

Hastane'den Kaçış (3D Animasyon Testi)
-
İyi işler çıkarıyorsun kardeş. Woaww bile diyorum :)
-
Efendi bunu yazdı
İyi işler çıkarıyorsun kardeş. Woaww bile diyorum :)
-
HolyOne bunu yazdı
malafat da eklersen daha bi gerçekçi olurdu hocam
:D hocam mahremiyat var :D
-
Dj_DooM3 bunu yazdıNoyan bunu yazdıDj_DooM3 bunu yazdıNoyan bunu yazdı
Arkadaşlar ben 3d karakter animatörüyüm.
Maya kullanıp keyframe animasyon yapmak var, bir de rig bulup o rig'e motionbuilder ile kaydedilmiş yada hazır indirilmiş bir mocap datası tutturmak var.
Arkadaş sanırım mocap ile karaktere animasyon bake etmiş ve pftrack denilen programla arka planda kamera hareketi koymuş.
Birader bu sistemi biraz açarsan sevinirim.
mocap doslayari her animasyoncunun vazgecilmezlerinden dostum. onun disinda genellikle ipi motion studyoyu kullaniyorum hareketler icinç kinect eklentisi de var. yuz animasyonlari ve hareketleri xbox kinectimle yapiyorum.
bu da yzu trackingleri icin.
http://www.youtube.com/watch?v=24qUFDdZAG8
hercesit mocap dosyasi olusturabilirim :)
mocap vazgeçilmez değildir hatta key frame ve mocap ayrı kulvarlardır. Bir animasyon ya keyframe olarak yapılmıştır, yada mocap olarak çekilip ince düzenleme yapılmıştır. oyun ve filmlerde çoğunlukla mocap tercih edilir.
insanlar zaten mocap'dan referans almıyorlar gerçek videolara kendi oyunculuklarını kaydedip keyframe animasyon yapıyorlar. Piyasa her türlü ihtiyaca hizmet edecek kadar mocap dosyası yok. Üstelik herkesin de motion builder indirip motion analiz edecek hali yok. bilgi amaçlı söylüyorum bunları.
hocam keyframe yontemini de cok kullandim. fakat mocap daha kolay geliyor. ozellikle de realtime mocap yapabilen ucuza cihazlar varken. kinect cok guzel hareket yakaliyor. facial animasyonlarda da mukemmel calisiyor.
şimdi ben stv'de yapılan can animasyonunda iki ay staj görmüştüm 300.000 dolarlık sistemle çalışıyorlardı ondan sonra daha da iyisini aldılar şirket olarak. Gerçi şu gün baksan o eski sistem belki 50000 dolar bile etmez.
o mocap datasını iskelete çaktığımda mest olmuştum. Mocap harika işler çıkarıyor ama onu traşlamak da emek istiyor.
ideal bir mocap seti kaça alınır acaba. Mocap ile harika oyunlar yapılabilir görüşündeyim çünkü model yapmayı bilen biriyseniz
anzovin oyun için yapıla oto rigleme kitini bir şekilde indirip yada satın alıp karakterinizi modelleyebilir bir oyun motoru ile kendi oyununuzu yapabilirsiniz.
-
Noyan bunu yazdıDj_DooM3 bunu yazdıNoyan bunu yazdıDj_DooM3 bunu yazdıNoyan bunu yazdı
Arkadaşlar ben 3d karakter animatörüyüm.
Maya kullanıp keyframe animasyon yapmak var, bir de rig bulup o rig'e motionbuilder ile kaydedilmiş yada hazır indirilmiş bir mocap datası tutturmak var.
Arkadaş sanırım mocap ile karaktere animasyon bake etmiş ve pftrack denilen programla arka planda kamera hareketi koymuş.
Birader bu sistemi biraz açarsan sevinirim.
mocap doslayari her animasyoncunun vazgecilmezlerinden dostum. onun disinda genellikle ipi motion studyoyu kullaniyorum hareketler icinç kinect eklentisi de var. yuz animasyonlari ve hareketleri xbox kinectimle yapiyorum.
bu da yzu trackingleri icin.
http://www.youtube.com/watch?v=24qUFDdZAG8
hercesit mocap dosyasi olusturabilirim :)
mocap vazgeçilmez değildir hatta key frame ve mocap ayrı kulvarlardır. Bir animasyon ya keyframe olarak yapılmıştır, yada mocap olarak çekilip ince düzenleme yapılmıştır. oyun ve filmlerde çoğunlukla mocap tercih edilir.
insanlar zaten mocap'dan referans almıyorlar gerçek videolara kendi oyunculuklarını kaydedip keyframe animasyon yapıyorlar. Piyasa her türlü ihtiyaca hizmet edecek kadar mocap dosyası yok. Üstelik herkesin de motion builder indirip motion analiz edecek hali yok. bilgi amaçlı söylüyorum bunları.
hocam keyframe yontemini de cok kullandim. fakat mocap daha kolay geliyor. ozellikle de realtime mocap yapabilen ucuza cihazlar varken. kinect cok guzel hareket yakaliyor. facial animasyonlarda da mukemmel calisiyor.
şimdi ben stv'de yapılan can animasyonunda iki ay staj görmüştüm 300.000 dolarlık sistemle çalışıyorlardı ondan sonra daha da iyisini aldılar şirket olarak. Gerçi şu gün baksan o eski sistem belki 50000 dolar bile etmez.
o mocap datasını iskelete çaktığımda mest olmuştum. Mocap harika işler çıkarıyor ama onu traşlamak da emek istiyor.
ideal bir mocap seti kaça alınır acaba. Mocap ile harika oyunlar yapılabilir görüşündeyim çünkü model yapmayı bilen biriyseniz
anzovin oyun için yapıla oto rigleme kitini bir şekilde indirip yada satın alıp karakterinizi modelleyebilir bir oyun motoru ile kendi oyununuzu yapabilirsiniz.
hocam tam da bunu dusunuyordum. suanda cryengine 3 le ugrasiyorum, cok mukemmel bir oyun motoru. yavas yavas cozecem. AI fonsiyonlari ve cesitlilikleri mukemmel. dedigim gibi mocap bvh dosyalarini kinectle tam istedigim gibi ve sorunsuz olusturabiliorum. evet cok yuksek cozunurlukteki mocap cihazlari cok pahali. fakat kinect orta ve baslangic seviyesi icin mukemmel is goruyor. ayrica kinectle yakaladigin kareketleri programla daha duzgun ve akici hale getirebiliyorsun. cryengine 3 e model aktarmayi basardim, dokulari da stedigim gibi aktardim. suanda animasyon ve mocap aktarmaya bakiyorum..
-
Dj_DooM3 bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
malafat da eklersen daha bi gerçekçi olurdu hocam
:D hocam mahremiyat var :D
terbiyesiz :D :P uahha :D