folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Hdd Den Gelen Sesler Sonunda Çöken Xp



Hdd Den Gelen Sesler Sonunda Çöken Xp

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    SpyBreaK bunu yazdı:
    -----------------------------

    valla benim başım 2 defa geldi ikisindede powerdandı.. power dandikti ondan gidiodu disk.. eğer gündüz voltaj düşüyorsa güzel bi ups al onu kullan.. tunçmatikler güzeldir.. 


    -----------------------------

     

    güç kaynağı varda powerda yetersiz gelebilir üstündeki power 300 w :))

    bilgisayarda 1 tv 1 ekran 1 ses kartı 2 hdd 1 + fan cd rom usb çoklayıcı + bütün girdileri dolu birde yazıcı bağlı 300 w yetersizmi geliyodur?


    -----------------------------

    yetersiz kalıyor olabilir.. power dandik olabilir.. kaliteli bi 400lük power al sen.. fsp, highpower vs. sorununu çözer sanırım..


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    SpyBreaK bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    SpyBreaK bunu yazdı:
    -----------------------------

    valla benim başım 2 defa geldi ikisindede powerdandı.. power dandikti ondan gidiodu disk.. eğer gündüz voltaj düşüyorsa güzel bi ups al onu kullan.. tunçmatikler güzeldir.. 


    -----------------------------

     

    güç kaynağı varda powerda yetersiz gelebilir üstündeki power 300 w :))

    bilgisayarda 1 tv 1 ekran 1 ses kartı 2 hdd 1 + fan cd rom usb çoklayıcı + bütün girdileri dolu birde yazıcı bağlı 300 w yetersizmi geliyodur?


    -----------------------------

    yetersiz kalıyor olabilir.. power dandik olabilir.. kaliteli bi 400lük power al sen.. fsp, highpower vs. sorununu çözer sanırım..


    -----------------------------

    öğlen yine sıklaştı yapmaya başladı ön panele tekme çıkardım plastikleri içine girdi :)) tekrar düzeltdim soketleri çıkardım hdd takdım tekrardan şimdilik öyle bir salaklık yapmıyo bi arkadaş kullanmadığı hdd varmış onu gönrecek ondada yaparsa powerı değişecez artık

     

    ama kodumun şeyi şimdiye kadar 1 sene boyunca aynı sistemde çalıştı sorun olmadıda şimdi neden sorun oldu (powerdan sa)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nonick
    nonick's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Aaa o sorun bendede oluyordu bi' ara. Ben vista kullanıyorum, sisteme bir zarar vermedi ama hdd bi süre çalışmadı. Önce normal açılıyor, sonra çıt diye bi ses geliyor ışıkları felan sönüyor hdd'Nin. Öylece kalıyordu. Şimdi olmuyo ama bi ara baya sıklaşmıştı. Ama sisteme bi zarar vermedi dediğim gibi


    hay
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    mahzal bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aaa o sorun bendede oluyordu bi' ara. Ben vista kullanıyorum, sisteme bir zarar vermedi ama hdd bi süre çalışmadı. Önce normal açılıyor, sonra çıt diye bi ses geliyor ışıkları felan sönüyor hdd'Nin. Öylece kalıyordu. Şimdi olmuyo ama bi ara baya sıklaşmıştı. Ama sisteme bi zarar vermedi dediğim gibi


    -----------------------------

    aynısı oluyo işte


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    hocam 300 w çok az, hele ki tr gibi bir yerde ben 350'lik alacaktım sonra sakata gelmeyelim dedim 460 w'lik aldım


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    evet gün sonu itibariyle sorun kesin hdd den :) bilgisayarı açmak için 7 saat uğraştım hala takılmalar söz konusu :) kazayla kapanırsa bir dahaa çılmaz a.q :D

    flash diske xp atayım dedim baktım uzun sürüyo flash diske pardus atayım dedim flash diski görmedi :) hdd gelecek inşallah salı 2. el arkadfaş gönderecek püff :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 1961 Toplam Mesaj: 17