Hat Yazısına Meraklı Olan Var Mı ?
-
Merhaba beyler, bayanlar.
Soru açık hat yazısına meraklı olan kimler var aramızda ? -
ben
hat tezhip çini,ebru...
bende ders videosu gibi birşey paylaşackasın sandım :(
futurist tarafından 13/May/14 00:43 tarihinde düzenlenmiştir -
futurist bunu yazdı
ben
hat tezhip çini,ebru...
bende ders videosu gibi birşey paylaşackasın sandım :(
Ders 1 :)

Şaka şaka :)
Konuyu Neden Açtım ?
Eğer 10 Kişi Çıkarsa Sağlamdan, aramızda güzel istişare yapalım diye, ben arapça yazıyorum, grafitti'de yazıyorum ama hatta tam geçememiştim.
2 Gündürde hatta başladım, bakalım.
-
hatla sadece hat malzemesi satisi olarak ilgileniyorum, isine yararsa :D
-
hocam yanlışım yoksa motor kazası vs yaptıştın... noldu iyileştin mi ? dişler ne alemde hayal meyal hatırlıyorum da..
-
Zeytun-i bunu yazdıfuturist bunu yazdı
ben
hat tezhip çini,ebru...
bende ders videosu gibi birşey paylaşackasın sandım :(
Ders 1 :)
Şaka şaka :)
Konuyu Neden Açtım ?
Eğer 10 Kişi Çıkarsa Sağlamdan, aramızda güzel istişare yapalım diye, ben arapça yazıyorum, grafitti'de yazıyorum ama hatta tam geçememiştim.
2 Gündürde hatta başladım, bakalım.
hat bir nevi arapçadan çok kuran ayet olduğu için bilen kişinin gözetiminde olması gerekir. çok iyi biliyorsan arapçayı sorun olmazda
bende biliyorum ama arapça besmele yazmaya bile cesaretim yok.
o dediğin kursa gidersin herkes yaptıklarını paylaşır. yoksa biz bize burada yapmayı çok doğru bulmuyorum.
dini işler incedir ben korkarım anlam falan bozulur neyime lazım ama gitmek hep planlarımda.
tezhiple başlayım dedim çok pahalı dediler altın tozu falan öyle kaldı
-
besmele yazmadan da oluyo o işler :) arapça değil de osmanlıca olarak düşün .. günümüz türkçesini osmanlıca olarak yaz.. oldu bitti..
-
Bu vav mıydı, kaf mıydı ? kelime içi başı sonu harflerin şekli degişiyor.
du bakalım, bi merak saldım arapçaya. ayrıca P harfi yok mu ne, aynı ses le başlayan pek çok harf var. -
benim de hoşuma gidiyor. yazan çizen arkadaşlarım var ama benim hiç uğraşmışmışlığım yok.
-
Ben biliyorum .Din kültürü hocasında ders almıştım. sergi felan açtık hatta
-
Metanet bunu yazdı
hatla sadece hat malzemesi satisi olarak ilgileniyorum, isine yararsa :D
Link ataydın hocam bari :)
futurist bunu yazdı
hat bir nevi arapçadan çok kuran ayet olduğu için bilen kişinin gözetiminde olması gerekir. çok iyi biliyorsan arapçayı sorun olmazda
bende biliyorum ama arapça besmele yazmaya bile cesaretim yok.
o dediğin kursa gidersin herkes yaptıklarını paylaşır. yoksa biz bize burada yapmayı çok doğru bulmuyorum.
dini işler incedir ben korkarım anlam falan bozulur neyime lazım ama gitmek hep planlarımda.
tezhiple başlayım dedim çok pahalı dediler altın tozu falan öyle kaldı
Ben burada size öğreteceğim ya da öğrenelim demedim ki zaten @fur, merâkı olan varsa istişare yapalım dedim, nedir ne değildir ne yaparsın ne edersin gibi nerelerdesin gibi.
yunusdogan bunu yazdıhocam yanlışım yoksa motor kazası vs yaptıştın... noldu iyileştin mi ? dişler ne alemde hayal meyal hatırlıyorum da..
Abi dişler kırık işte kalıbını aldılar arayacaklar bakalım nasipse sağol.
5Agustos1921 bunu yazdıBu vav mıydı, kaf mıydı ? kelime içi başı sonu harflerin şekli degişiyor.
du bakalım, bi merak saldım arapçaya. ayrıca P harfi yok mu ne, aynı ses le başlayan pek çok harf var.Vav hocam.
P harfi yok osmanlıca'da var arapça b'nin 3 noktalısı.LynXMaSTeR bunu yazdıbenim de hoşuma gidiyor. yazan çizen arkadaşlarım var ama benim hiç uğraşmışmışlığım yok.
Hattat mı tamamen hobi mi?
yunusdogan bunu yazdıbesmele yazmadan da oluyo o işler :) arapça değil de osmanlıca olarak düşün .. günümüz türkçesini osmanlıca olarak yaz.. oldu bitti..
Öyle değilde, arapça'da yazsa sorun yok önce zaten bakacağı (bakarak yazacağı için) kelime hatası yapması imkansız, harf hatası imkansız, sadece çizgiler ve ölçülerde yanlış olur, orada @fur, biraz paranoyakça düşünmüş sanki :)
Elixiron bunu yazdıBen biliyorum .Din kültürü hocasında ders almıştım. sergi felan açtık hatta
Resim bekliyorum hocam ilham lazım bize.
