folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Hayatımda İlk Defa Firefox‘Tan Tiksiniyorum



Hayatımda İlk Defa Firefox‘Tan Tiksiniyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    opusdei bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam şuan kuzenin pc deyim. Aynı anda facebook ta flash oyun açık. Tahribat açık ve twitter açık. Bellek tüketimi sadece 151 K.

    Windows 7 işteim sistemi 32 bit üzerinde Firefox v12 var. Sende bi sorun olmalı. Hangi sürümü kullanıyosun ?


    -----------------------------

    daha önceden bu şekilde değildi yeni olmaya başladı zaten


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    firefox ram işini çok fazla düzeltti, tek process olduğu için öyle geliyor sana, yoksa chrome da bildiğin hayvan gibi yiyor 1.5 k yediğini bilirim

     

    misal şimdi baktım chrome toplam 846 mb harcıyor 12 sekme

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Gzx bunu yazdı:
    -----------------------------

    opusdei bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam şuan kuzenin pc deyim. Aynı anda facebook ta flash oyun açık. Tahribat açık ve twitter açık. Bellek tüketimi sadece 151 K.

    Windows 7 işteim sistemi 32 bit üzerinde Firefox v12 var. Sende bi sorun olmalı. Hangi sürümü kullanıyosun ?


    -----------------------------

    daha önceden bu şekilde değildi yeni olmaya başladı zaten


    -----------------------------

    Hocam firefox u tamamen kaldır. Sonra son sürümünü yükle. Eklentilerden kaynaklanan bişey de olabilir....


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    manglerman bunu yazdı:
    -----------------------------

    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/memory-fox/

    1. Eklentiyi kurun


    2. let me install this experimental add-on kutucuğunu işaretleyin. (henüz test/deney aşamasında olan bir eklentiyi kurduğunuzun farkında olduğunu belirtiyorsunuz.)



    3. add firefox butonuna tıkalayın ve açılan sayfadan anlaşmayı kabul etmek ve kuruluma başlamak adına “accept and install” yazılı buton a basın. eklentiye izin verdikten sonra kurulum gerçekleşecektir.






    Eklentiyi kurdunuz ve Firefox u yeniden başlattınız. şimdi çok küçük bir işimiz daha var.


    Araçlar > memory fox > active memory fox yazılı yere bir tık atıyoruz.


    Artık eklentimiz aktif.Düşük ram kullanımı ile oldukça performanslı bir Firefox a kavuştunuz.


    ben kullanıyorum bayağı etkili ama dökümanı başka yerden buldum :) tavsiye ederim.

     


    -----------------------------

    SÜPRİZ :)

     

    şimdilik sıkıntı yok biraz test edeyim sıkıntı çıkarsa burdan bildiririm ama şuanda gayet iyi


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    chrome da video izlerken donma sorunu yaşayan sadece ben mym? 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek

    hacı aynısı benm de başıma geldi chrome'a geçtim


    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    hatta an itibariyle firefox'u kaldırdım. Chrome'a geçiyorum. Firefox'un 12.sürümüde çıkınca iyice boka sarmış. Hiç hoşuma gitmedi.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

     

    Anladın sen hocam :))


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serwo
    serwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek

    plugin container larında problem war bence..  video yükü şişirmiş senin ff yi.. yani bence firefox unda bi problem war..

    tavsiyem bi sil komple sıfırdan kur.. java ve flash playerlarını da temizden son versi indir öyle test et..

    evet ff az kasar da, senin ki sıra dışı olmuş.. bendede adblock noscript ve 4 tane daha eklenti war.. ki yer imi çubuğumda 400 küsür kısayol ekli. bu kadar kasmıo..

    bi anormallik war.  şu an 12 sekme açık 182mb ff , 18.5 plugin container tutuo.. video bazlı açtığın sayfa arttıkça plugin cont. şişer.

    kolay gelsin..

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    ff'den vazgeçemez bir insandım zamanında kromu tanıyana dek


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
Toplam Hit: 4734 Toplam Mesaj: 44