Hdd Dolumu Yapan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Gönder hdd ni doldurup gönderirim, dizi film vs,


    Hocam yahu sende Alemin Kralı Dizisi varmı... Şafak Sezerin oynadığı.?

    @Foxxxxxx Hocam aynı soru sanada Muhtemelem sende garanti var gibime geldi. :)

    İlk 10-15 bölüm indirdim baktım izlemiyorum hep aynı konular sıkıldım sildim bi daha da indirmedim, ama arşivim iyidir. Aynı şekilde varsa hdd den gönder doldururum,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Tabiki alt yazıları var, ama alt yazısını ayarlamadığım filmlerde var, genelde 720p ve üstü olarak indiriyorum, isteyen kim var ise hdd sini göndersin çekerim, elime yapışacak değilya,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Robinson hocam cansın vallahada Neden Sildinki... :( Çok Seviyim o diziyi ben.

    @İbrahimEren Hocam geç bile kaldın gibime geliyor... Beklerim. ;)


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Tabiki alt yazıları var, ama alt yazısını ayarlamadığım filmlerde var, genelde 720p ve üstü olarak indiriyorum, isteyen kim var ise hdd sini göndersin çekerim, elime yapışacak değilya,

    :D Telefon numaranı ad soyad kargoyu nereye göndereceğimi yazarmısın cuma yada c.tesi sana bir hdd alıp kargoluyum :D Yanında kayısı eşantiyonuda var :D

    shockman: abi işe git gel birde çevreyi pek bilmiyorum geçen yanlışlıkla araba ile gezerken hançepek diye bir mahalle varya oraya girmişim kendimi dışarı zor attım :) Bu arada sende arşiv varmı.(yüzsüzlükde son nokta)

    nereodi tarafından 27/Şub/13 17:35 tarihinde düzenlenmiştir

    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    ibrahimeren bunu yazdı
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Tabiki alt yazıları var, ama alt yazısını ayarlamadığım filmlerde var, genelde 720p ve üstü olarak indiriyorum, isteyen kim var ise hdd sini göndersin çekerim, elime yapışacak değilya,

    :D Telefon numaranı ad soyad kargoyu nereye göndereceğimi yazarmısın cuma yada c.tesi sana bir hdd alıp kargoluyum :D Yanında kayısı eşantiyonuda var :D

    shockman: abi işe git gel birde çevreyi pek bilmiyorum geçen yanlışlıkla araba ile gezerken hançepek diye bir mahalle varya oraya girmişim kendimi dışarı zor attım :) Bu arada sende arşiv varmı.(yüzsüzlükde son nokta)

    Yüzünü sevdiğim Bende Arşiv Olmamıı. Sen bi gel hele. :)

    Hançepek Eski Hançepek değil, Normalde Oraya Dalmak Vakti Zamanında Mümkün değildi. Nasıl Daldın oraya. :)

    Labirent gibidir oralar.. :)

    ShockMan tarafından 27/Şub/13 17:38 tarihinde düzenlenmiştir

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    alemin kralıda var eski avrupa yakası deliyürek vs var da var


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı
    ibrahimeren bunu yazdı
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Tabiki alt yazıları var, ama alt yazısını ayarlamadığım filmlerde var, genelde 720p ve üstü olarak indiriyorum, isteyen kim var ise hdd sini göndersin çekerim, elime yapışacak değilya,

    :D Telefon numaranı ad soyad kargoyu nereye göndereceğimi yazarmısın cuma yada c.tesi sana bir hdd alıp kargoluyum :D Yanında kayısı eşantiyonuda var :D

    shockman: abi işe git gel birde çevreyi pek bilmiyorum geçen yanlışlıkla araba ile gezerken hançepek diye bir mahalle varya oraya girmişim kendimi dışarı zor attım :) Bu arada sende arşiv varmı.(yüzsüzlükde son nokta)

    Yüzünü sevdiğim Bende Arşiv Olmamıı. Sen bi gel hele. :)

    Hançepek Eski Hançepek değil, Normalde Oraya Dalmak Vakti Zamanında Mümkün değildi. Nasıl Daldın oraya. :)

    Labirent gibidir oralar.. :)

    :D işten çıktım evdede canım sıkıldı kotalı internet malum gece 10 gibi çıktım dağkapı, ofis falan derken bir araba gördüm adam böyle sağa sola dönerken sinyal veriyor dedim buda benim gibi yabancı adamı takip ettim sonra adam sola döndü ben düz gittim harbiden labirent gibi birde mahalleli sevecek gibi bakıyorlar 15 dakika mahalle içinde tur attıp çıkamayınca navigasyonla çıktım oradan 2 kişi durdurdu sen polismisin dedi yok abi dedim adamlara birer tane sigara uzattım haydi git dediler, daha bilmediğim yola girmem 


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    Foxxxxxx bunu yazdı

    alemin kralıda var eski avrupa yakası deliyürek vs var da var


    Hocam Adres pm geçermisin... Şimdiden Teşekkürler.

    Alemin Kralı olsun...
    Kurtlar Vadisi Olsun...
    Avrupa Yakası Olsun...
    Yahşi Cazibe...
    Ekmek Teknesi....

    Adanalı 2. Sezon Varsa onuda ekleyelim.

    Hocam baksana bunlar ne kadar yer alıyor..? Ona göre Hdd Yollayacam.

    ShockMan tarafından 27/Şub/13 17:48 tarihinde düzenlenmiştir

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    ibrahimeren bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    ibrahimeren bunu yazdı
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Tabiki alt yazıları var, ama alt yazısını ayarlamadığım filmlerde var, genelde 720p ve üstü olarak indiriyorum, isteyen kim var ise hdd sini göndersin çekerim, elime yapışacak değilya,

    :D Telefon numaranı ad soyad kargoyu nereye göndereceğimi yazarmısın cuma yada c.tesi sana bir hdd alıp kargoluyum :D Yanında kayısı eşantiyonuda var :D

    shockman: abi işe git gel birde çevreyi pek bilmiyorum geçen yanlışlıkla araba ile gezerken hançepek diye bir mahalle varya oraya girmişim kendimi dışarı zor attım :) Bu arada sende arşiv varmı.(yüzsüzlükde son nokta)

    Yüzünü sevdiğim Bende Arşiv Olmamıı. Sen bi gel hele. :)

    Hançepek Eski Hançepek değil, Normalde Oraya Dalmak Vakti Zamanında Mümkün değildi. Nasıl Daldın oraya. :)

    Labirent gibidir oralar.. :)

    :D işten çıktım evdede canım sıkıldı kotalı internet malum gece 10 gibi çıktım dağkapı, ofis falan derken bir araba gördüm adam böyle sağa sola dönerken sinyal veriyor dedim buda benim gibi yabancı adamı takip ettim sonra adam sola döndü ben düz gittim harbiden labirent gibi birde mahalleli sevecek gibi bakıyorlar 15 dakika mahalle içinde tur attıp çıkamayınca navigasyonla çıktım oradan 2 kişi durdurdu sen polismisin dedi yok abi dedim adamlara birer tane sigara uzattım haydi git dediler, daha bilmediğim yola girmem 


    Bişey olursa Telefon et bana... gelirim derhal. Bizim buradaki Sakat yerlere dikkat et girme.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı
    Foxxxxxx bunu yazdı

    alemin kralıda var eski avrupa yakası deliyürek vs var da var


    Hocam Adres pm geçermisin... Şimdiden Teşekkürler.

    Alemin Kralı olsun...
    Kurtlar Vadisi Olsun...
    Avrupa Yakası Olsun...
    Yahşi Cazibe...
    Ekmek Teknesi....

    Adanalı 2. Sezon Varsa onuda ekleyelim.

    Hocam baksana bunlar ne kadar yer alıyor..? Ona göre Hdd Yollayacam.

    adanalı var ama yahşi cazibew yok hocam ben o diziyi sevmedim onun yerine hediyem house mD  bütün sezonlarını göndereyim bana dua et


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
Toplam Hit: 8212 Toplam Mesaj: 53