Havalı Tüfeği Kannas Yapmak.
-
iki türlü yol var.
1-4.5 mm lik kırmalı havalı tüfeği alıyorsun.birde 8mm kuru sıkı mermisi.tornacıya gidip 8mm eninde ve mermi boyuna göre yatak açtırıyorsun.sonra pompa pistonunu çıkarıp piston deliğinden çıkacak şekilde çelik bir matkap ucunu deliğe tornalattırıp pistona monte ettiriyoesun.yani iğne pompaya bağlı oluyor,bu aradada pistondaki lastik meşin söküp atıyorsun.piston dibe geldiğinde iğne 1,5 mm kadar çıkıyor olacak.pistonun arka kısmındaki kertiği 10 cm kadar uzatıyorsun böylelikle namluyu kırar kırmaz kurulmuş oluyor. tornacıda işimiz bitti .şimdide 4.5 çekirdek yapıyoruz.çünkü normal havalı saçması bu basınca dayanamaz ufalanır gider.4 gramlık kurşuna ucu sivri 4,5 mm yatak yapıyıruz yatağı yağlayıp kurşunu eritip döktüğünüzde arkadan vurduğunuzda çıkar.yada sağlam alçı kalıp ta yapabilirsiniz.menteşeli olur budaha teknik .sonra çekirdekleri 8mm kurusıkı mermisinin ucunu 4.5 mm matkap ucuyla deliyoruz ve çekirdeği yerleştirmeden öncebiraz daha barutu dolduruyoruz.ve işlem tamam..inanın 1500 metre den denendi.patlamyla birlikte tozutuyor nişan aldınız yeri. tek dikkat edilmesi gereken hassas nokta ise çekirdeğin sıfır hatalı simetrik olmasıdır.çünkü havada giderken yivli olduğu için dönmede denge olması gerekir.bunu yapabilirsen kannas bile bok yer derim.seside fazla çıkmıyor.çok etkili.
diğer alternatifi ileryen bölümlerde yazayım .çok değerli müridler.
-
Ya hocam, saldırı olarak algılama da,
Sen nasıl bir adamsın ya ?
Silahlar, bombalar vs... Konusunda korkutucu mıktarda ilgin ve daha da tehlikelisi bilgin var...
Nedir meslek ?
-
fanteziye bak ya :D
-
valla bulaşmayın derim sizin içinde şimdi bir alet yapar görürüsünüz sonra :D
-
valla süper bilgiler, vay amk daha neler öğrencez :)
-
Musket bunu yazdı:
-----------------------------
Ya hocam, saldırı olarak algılama da,
Sen nasıl bir adamsın ya ?
Silahlar, bombalar vs... Konusunda korkutucu mıktarda ilgin ve daha da tehlikelisi bilgin var...
Nedir meslek ?
---------------------------tüm bunlar hobi yada tutku diyebilirim.adrenalin diye bir şey duyduysanız ben oyum.alıntı veya kopya sevmem.çocukluktan beri böyle bir hobim vardır.manyak projeler üretmek filan kimse için sorun olduğunu zannetmiyorum.yeterki kafa yorun.yada bir işte kesinlikle başarı elde etmek için uyumadan önce beyinde fırtınalar oluşuyorsa yapmak istediğinizi yaparsanız.abd liler çiftliklerinde motor yapıyor adamlar.bizler hep tüketiciyiz.mke ya 3 sene önce müthiş bir projeyi mail olarak gönderdim.gelen cevap düşündürücüydü. amk bu işin dedim yırttım attım hepsini.
-
untouchables bunu yazdı:
-----------------------------Musket bunu yazdı:
-----------------------------
Ya hocam, saldırı olarak algılama da,
Sen nasıl bir adamsın ya ?
Silahlar, bombalar vs... Konusunda korkutucu mıktarda ilgin ve daha da tehlikelisi bilgin var...
Nedir meslek ?
---------------------------tüm bunlar hobi yada tutku diyebilirim.adrenalin diye bir şey duyduysanız ben oyum.alıntı veya kopya sevmem.çocukluktan beri böyle bir hobim vardır.manyak projeler üretmek filan kimse için sorun olduğunu zannetmiyorum.yeterki kafa yorun.yada bir işte kesinlikle başarı elde etmek için uyumadan önce beyinde fırtınalar oluşuyorsa yapmak istediğinizi yaparsanız.abd liler çiftliklerinde motor yapıyor adamlar.bizler hep tüketiciyiz.mke ya 3 sene önce müthiş bir projeyi mail olarak gönderdim.gelen cevap düşündürücüydü. amk bu işin dedim yırttım attım hepsini.
-----------------------------
hocam sen yırtıp atcağına bana ver hiç yoktansa ben geliştirip yapmaya çalışırım -
+havali tufegin icindeki yivi celik degilde aliminyum saniyordum
+yinede hos bi fikir. sagol paylasimin icin.
+$eyi iyice izah edermisin. basincin geldigi yere takacagimiz mili nasil uyduracaz oraya..
-
ya onunla ne uraşacam hojaa alırsın 1,5 mt lik su borusu atarsın içine torpili üzerinede hemen bir miktar çivi alsana tüfek abi...olmazmı sizce
-
ilginç bi tane daha havalı alıp deniyim bari dicemde tonacıya gittimmi sormazmı sen napcan bunu böyle yaptırıyon die?
-
Athzai_Khaine bunu yazdı:
-----------------------------
ilginç bi tane daha havalı alıp deniyim bari dicemde tonacıya gittimmi sormazmı sen napcan bunu böyle yaptırıyon die?
-----------------------------
kolay kolay yapmazlar.15-16 yaslarimda iki metre kadar bi demir aldim.cuvala koydum.demirciye goturdum.
adama selam verdim.
adam; ne var? der gibi yuzume bakti.
bende siritarak cuvaldan demiri cikarttim ve bunu bana kilic yap dediydim.
yok yumusak demirdi yok ugrasamamdi gibi bahanelerle yapmadiydi: )
