folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Hayırlı Olsun GSS Borçları Silindi



Hayırlı Olsun GSS Borçları Silindi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    2 bin lira duruyor hala 25+ olduğunu söyleyip de borcu silinenler akpye mi oy verdiniz la ne iş?


    :|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı

    2 bin lira duruyor hala 25+ olduğunu söyleyip de borcu silinenler akpye mi oy verdiniz la ne iş?

    uleyn sesli güldüm yaa :D asdasd

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    ulan bi hefesle girdim ama duruyor , Dursunda :) memlekete gayet normal mübarek ramazan ayı girerken pidenin ve ramazan ayı temsil eden gida ürünleri ucuzlaması gerekirken daha da geçiren zihniyet biz müslümanız der alayınızı miker :D

     

    AmoR tarafından 08/Haz/16 00:58 tarihinde düzenlenmiştir

    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    Edit

    GUS tarafından 08/Haz/16 02:28 tarihinde düzenlenmiştir

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kernel_Panic
    Kernel_Panic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2015
    Erkek

    Bendede silinmiş. Zaten 2012'nin Temmuz döneminden itibaren borç işlemişti bana. Geçtiğimiz Mart ayında geçmişe dönük öğrenci durum belgesiyle Sgk'ya başvurdum 1160 tl borcu 1 hafta sonra 140 tl'ye düşürmüşlerdi :) zaten onuda ödemeyi düşünmüyodum. Artık hiçbirine gerek kalmadı. Olan ödeyenlere patladı bir bardak soğuk su içsinler...


    Hvor ulvens ører er, er ulvens tenner nær...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Gençler SGK'ya küfür etmeyin sonuçta kanunu uyguluyorlar. Yani bir şekilde uygulamaya çalışıyor.

    Olayda kanun saçmalığı olduğu gibi sizin gelirinizi belirleyen Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarının suçu var. Gerçi onlarda aile ve çalışma sosyal bakanlığının kurallarına göre hareket ediyor. Yani anlayacağınız SGK'nın suçu yok.

     

    Ödeyenler iftarda bir soğuk su içecek artık yapacak birşey yok. Silinenlere de geçmiş olsun. Umarım daha geçirilmez.

     

    DrKill tarafından 08/Haz/16 06:36 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    benimkide silinmemeiş ben bunların anasını avradını zikim


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://goo.gl/m53wkv
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı

    2 bin lira duruyor hala 25+ olduğunu söyleyip de borcu silinenler akpye mi oy verdiniz la ne iş?

     

    Yaş kavramını unutun,

    25 yaşın altında iken geçen zamanda borcunuz varsa siliniyor, 25 yaşın üstünde borcunuz varsa silinmiyor.


    Benim hiçbir şey umrumda değil..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PhYtOn
    PhYtOn's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2016
    Erkek

    Kalan gss prim borcu 339,66 Tl. Toplam 1100 tl civarıydı.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    25 yaşa kadar olan kısım silinecek diyorlardı iyi oldu böyle.. Borcum kalmadı :)


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
Toplam Hit: 8620 Toplam Mesaj: 75
gss