"Hayır" Diyen De ’’Evet’’ Basacak..
-
bence "DİYORUM" yazan bi mühür olsa daha mantıklı ve adaletli olurdu.. mesela hayırın altına "DİYORUM" hayır diyorum anlamında evetin altına evet "diyorum" bence en mantıklısı bu. ama akpnin işine gelirmi orası tartışılır...
-
illa bişi mi yazması gerekiyo ? bence tik işareti(doğrudur işareti) olsun. evetın/hayırın altına basılsın
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
illa bişi mi yazması gerekiyo ? bence tik işareti(doğrudur işareti) olsun. evetın/hayırın altına basılsın
-----------------------------sabahtan beri takipteyim biri şunu düşünsün artık diye bekliyordum bravo valla hocam :D takmışınız illa bişey mi yazcak işaret nokta tik herşey olur.
-
Çok saçma. Mühürü basarken kaldırıp altında ne yazıyor diye bakıyor musunuz? Nereye bastığınız zaten belli. Onu bile beceremeyecek kadar aptal olan insanların oyları bırakın da geçersiz olsun. Altına ne yazarsan yaz o adam bunu düşünemiyorsa onu da düşünemez. Ayrıca elektronik oylama sistemine geçilmesi lazım. Seçim, referandum, seçim referandum hemen her sene boş yere kaynak gidiyor.
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
illa bişi mi yazması gerekiyo ? bence tik işareti(doğrudur işareti) olsun. evetın/hayırın altına basılsın
-----------------------------sabahtan beri takipteyim biri şunu düşünsün artık diye bekliyordum bravo valla hocam :D takmışınız illa bişey mi yazcak işaret nokta tik herşey olur.
-----------------------------Bu sistemi bile beceremeyecek kadar aptal ve cahil bir insan tick işaretinin anlamını nerden bilsin?
-
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
illa bişi mi yazması gerekiyo ? bence tik işareti(doğrudur işareti) olsun. evetın/hayırın altına basılsın
-----------------------------sabahtan beri takipteyim biri şunu düşünsün artık diye bekliyordum bravo valla hocam :D takmışınız illa bişey mi yazcak işaret nokta tik herşey olur.
-----------------------------Bu sistemi bile beceremeyecek kadar aptal ve cahil bir insan tick işaretinin anlamını nerden bilsin?
-----------------------------anlmını bilmeye ne gerek var sadece istediği yere basıcak ayrıca tik yerine nokta veya ay-yıldız işareti vs. de olabilir.
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
illa bişi mi yazması gerekiyo ? bence tik işareti(doğrudur işareti) olsun. evetın/hayırın altına basılsın
-----------------------------sabahtan beri takipteyim biri şunu düşünsün artık diye bekliyordum bravo valla hocam :D takmışınız illa bişey mi yazcak işaret nokta tik herşey olur.
-----------------------------Bu sistemi bile beceremeyecek kadar aptal ve cahil bir insan tick işaretinin anlamını nerden bilsin?
-----------------------------anlmını bilmeye ne gerek var sadece istediği yere basıcak ayrıca tik yerine nokta veya ay-yıldız işareti vs. de olabilir.
-----------------------------Anlamını bilmeye gerek yoksa ne yazdığının da önemi yok. Sen hayırın altına bastığında zaten tercihini belirtiyorsun ve iş işten geçmiş oluyor. Bu durumda tartışacak bir durum yok. Gereksiz kuruntu bunlar. Gündem kirliliği. TSK hükümetin uşağı oldu. Heronlarla ilgili açıklama yok. Bizim tartıştığımız konulara bak.
