Hava Temizleyici

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cybermole
    cybermole's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2016
    Erkek

    Bitane powersuppyl 4.5 tane işlemci fanı ve soğutucusu bağlayın bı tahtaya silikonla yan yana arada çalıştırın odada partikül falan kalmaz boşa para harcamayın boş iş Dyson xioami vs

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    kelebeksim bunu yazdı

    Parana yazık, hepsi bir işe yaramayan şeyler.

    Xiaomi Air purifier 4 pro filtresi. En fazla 1 aylık toz. Bunu çalıştırmasam bu tozu soluyacağım, dükkanda sağa sola yayılacak. Alerjim var normalde ilaç kullanmam lazım. Bu makine yokken son dönemde iyice kötü oldum zombiye dönüyordum sürekli kullanmam gereken ilaçlar vardı. Bu aleti aldıktan sonra ilaç kullanmamaya başladım. Gözlerim çapaklanıyor, kıpkırmızı oluyor, burnum akıyor sürekli hapşuruyorum.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lacuradeamore
    lacuradeamore's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    DarkSkull bunu yazdı
    kelebeksim bunu yazdı

    Parana yazık, hepsi bir işe yaramayan şeyler.

    Xiaomi Air purifier 4 pro filtresi. En fazla 1 aylık toz. Bunu çalıştırmasam bu tozu soluyacağım, dükkanda sağa sola yayılacak. Alerjim var normalde ilaç kullanmam lazım. Bu makine yokken son dönemde iyice kötü oldum zombiye dönüyordum sürekli kullanmam gereken ilaçlar vardı. Bu aleti aldıktan sonra ilaç kullanmamaya başladım. Gözlerim çapaklanıyor, kıpkırmızı oluyor, burnum akıyor sürekli hapşuruyorum.

    Oğlumun ev akarlarına alerjisi olduğu için aynı modelini almıştım çok memnun kaldım beklentimin üzerinde çıktı 


    Ben veremden öldüm Belki ölmezdim Sıkıntım olmasa Paradan yana.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    SHaDeWRoX bunu yazdı

    Dyson var 25K para vermiştik çocukta alerjik astım var diye ama işe yaradı mı desem bilmiyorum olmasaydı da olurdu bide otomatik moda alınca çok sesli de çalışıyor sürekli kafa beyin dayanacak gibi değil alıyorsan da çok para verme uygunundan al geç 


    Arkadaşlar yattığınız odada bulunan gardrop ahşap masa vs gece petek ısınınca koku yapması da burun tıkanıklığına sebeb olabiliyor. azaltma veya sirkeli su ile yıkamalı. 

    Ayrıca hepinizin kafasında odam da nem yok nemsizim nefes alamıyorum felan diyenler olabilir.  

    Hava durumundan bakın istanbul marmara nem oranı yüksek yerlerdir. ve biz nem yok diye kendimizi kandırırız. Nem yüksekliğinden oksijensiz kalıyoruz bunun tespitini yapalım önce. sonra cihaz durumuna bakalım. önce nem ölçüm cihazı alalım. odayı ölçelim. sonra nem alma makinası alırsınız.  % 50 üSTÜ Nem bayıyor insanı. o yüzden nemsiz kalıyor felan demeyin.

    Fakirin nem alan ürününü beğendim. Dyson reklamları sizi cezbetmesin. iş yapan ürün almaya bakın dysonda ölçüm sensör tamam ama güç olarak bana sorarsanız yeteri kadar verim yok. 

    pencereyi aç 5 dk diyenler bu durumun farkında değilsiniz.  dışarıda çöl tozu olunca napacağız ? ayrıca dış ortam sanayi dumanı kirli köyde yaşamıyoruz. oksijen olarak kirli şehirlerde yaşıyoruz malesef. bu da hayat dengemizi sağlığımızı mahvediyor. zaten yediklerimiz yapay vitaminsiz herkes. direncimiz yok.Akciğerlerde bi yerden sonra bronşlar tıkanıyor. oksijensiz beyinde aptallaşıyoruz :D

    Herkes almak zorunda değil. yine söylüyorum. ilk çocukta solunum yollarından çok çektik. havalandırma vs tecrübesizlik yaşadık. şimdiki çocukta daha iyi durumumuz çok şükür.

    Bebeklerin odası havalandırması olmalı. temiz hava olmalı. yemekti tuvaletti kıldı tüydü bu kokular sürekli temizlenmeli.  

     

     

    kaygusuz tarafından 04/Nis/25 00:35 tarihinde düzenlenmiştir

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    DarkSkull bunu yazdı
    kelebeksim bunu yazdı

    Parana yazık, hepsi bir işe yaramayan şeyler.

    Xiaomi Air purifier 4 pro filtresi. En fazla 1 aylık toz. Bunu çalıştırmasam bu tozu soluyacağım, dükkanda sağa sola yayılacak. Alerjim var normalde ilaç kullanmam lazım. Bu makine yokken son dönemde iyice kötü oldum zombiye dönüyordum sürekli kullanmam gereken ilaçlar vardı. Bu aleti aldıktan sonra ilaç kullanmamaya başladım. Gözlerim çapaklanıyor, kıpkırmızı oluyor, burnum akıyor sürekli hapşuruyorum.

    6-12 ayda bir filtre değiştirin diyor, filtreler de 1500 lira civarında, onun yerine filtresi uzun süre dayanan bir model daha mantıklı olmaz mı acaba?


    goo.gl/qBNZmW
Toplam Hit: 4472 Toplam Mesaj: 56
hava temizleme