Haxball
-
kuytul bunu yazdı:
-----------------------------
ameros bunu yazdı:
-----------------------------
7 yaşımdan beri bilgisayar kullanıyorum ama bu oyunu oynayamadım napalım öğrenmemek ayıp
-----------------------------8 yaşında mısın :P
-----------------------------güldürdün :D
-
yeşil sahayı görüyorum herkes oynuyo ama ben bişe yapamıyorum
-
oyuna girdiğinde oyun başlamışsa seni de almaları için res de, sonra takım seçme ekranından sağ veya sol artılara tıkla takım seç ve yön tuşlarıyla hareket et x veya space ile şut çek
-
oyuna dahil olduğunu farzederek yazıorum..
asdw ile oynuosun..laptopların bazılarında yön tuşları işlemez..FN açmazsan.
a -sol
d - sağ
s - aşağı
w - yukarı
space - şut
ilk girdiğinde direk maça dahil olmazsın.. maçın bitmesini bekliyceksin. yada masa sahibi oyunu restart edicek. kahv. sayfada ortada belirir ismin.. otomatik
seçilmezse takım sen sağ veya sol taraftaki bi takımı seçersin o bölgedeki artı ikonuna basıp.
-
kuytul bunu yazdı:
-----------------------------
ameros bunu yazdı:
-----------------------------
7 yaşımdan beri bilgisayar kullanıyorum ama bu oyunu oynayamadım napalım öğrenmemek ayıp
-----------------------------8 yaşında mısın :P
-----------------------------bu lafı bana koysa adsli iptal eder 146 dan baglanırım nete, ibretlik resmen :D
-
tahribat'ta böyle konular ayıp valla (:
-
guiza gibi oynadıktan sora oynamanın manası yok be hacı :D
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
kuytul bunu yazdı:
-----------------------------
ameros bunu yazdı:
-----------------------------
7 yaşımdan beri bilgisayar kullanıyorum ama bu oyunu oynayamadım napalım öğrenmemek ayıp
-----------------------------8 yaşında mısın :P
-----------------------------bu lafı bana koysa adsli iptal eder 146 dan baglanırım nete, ibretlik resmen :D
-----------------------------Zıçırttın hacı gülmekten :D
-
-_HaWk_- bunu yazdı:
-----------------------------fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------kuytul bunu yazdı:
-----------------------------ameros bunu yazdı:
-----------------------------
7 yaşımdan beri bilgisayar kullanıyorum ama bu oyunu oynayamadım napalım öğrenmemek ayıp
-----------------------------8 yaşında mısın :P
-----------------------------bu lafı bana koysa adsli iptal eder 146 dan baglanırım nete, ibretlik resmen :D
-----------------------------Zıçırttın hacı gülmekten :D
-----------------------------gülmekten öksürük krizine girdim :D :D
