Hat Yazısına Meraklı Olan Var Mı ?
-
Zeytun-i bunu yazdıElixiron bunu yazdıZeytun-i bunu yazdıElixiron bunu yazdıZeytun-i bunu yazdıElixiron bunu yazdı
Hocamın bize söylediği şey bildikleriniz kimseye öğretmeyin. Ama Burası tahribat böyle birşey olmaz. elimde ufak tefek ders videoları 1 kitap var resimler felan harfler . yandexe atacam net sıkıntı ama bakıyım yarın link atalım buraya. kamera bulamadım olsa 1-2 şey yapardık . Sormak işteyen öğrenmek işteyene can feda :)
O nasıl hoca yahu :D
Hocam iyi para var . hocanın burda 15tl yazdığı tabak kapodakyoda 75tl idi :) hocam bana bir destan verdi al yaz 600tl dedi çok uğraşmalı idi yapamadım salladım zaten dahada hattan kuruş para geçmedi çebime hep gitti :)
Hocam tabak diyorsun.
Kaligrafi ?hocam kaligrafik şekilde tabağada yazı yazıyorlar. ben ders videolarını felan atıyım resimleride anlarsınız.
Tabak dediğin için kaligrafi dedim çünkü mark ile yazıyorlar, bambu ile porselene vs yazmak ölüm olur kurumasıda çok zor olur zaten.
Hat ile kaligrafi apayrı biliyorsun :)
Doğrudur hocam hat sanatı arapça. Bizimkisi daha çok kaligrafi idi ama başlangıçta kalemi tanımak, süsleme alıştırması felan onlar hakkında dersler resimler felan var bende atalım zaten yarına
-
Elixiron bunu yazdıZeytun-i bunu yazdıElixiron bunu yazdıZeytun-i bunu yazdıElixiron bunu yazdıZeytun-i bunu yazdıElixiron bunu yazdı
Hocamın bize söylediği şey bildikleriniz kimseye öğretmeyin. Ama Burası tahribat böyle birşey olmaz. elimde ufak tefek ders videoları 1 kitap var resimler felan harfler . yandexe atacam net sıkıntı ama bakıyım yarın link atalım buraya. kamera bulamadım olsa 1-2 şey yapardık . Sormak işteyen öğrenmek işteyene can feda :)
O nasıl hoca yahu :D
Hocam iyi para var . hocanın burda 15tl yazdığı tabak kapodakyoda 75tl idi :) hocam bana bir destan verdi al yaz 600tl dedi çok uğraşmalı idi yapamadım salladım zaten dahada hattan kuruş para geçmedi çebime hep gitti :)
Hocam tabak diyorsun.
Kaligrafi ?hocam kaligrafik şekilde tabağada yazı yazıyorlar. ben ders videolarını felan atıyım resimleride anlarsınız.
Tabak dediğin için kaligrafi dedim çünkü mark ile yazıyorlar, bambu ile porselene vs yazmak ölüm olur kurumasıda çok zor olur zaten.
Hat ile kaligrafi apayrı biliyorsun :)
Doğrudur hocam hat sanatı arapça. Bizimkisi daha çok kaligrafi idi ama başlangıçta kalemi tanımak, süsleme alıştırması felan onlar hakkında dersler resimler felan var bende atalım zaten yarına
Hocam hat arapça'dan ziyade.
Kaligrafi yani hattın yanında su tabancası gibi kalır sanata vurursak işi.
Çünkü hat'ta bir elif'in 09218980902384 tane ölçüsü var, visatı gövdesi kuyruğu, aradaki nokta ölçüsü vs derken tamamen matematiktir hat.
Biraz kaçırırsan mesela sanata uygun olmaz, çok çok çok ayrıntılı hesaplarla yapılır mesela nokta dediğimiz olay 6 bölü 5 birimden üst 6 en 5 gibi belirli şeyleri vardır.
Ama sen yine de at kaligrafi severim, airbrush falanda severim.
-
Zeytun-i bunu yazdıElixiron bunu yazdıZeytun-i bunu yazdıElixiron bunu yazdıZeytun-i bunu yazdıElixiron bunu yazdıZeytun-i bunu yazdıElixiron bunu yazdı
Hocamın bize söylediği şey bildikleriniz kimseye öğretmeyin. Ama Burası tahribat böyle birşey olmaz. elimde ufak tefek ders videoları 1 kitap var resimler felan harfler . yandexe atacam net sıkıntı ama bakıyım yarın link atalım buraya. kamera bulamadım olsa 1-2 şey yapardık . Sormak işteyen öğrenmek işteyene can feda :)
O nasıl hoca yahu :D
Hocam iyi para var . hocanın burda 15tl yazdığı tabak kapodakyoda 75tl idi :) hocam bana bir destan verdi al yaz 600tl dedi çok uğraşmalı idi yapamadım salladım zaten dahada hattan kuruş para geçmedi çebime hep gitti :)
Hocam tabak diyorsun.
Kaligrafi ?hocam kaligrafik şekilde tabağada yazı yazıyorlar. ben ders videolarını felan atıyım resimleride anlarsınız.
Tabak dediğin için kaligrafi dedim çünkü mark ile yazıyorlar, bambu ile porselene vs yazmak ölüm olur kurumasıda çok zor olur zaten.
Hat ile kaligrafi apayrı biliyorsun :)
Doğrudur hocam hat sanatı arapça. Bizimkisi daha çok kaligrafi idi ama başlangıçta kalemi tanımak, süsleme alıştırması felan onlar hakkında dersler resimler felan var bende atalım zaten yarına
Hocam hat arapça'dan ziyade.
Kaligrafi yani hattın yanında su tabancası gibi kalır sanata vurursak işi.
Çünkü hat'ta bir elif'in 09218980902384 tane ölçüsü var, visatı gövdesi kuyruğu, aradaki nokta ölçüsü vs derken tamamen matematiktir hat.
Biraz kaçırırsan mesela sanata uygun olmaz, çok çok çok ayrıntılı hesaplarla yapılır mesela nokta dediğimiz olay 6 bölü 5 birimden üst 6 en 5 gibi belirli şeyleri vardır.
Ama sen yine de at kaligrafi severim, airbrush falanda severim.
Doğrudur hocam . o bambu ağaçı felan videolarını çok izlemiştim. atalım hocam hani onlarda bir yerden başlangıç şağlar .
-
http://yadi.sk/d/YHcm4GJJQAK6y
Elimdeki Kaligrafi ders kitap resimler felan herşeyi attım :) Umarım beğenirsiniz
-
Elixiron bunu yazdı
http://yadi.sk/d/YHcm4GJJQAK6y
Elimdeki Kaligrafi ders kitap resimler felan herşeyi attım :) Umarım beğenirsiniz
beğenmem mi
indiriyorum bakalım.
-
Bende ahşapa hat oyma konusunda yardımcı olurum.
-
Arachnophobia bunu yazdı
Bende ahşapa hat oyma konusunda yardımcı olurum.
Nasıl yapıldığı ile ilgili videolar var mı paylaşabileceğiniz?
-
birgaripaskbestesi bunu yazdıArachnophobia bunu yazdı
Bende ahşapa hat oyma konusunda yardımcı olurum.
Nasıl yapıldığı ile ilgili videolar var mı paylaşabileceğiniz?
O kadar çok var ki video.
Youtube Wood Carving yada bıçakla ahşap oyma şekli olan Chip Carving şeklinde yazarsanız bir çok videoya ulaşırsınız. Gerekli ekipman edinilerek pratik yaptıkça inanın çok güzel sonuçlar alınıyor.
