Hava Temizleyici
-
Bitane powersuppyl 4.5 tane işlemci fanı ve soğutucusu bağlayın bı tahtaya silikonla yan yana arada çalıştırın odada partikül falan kalmaz boşa para harcamayın boş iş Dyson xioami vs
-
kelebeksim bunu yazdı
Parana yazık, hepsi bir işe yaramayan şeyler.

Xiaomi Air purifier 4 pro filtresi. En fazla 1 aylık toz. Bunu çalıştırmasam bu tozu soluyacağım, dükkanda sağa sola yayılacak. Alerjim var normalde ilaç kullanmam lazım. Bu makine yokken son dönemde iyice kötü oldum zombiye dönüyordum sürekli kullanmam gereken ilaçlar vardı. Bu aleti aldıktan sonra ilaç kullanmamaya başladım. Gözlerim çapaklanıyor, kıpkırmızı oluyor, burnum akıyor sürekli hapşuruyorum.
-
DarkSkull bunu yazdıkelebeksim bunu yazdı
Parana yazık, hepsi bir işe yaramayan şeyler.

Xiaomi Air purifier 4 pro filtresi. En fazla 1 aylık toz. Bunu çalıştırmasam bu tozu soluyacağım, dükkanda sağa sola yayılacak. Alerjim var normalde ilaç kullanmam lazım. Bu makine yokken son dönemde iyice kötü oldum zombiye dönüyordum sürekli kullanmam gereken ilaçlar vardı. Bu aleti aldıktan sonra ilaç kullanmamaya başladım. Gözlerim çapaklanıyor, kıpkırmızı oluyor, burnum akıyor sürekli hapşuruyorum.
Oğlumun ev akarlarına alerjisi olduğu için aynı modelini almıştım çok memnun kaldım beklentimin üzerinde çıktı
-
SHaDeWRoX bunu yazdı
Dyson var 25K para vermiştik çocukta alerjik astım var diye ama işe yaradı mı desem bilmiyorum olmasaydı da olurdu bide otomatik moda alınca çok sesli de çalışıyor sürekli kafa beyin dayanacak gibi değil alıyorsan da çok para verme uygunundan al geç
Arkadaşlar yattığınız odada bulunan gardrop ahşap masa vs gece petek ısınınca koku yapması da burun tıkanıklığına sebeb olabiliyor. azaltma veya sirkeli su ile yıkamalı.
Ayrıca hepinizin kafasında odam da nem yok nemsizim nefes alamıyorum felan diyenler olabilir.Hava durumundan bakın istanbul marmara nem oranı yüksek yerlerdir. ve biz nem yok diye kendimizi kandırırız. Nem yüksekliğinden oksijensiz kalıyoruz bunun tespitini yapalım önce. sonra cihaz durumuna bakalım. önce nem ölçüm cihazı alalım. odayı ölçelim. sonra nem alma makinası alırsınız. % 50 üSTÜ Nem bayıyor insanı. o yüzden nemsiz kalıyor felan demeyin.
Fakirin nem alan ürününü beğendim. Dyson reklamları sizi cezbetmesin. iş yapan ürün almaya bakın dysonda ölçüm sensör tamam ama güç olarak bana sorarsanız yeteri kadar verim yok.
pencereyi aç 5 dk diyenler bu durumun farkında değilsiniz. dışarıda çöl tozu olunca napacağız ? ayrıca dış ortam sanayi dumanı kirli köyde yaşamıyoruz. oksijen olarak kirli şehirlerde yaşıyoruz malesef. bu da hayat dengemizi sağlığımızı mahvediyor. zaten yediklerimiz yapay vitaminsiz herkes. direncimiz yok.Akciğerlerde bi yerden sonra bronşlar tıkanıyor. oksijensiz beyinde aptallaşıyoruz :DHerkes almak zorunda değil. yine söylüyorum. ilk çocukta solunum yollarından çok çektik. havalandırma vs tecrübesizlik yaşadık. şimdiki çocukta daha iyi durumumuz çok şükür.
Bebeklerin odası havalandırması olmalı. temiz hava olmalı. yemekti tuvaletti kıldı tüydü bu kokular sürekli temizlenmeli.
kaygusuz tarafından 04/Nis/25 00:35 tarihinde düzenlenmiştir -
DarkSkull bunu yazdıkelebeksim bunu yazdı
Parana yazık, hepsi bir işe yaramayan şeyler.

Xiaomi Air purifier 4 pro filtresi. En fazla 1 aylık toz. Bunu çalıştırmasam bu tozu soluyacağım, dükkanda sağa sola yayılacak. Alerjim var normalde ilaç kullanmam lazım. Bu makine yokken son dönemde iyice kötü oldum zombiye dönüyordum sürekli kullanmam gereken ilaçlar vardı. Bu aleti aldıktan sonra ilaç kullanmamaya başladım. Gözlerim çapaklanıyor, kıpkırmızı oluyor, burnum akıyor sürekli hapşuruyorum.
6-12 ayda bir filtre değiştirin diyor, filtreler de 1500 lira civarında, onun yerine filtresi uzun süre dayanan bir model daha mantıklı olmaz mı acaba?
