folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Hayatımda İlk Defa Firefox‘Tan Tiksiniyorum



Hayatımda İlk Defa Firefox‘Tan Tiksiniyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    FF henüz Win 8 de düzgün çalışamamakta. Bunun için gerekli gereksiz sürüm atlatılıyor. Şuan FF12 den yazıyorum.  3 tane sekme açık. 108.732 :) Eklentilere ihtiyacım yok. Eklenti olsada o kadar uçmaz heralde. Eğer 10 veya 11 sürümü kullanıyosan hemen yükselt. o iki sürüm felaket resmen. Sürekli çöktü çökücek diye beklerdim :D İnanırmısın sırf google gıcıklığımdan İE10 kullandım bir ara :D


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RUZI
    RUZI's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2007
    Erkek

    nefret ederim BUYUK HARIFLERLE 

    acinca uyari falan geliyor adama delirtiyor

     


    1.Evlilik. 2.Cep Telefonu. 3.Para. Iste Insan Oglunu icat etdigi 3 sacma sey. RUZI
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    tuttuğum resmi photoshop 'a sürükliyemiceksem sitenin arka plan resmini göster butonunu göremiceksem yemişim öyle chrome mu ne boktur.

    tarayıcı dediğin özgürlük suncak ben ev simgesini, ileri geri simgesini sağa sola taşıyamıcaksam rahatsız olurum yani chrome 'u siktir et standart kullanıcı tarayıcısı

    ayrıca chrome youtube 'da 7-8 video izliyim oda sömürüyo sömürmekle kalmıyıp sapıtmaya başlıyo sonunda opps chrome çöktü felan boş muhabbet.

     

    şimdilerde firefox açılışınada parola koydum pc ye oturana chrome veriyorum benim yer imleri felan görmesinler bi ton soru :|

    firefox 'un 5-6 sekmede çöktüğü günlerde bile çöktüren sekmeye küfür ediyodum.

    kısaca firefox sendin aşkım


    (:
Toplam Hit: 4735 Toplam Mesaj: 44