Hd Kontakt Lens
-
SweetyVolty bunu yazdı:
-----------------------------
Astigmata renkli yasak, yalnız sen nası kullanıyosun? Bi paket lens bir aylıktır, bir ayın sonunda da o lens cortlar kenarından kıyısından...
-----------------------------neden renkli yasak hocam bilgin var mı ne gibi zararı var. ben yıllık alıyorum 1 kutuda 6 tane lens oluyor yavaş yavaş göze falan batmaya başlarsa değiştiriyorum en uzun 5,5 ay kullanmışlığım var hiç sorun olmadı. gözlükcüden alırsam 240 TL diyorlar, ben göz doktorundan sipariş verdiriyorum 100 TL ye geliyor, doktorda demişti zati 1 lensi 3-5 ay kullanabilirsin dedi.
Toplam Hit: 2213 Toplam Mesaj: 12
