Hdd Dolumu Yapan Var Mı?
-
ShockMan bunu yazdıRobinson_Crusoe bunu yazdı
Gönder hdd ni doldurup gönderirim, dizi film vs,
Hocam yahu sende Alemin Kralı Dizisi varmı... Şafak Sezerin oynadığı.?@Foxxxxxx Hocam aynı soru sanada Muhtemelem sende garanti var gibime geldi. :)
İlk 10-15 bölüm indirdim baktım izlemiyorum hep aynı konular sıkıldım sildim bi daha da indirmedim, ama arşivim iyidir. Aynı şekilde varsa hdd den gönder doldururum,
-
Tabiki alt yazıları var, ama alt yazısını ayarlamadığım filmlerde var, genelde 720p ve üstü olarak indiriyorum, isteyen kim var ise hdd sini göndersin çekerim, elime yapışacak değilya,
-
Robinson hocam cansın vallahada Neden Sildinki... :( Çok Seviyim o diziyi ben.
@İbrahimEren Hocam geç bile kaldın gibime geliyor... Beklerim. ;)
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı
Tabiki alt yazıları var, ama alt yazısını ayarlamadığım filmlerde var, genelde 720p ve üstü olarak indiriyorum, isteyen kim var ise hdd sini göndersin çekerim, elime yapışacak değilya,
:D Telefon numaranı ad soyad kargoyu nereye göndereceğimi yazarmısın cuma yada c.tesi sana bir hdd alıp kargoluyum :D Yanında kayısı eşantiyonuda var :D
shockman: abi işe git gel birde çevreyi pek bilmiyorum geçen yanlışlıkla araba ile gezerken hançepek diye bir mahalle varya oraya girmişim kendimi dışarı zor attım :) Bu arada sende arşiv varmı.(yüzsüzlükde son nokta)
nereodi tarafından 27/Şub/13 17:35 tarihinde düzenlenmiştir -
ibrahimeren bunu yazdıRobinson_Crusoe bunu yazdı
Tabiki alt yazıları var, ama alt yazısını ayarlamadığım filmlerde var, genelde 720p ve üstü olarak indiriyorum, isteyen kim var ise hdd sini göndersin çekerim, elime yapışacak değilya,
:D Telefon numaranı ad soyad kargoyu nereye göndereceğimi yazarmısın cuma yada c.tesi sana bir hdd alıp kargoluyum :D Yanında kayısı eşantiyonuda var :D
shockman: abi işe git gel birde çevreyi pek bilmiyorum geçen yanlışlıkla araba ile gezerken hançepek diye bir mahalle varya oraya girmişim kendimi dışarı zor attım :) Bu arada sende arşiv varmı.(yüzsüzlükde son nokta)
Yüzünü sevdiğim Bende Arşiv Olmamıı. Sen bi gel hele. :)
Hançepek Eski Hançepek değil, Normalde Oraya Dalmak Vakti Zamanında Mümkün değildi. Nasıl Daldın oraya. :)
Labirent gibidir oralar.. :)
ShockMan tarafından 27/Şub/13 17:38 tarihinde düzenlenmiştir -
alemin kralıda var eski avrupa yakası deliyürek vs var da var
-
ShockMan bunu yazdıibrahimeren bunu yazdıRobinson_Crusoe bunu yazdı
Tabiki alt yazıları var, ama alt yazısını ayarlamadığım filmlerde var, genelde 720p ve üstü olarak indiriyorum, isteyen kim var ise hdd sini göndersin çekerim, elime yapışacak değilya,
:D Telefon numaranı ad soyad kargoyu nereye göndereceğimi yazarmısın cuma yada c.tesi sana bir hdd alıp kargoluyum :D Yanında kayısı eşantiyonuda var :D
shockman: abi işe git gel birde çevreyi pek bilmiyorum geçen yanlışlıkla araba ile gezerken hançepek diye bir mahalle varya oraya girmişim kendimi dışarı zor attım :) Bu arada sende arşiv varmı.(yüzsüzlükde son nokta)
Yüzünü sevdiğim Bende Arşiv Olmamıı. Sen bi gel hele. :)
Hançepek Eski Hançepek değil, Normalde Oraya Dalmak Vakti Zamanında Mümkün değildi. Nasıl Daldın oraya. :)
Labirent gibidir oralar.. :)
:D işten çıktım evdede canım sıkıldı kotalı internet malum gece 10 gibi çıktım dağkapı, ofis falan derken bir araba gördüm adam böyle sağa sola dönerken sinyal veriyor dedim buda benim gibi yabancı adamı takip ettim sonra adam sola döndü ben düz gittim harbiden labirent gibi birde mahalleli sevecek gibi bakıyorlar 15 dakika mahalle içinde tur attıp çıkamayınca navigasyonla çıktım oradan 2 kişi durdurdu sen polismisin dedi yok abi dedim adamlara birer tane sigara uzattım haydi git dediler, daha bilmediğim yola girmem
-
Foxxxxxx bunu yazdı
alemin kralıda var eski avrupa yakası deliyürek vs var da var
Hocam Adres pm geçermisin... Şimdiden Teşekkürler.Alemin Kralı olsun...
Kurtlar Vadisi Olsun...
Avrupa Yakası Olsun...
Yahşi Cazibe...
Ekmek Teknesi....Adanalı 2. Sezon Varsa onuda ekleyelim.
Hocam baksana bunlar ne kadar yer alıyor..? Ona göre Hdd Yollayacam.
ShockMan tarafından 27/Şub/13 17:48 tarihinde düzenlenmiştir -
ibrahimeren bunu yazdıShockMan bunu yazdıibrahimeren bunu yazdıRobinson_Crusoe bunu yazdı
Tabiki alt yazıları var, ama alt yazısını ayarlamadığım filmlerde var, genelde 720p ve üstü olarak indiriyorum, isteyen kim var ise hdd sini göndersin çekerim, elime yapışacak değilya,
:D Telefon numaranı ad soyad kargoyu nereye göndereceğimi yazarmısın cuma yada c.tesi sana bir hdd alıp kargoluyum :D Yanında kayısı eşantiyonuda var :D
shockman: abi işe git gel birde çevreyi pek bilmiyorum geçen yanlışlıkla araba ile gezerken hançepek diye bir mahalle varya oraya girmişim kendimi dışarı zor attım :) Bu arada sende arşiv varmı.(yüzsüzlükde son nokta)
Yüzünü sevdiğim Bende Arşiv Olmamıı. Sen bi gel hele. :)
Hançepek Eski Hançepek değil, Normalde Oraya Dalmak Vakti Zamanında Mümkün değildi. Nasıl Daldın oraya. :)
Labirent gibidir oralar.. :)
:D işten çıktım evdede canım sıkıldı kotalı internet malum gece 10 gibi çıktım dağkapı, ofis falan derken bir araba gördüm adam böyle sağa sola dönerken sinyal veriyor dedim buda benim gibi yabancı adamı takip ettim sonra adam sola döndü ben düz gittim harbiden labirent gibi birde mahalleli sevecek gibi bakıyorlar 15 dakika mahalle içinde tur attıp çıkamayınca navigasyonla çıktım oradan 2 kişi durdurdu sen polismisin dedi yok abi dedim adamlara birer tane sigara uzattım haydi git dediler, daha bilmediğim yola girmem
Bişey olursa Telefon et bana... gelirim derhal. Bizim buradaki Sakat yerlere dikkat et girme. -
ShockMan bunu yazdıFoxxxxxx bunu yazdı
alemin kralıda var eski avrupa yakası deliyürek vs var da var
Hocam Adres pm geçermisin... Şimdiden Teşekkürler.Alemin Kralı olsun...
Kurtlar Vadisi Olsun...
Avrupa Yakası Olsun...
Yahşi Cazibe...
Ekmek Teknesi....Adanalı 2. Sezon Varsa onuda ekleyelim.
Hocam baksana bunlar ne kadar yer alıyor..? Ona göre Hdd Yollayacam.
adanalı var ama yahşi cazibew yok hocam ben o diziyi sevmedim onun yerine hediyem house mD bütün sezonlarını göndereyim bana dua et
