Hayatımda İlk Defa Firefox‘Tan Tiksiniyorum
-
FF henüz Win 8 de düzgün çalışamamakta. Bunun için gerekli gereksiz sürüm atlatılıyor. Şuan FF12 den yazıyorum. 3 tane sekme açık. 108.732 :) Eklentilere ihtiyacım yok. Eklenti olsada o kadar uçmaz heralde. Eğer 10 veya 11 sürümü kullanıyosan hemen yükselt. o iki sürüm felaket resmen. Sürekli çöktü çökücek diye beklerdim :D İnanırmısın sırf google gıcıklığımdan İE10 kullandım bir ara :D
-
nefret ederim BUYUK HARIFLERLE
acinca uyari falan geliyor adama delirtiyor
-
tuttuğum resmi photoshop 'a sürükliyemiceksem sitenin arka plan resmini göster butonunu göremiceksem yemişim öyle chrome mu ne boktur.
tarayıcı dediğin özgürlük suncak ben ev simgesini, ileri geri simgesini sağa sola taşıyamıcaksam rahatsız olurum yani chrome 'u siktir et standart kullanıcı tarayıcısı
ayrıca chrome youtube 'da 7-8 video izliyim oda sömürüyo sömürmekle kalmıyıp sapıtmaya başlıyo sonunda opps chrome çöktü felan boş muhabbet.
şimdilerde firefox açılışınada parola koydum pc ye oturana chrome veriyorum benim yer imleri felan görmesinler bi ton soru :|
firefox 'un 5-6 sekmede çöktüğü günlerde bile çöktüren sekmeye küfür ediyodum.
kısaca firefox sendin aşkım
