Hd Kontakt Lens
-
arkadaşlar kullanan var mı bu lensten ? Bausch+Lomb PureVision2 HD olarak çıkmış.kullananlar varsa,farklarını anlatırlarsa sevinirim :)
-
ismini duymuştum bildiğim kadarıyla Türkiyede satışı yok sanırım henüz Türkiyeye gelmemiş. Bende bausch lomb kullanıyorum 1 lens 4-5 ay gidiyor, ama her gün çıkarıyorum sabah tak, gece çıkar. Hazır konu açılmışken astigmatlar için renkli lensler varmı ki?
-
kendisi/tanıdıkları optik işleri ile ilgilenen varsa aramızda bilgi verebilir mi bana :)
-
Astigmata renkli yasak, yalnız sen nası kullanıyosun? Bi paket lens bir aylıktır, bir ayın sonunda da o lens cortlar kenarından kıyısından...
-
Bausch & Lomb en guzeli. o cikarttiysa kotu degildir. kanimca
-
türkiyeye ne zaman gelir ben izmirde ne zaman bulurum,bunları falan hep öğrenmem lazım,yorumlar olumlu ise denemek istiyorum çünkü .
-
birazda nasıl bişey olduğundan bahsetseniz..
16:9 mu gösteriyor? nedir yani :D
-
Hocam netten baktım biraz, tamamıni şimdi çeviremem ama aklımda kaldığı kadarıyla oldukça ince ama yine de tutması oldukça kolay ve ince olduğu için görüntüler çok net ve aynı zamanda parlamaları ve hale oluşmasını engelliyor... Astigmatı yok sanırım... Bu arada deneme lensi yolluyorlar sanırım, sitede ufak bir form var hemen doldur derim =)
-
gözlüğümle mutluyum :)
lens benden uzak olsun -
SweetyVolty bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam netten baktım biraz, tamamıni şimdi çeviremem ama aklımda kaldığı kadarıyla oldukça ince ama yine de tutması oldukça kolay ve ince olduğu için görüntüler çok net ve aynı zamanda parlamaları ve hale oluşmasını engelliyor... Astigmatı yok sanırım... Bu arada deneme lensi yolluyorlar sanırım, sitede ufak bir form var hemen doldur derim =)
-----------------------------Hadi ya tüh..! başka hangi marka var ki astigmat için? renkli değilde baush lomb dışında başka hangi marka vardır johnson and johnson varmı ki
-
sadece amerika içine yolluyorlar :)
