folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hayallerim Yıkıldı



Hayallerim Yıkıldı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    bilmiyorum ama kimsenin düşünmediği bişey  bu yani sen düşünmüşsün ben olsam

    derim nasıl olacak ? kafamda soru işareti olur. ama sen elinde şekerinle gelsen

    ahanda bunu pekmezden bu projedeki gibi yaptım desen. bakarım beğenirsem neden olmasın. valla olipsmiş şuymuş buymuş öyle bişey olsa paranın a.koyarsın


    ///______________
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    ya gittim bır tane sekerci buldum adam ben sana yapıcam dedi ama gidiyorum adamın yerıne bir bkaıyom adam hatay da bir daha gidiyorum adam yalova sonra ben dedimki (kafama sıcayım) ya dedim bu ulker benım fikirmimi  alcak yoksa şekerimi bende şeker yaptırmaktan vazgectım :) ama tam olarak ta bılmıyorum o adamın bana sekerı uretebılcegını birde parasl bir not solım , falım sakızları yılda 437 milyon $ ciro yapıyor bunun 40 milyon $ ı kar kalsa bu mantıktan bu şeker yılda 200 milyon dolar ciro yapsa ve 20 milyon dolar ka r getirse ve bende seker basına yuzde 10 komısyon alsam yılda 200 bin dolar yapar ama bu ulker bana bunu yediri mi ?

    bence yedirmez :) 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nespace
    Nespace's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    ulan varyaaa.. a.k benim annem 10 yaşına kadar kola diye pekmez içiriyodu a.k iğreniyom artık pekmezden :D ama fikir güzel ağa..

    Soru:Şu şu adam forumda Nazizm/Faşizm/Satanizm/... propagandası yapıyor banlayalım manyakmıdır nedir? Cevap:Aklı başında adamın burda işi ne zaten, bütün forumu mu silek yani?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    Ya demin babama sordum senin proje zor gibi:  pekmezin kristalleşmesi çok zor dedi, örneğin cevizli, bademli sucuklar saf pekmez ve nişasta(bazen un) karışımından yapılıp kurutuluyormuş,(ayrıntılı bilgi: http://ziraat.harran.edu.tr/kongre/Bildiriler/1482_Cemal%20KAYA.pdf) yani kristalize olmak yerine jölemsi kıvama giriyormuş

     ayrıca pekmezin kilosu (bu yıl fiyatlar inanılmaz düştü) 3-5 ytl arasında ama glikozun 1 tonu 700-1000 ytl civarı, bu ekonomik değil. Eğer

     1- Kristalize edecek yöntem bulursan

     2- Tadı aynı kalmak koşuluyla daha ucuza getirecek bir yöntem geliştirirsen

     3- 1 ve 2 doğrultusunda protatip hazırlarsan 

    Patentini senin üzerine alırlar ve işletme hakkını senden 10 yıllığına 500-1000 ytl gibi düşük bir fiyattan satın alırlar. Sonuç olarak birşeyler bulmak MALESEF pek bişey kazandırmaz. Ve patentini almazsan fotoların pek işe yarayacağını düşünmüyorum adam "Ben bu adam gelmeden önce kendim ürettim" diyebilir ve başvuruyu senden önce yaptığı için telif hakkı onun olur.


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek
    kafkafkaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ya demin babama sordum senin proje zor gibi: pekmezin kristalleşmesi çok zor dedi, örneğin cevizli, bademli sucuklar saf pekmez ve nişasta(bazen un) karışımından yapılıp kurutuluyormuş,(ayrıntılı bilgi: http://ziraat.harran.edu.tr/kongre/Bildiriler/1482_Cemal%20KAYA.pdf) yani kristalize olmak yerine jölemsi kıvama giriyormuş

    ayrıca pekmezin kilosu (bu yıl fiyatlar inanılmaz düştü) 3-5 ytl arasında ama glikozun 1 tonu 700-1000 ytl civarı, bu ekonomik değil. Eğer

    1- Kristalize edecek yöntem bulursan

    2- Tadı aynı kalmak koşuluyla daha ucuza getirecek bir yöntem geliştirirsen

    3- 1 ve 2 doğrultusunda protatip hazırlarsan

    Patentini senin üzerine alırlar ve işletme hakkını senden 10 yıllığına 500-1000 ytl gibi düşük bir fiyattan satın alırlar. Sonuç olarak birşeyler bulmak MALESEF pek bişey kazandırmaz. Ve patentini almazsan fotoların pek işe yarayacağını düşünmüyorum adam "Ben bu adam gelmeden önce kendim ürettim" diyebilir ve başvuruyu senden önce yaptığı için telif hakkı onun olur.


    -----------------------------

    saf pekmez zor kristalleşiyor o konuda haklsıın tabi burda da uc kagıt donecek mesela bızım aldıgım pekmezlerın yuzde 60-70 i glikoz , kristalize etmek içinde hidrojenlestirme yontemı varmıs tam bilmıyourm , tadı konusunda dedikleri sey istedikleri tada esans sayesinde verebilirlermiş , o kadar düşük paraya vermem tutarım elimde gunu gelir kendım uretırım ben zaten yarısmadan 4000 ytl almısım 1000 ytl ye onlar bir tarafını silsinler  , patent konusunda çalısmalar yapıcam o artık farz oldu

    cok saol yorumları için babana ayrıca tesekkur ederım  

Toplam Hit: 3107 Toplam Mesaj: 26