon yapmak var, bir de rig bulup o rig'e motionbuilder ile kaydedilmiş yada hazır indirilmiş bir mocap datası tutturmak var.

     

    Arkadaş sanırım mocap ile karaktere animasyon bake etmiş ve pftrack denilen programla arka planda kamera hareketi koymuş.

     

    Birader bu sistemi biraz açarsan sevinirim.

    mocap doslayari her animasyoncunun vazgecilmezlerinden dostum. onun disinda genellikle ipi motion studyoyu kullaniyorum hareketler icinç kinect eklentisi de var. yuz animasyonlari ve hareketleri xbox kinectimle yapiyorum. 

    http://youtu.be/4nWEttdjzm0

    bu da yzu trackingleri icin.

    http://www.youtube.com/watch?v=24qUFDdZAG8

    hercesit mocap dosyasi olusturabilirim :) 

    mocap vazgeçilmez değildir hatta key frame ve mocap ayrı kulvarlardır. Bir animasyon ya keyframe olarak yapılmıştır, yada mocap olarak çekilip ince düzenleme yapılmıştır. oyun ve filmlerde çoğunlukla mocap tercih edilir.

    insanlar zaten mocap'dan referans almıyorlar gerçek videolara kendi oyunculuklarını kaydedip keyframe animasyon yapıyorlar. Piyasa her türlü ihtiyaca hizmet edecek kadar mocap dosyası yok. Üstelik herkesin de motion builder indirip motion analiz edecek hali yok. bilgi amaçlı söylüyorum bunları.

    hocam keyframe yontemini de cok kullandim. fakat mocap daha kolay geliyor. ozellikle de realtime mocap yapabilen ucuza cihazlar varken. kinect cok guzel hareket yakaliyor. facial animasyonlarda da mukemmel calisiyor.  

    şimdi ben stv'de yapılan can animasyonunda iki ay staj görmüştüm 300.000 dolarlık sistemle çalışıyorlardı ondan sonra daha da iyisini aldılar şirket olarak. Gerçi şu gün baksan o eski sistem belki 50000 dolar bile etmez.

     

    o mocap datasını iskelete çaktığımda mest olmuştum. Mocap harika işler çıkarıyor ama onu traşlamak da emek istiyor.

    ideal bir mocap seti kaça alınır acaba. Mocap ile harika oyunlar yapılabilir görüşündeyim çünkü model yapmayı bilen biriyseniz

    anzovin oyun için yapıla oto rigleme kitini bir şekilde indirip yada satın alıp karakterinizi modelleyebilir bir oyun motoru ile kendi oyununuzu yapabilirsiniz.


    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    Noyan bunu yazdı
    Dj_DooM3 bunu yazdı
    Noyan bunu yazdı
    Dj_DooM3 bunu yazdı
    Noyan bunu yazdı

    Arkadaşlar ben 3d karakter animatörüyüm.

     

    Maya kullanıp keyframe animasyon yapmak var, bir de rig bulup o rig'e motionbuilder ile kaydedilmiş yada hazır indirilmiş bir mocap datası tutturmak var.

     

    Arkadaş sanırım mocap ile karaktere animasyon bake etmiş ve pftrack denilen programla arka planda kamera hareketi koymuş.

     

    Birader bu sistemi biraz açarsan sevinirim.

    mocap doslayari her animasyoncunun vazgecilmezlerinden dostum. onun disinda genellikle ipi motion studyoyu kullaniyorum hareketler icinç kinect eklentisi de var. yuz animasyonlari ve hareketleri xbox kinectimle yapiyorum. 

    http://youtu.be/4nWEttdjzm0

    bu da yzu trackingleri icin.

    http://www.youtube.com/watch?v=24qUFDdZAG8

    hercesit mocap dosyasi olusturabilirim :) 

    mocap vazgeçilmez değildir hatta key frame ve mocap ayrı kulvarlardır. Bir animasyon ya keyframe olarak yapılmıştır, yada mocap olarak çekilip ince düzenleme yapılmıştır. oyun ve filmlerde çoğunlukla mocap tercih edilir.

    insanlar zaten mocap'dan referans almıyorlar gerçek videolara kendi oyunculuklarını kaydedip keyframe animasyon yapıyorlar. Piyasa her türlü ihtiyaca hizmet edecek kadar mocap dosyası yok. Üstelik herkesin de motion builder indirip motion analiz edecek hali yok. bilgi amaçlı söylüyorum bunları.

    hocam keyframe yontemini de cok kullandim. fakat mocap daha kolay geliyor. ozellikle de realtime mocap yapabilen ucuza cihazlar varken. kinect cok guzel hareket yakaliyor. facial animasyonlarda da mukemmel calisiyor.  

    şimdi ben stv'de yapılan can animasyonunda iki ay staj görmüştüm 300.000 dolarlık sistemle çalışıyorlardı ondan sonra daha da iyisini aldılar şirket olarak. Gerçi şu gün baksan o eski sistem belki 50000 dolar bile etmez.

     

    o mocap datasını iskelete çaktığımda mest olmuştum. Mocap harika işler çıkarıyor ama onu traşlamak da emek istiyor.

    ideal bir mocap seti kaça alınır acaba. Mocap ile harika oyunlar yapılabilir görüşündeyim çünkü model yapmayı bilen biriyseniz

    anzovin oyun için yapıla oto rigleme kitini bir şekilde indirip yada satın alıp karakterinizi modelleyebilir bir oyun motoru ile kendi oyununuzu yapabilirsiniz.

    hocam tam da bunu dusunuyordum. suanda cryengine 3 le ugrasiyorum, cok mukemmel bir oyun motoru. yavas yavas cozecem. AI fonsiyonlari ve cesitlilikleri mukemmel. dedigim gibi mocap bvh dosyalarini kinectle tam istedigim gibi ve sorunsuz olusturabiliorum. evet cok yuksek cozunurlukteki mocap cihazlari cok pahali. fakat kinect orta ve baslangic seviyesi icin mukemmel is goruyor. ayrica kinectle yakaladigin kareketleri programla daha duzgun ve akici hale getirebiliyorsun. cryengine 3 e model aktarmayi basardim, dokulari da stedigim gibi aktardim. suanda animasyon ve mocap aktarmaya bakiyorum..


    Shaban Interactive Pro.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    Dj_DooM3 bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    malafat da eklersen daha bi gerçekçi olurdu hocam

    :D hocam mahremiyat var :D 

    terbiyesiz :D :P uahha :D


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
Toplam Hit: 3647 Toplam Mesaj: 27