Heavy Metal???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Venom hiç bi zaman New Wave Of British Heavy Metal tarzı müzik yapmadı... 

    Venom thrash/speed metal karısımı bir sound du ve o zamanlar her zaman gelişmekte olan müzigi daha sert yapmak için black metal adı altında sert müzik yaptılar + hellhammer celtic frost emperor hepsi aynı kafa yapısına sahiptiler.

    söyliyim sana 

    Cof un bateristi ve basscısı :)

    + hatırlamadıgım 3-4 grup daha vardı böyle

    piyasaya düşürmek ve underground zaten aynı seyler deil tamamen zıt kavramlar :) 

    farkındamısın bilmiorm ama... heavy metalin coluk cocuk eline düşmesi gibi bişi olmadı olduysada suanda en cok coluk cocuk elinde dolasan tür black metal zaten + cıkan gruplar nedense ilk albümlerinde gayet sakinler biraz ilgi cekince 2. albüm tamamen satanic sözler içermeye baslıo :F black metal genelde böyle...

    evet hep aynı tonlar öyle bi gitar varki anlasılmıor bile :F ( özellikle marduk ) riffler davul parküsyonları falan hep düz ... arada işte klavye falan biraz mistik bi hava verior şarkıya al sana saf black metal :) 


    -----------------------------

     

    Ama New Wave Of British Heavy Metal olarak tanıtılmalarından pek şikayetçi değiller anlaşılan yanlış mı biliyorum diye bir kaç yere baktım hepsinde müzik türlerinde bu yazıyordu. Dieğr cümlede bir hatan var emperor daha sonradan değiştiği söylensede black metal grubu olarak piyasaya çıkmıştır ve Black Metal'in ikinci dalgası olan ve Black Metal alevinin Norveç'te parlamaya başladığı dönemlede çıkmıştır, bashettiğin diğer gruplar bu akımdan ilk etkilenen gruplar olarak 1. Dalga denen dönemdendir. Hocam Black Metal dinleyen adam CoF'un Black Metal yapmadığını bilir, Midian albümüne kadar tür olarak Black Metal denilsede kanımca felsefe olarak hiç bir zaman Black Metal olmayan poser bir gruptur. Hatta Black Metal camiasında taşşak geçilmek için kullanılan en büyük malzemelerdendir o yüzden inanırım dediğine. Hocam görüyoruz orta okul çocuklarının giydiği tşörtlerden kimin ne kadar çoluk çocuk eline düştüğünü. Yanlış anlamayın bir şey demiyorum giydiklerine falanda sanmıyorum bir çoğunun dinledikleri müziği anladıklarını. Ayrıca benim bahsettiğim zaman 80'ler şu an 2008'deyiz yazdığım cümlede buna dikkat et. Yine bu ikinci albümünde coşan gruplara örnek ver bakalım, Burzum desen 'satanistic' dediğin söz içeren şarkısını yok, Emperor desen sözleri hep aynı çizgide(Kanımca en baba sözleri yazan gruptur), Mayhem desek Necrolust, Death Crush gibi parçalarla piyasayada belirdiği söylenebilir hatta bence daha sonraki albümleri daha yumuşak. Marduk'u alsak ele adamlar direk Fuck Me Jesus isimli albümle çıktılar ve evet dediğin gibi yaptıkları müziğin genel yapısı öyleydi ama aç Rom 5:12'yi dinle bence müzik olsun söz olsun bir başyapıt. Bu grupları örnek verdim çünkü yukardaki postlarda falan ilk bahisleri geçenler, yoksa yine CoF'u örnek vereceksen hiç konuşmaya gerek yok. Ayrıca hocam bu işi ne kadar tartışsak yaş en sonunda zevk meselesine gelecek, isteyen istediğini dinlesin, beğenmeyen dinlemesin ama milletin dinlediğinede bok atmayın. Tabi bunu heavy metal ve alt türleri kapsamında söylüyorum :P


    -----------------------------

     

    sorunda burda ya... Cof'un ilk albümlerinin saf black metal olması... daha sonra aşırı derecede ilgi görünce herşeyin aniden değişmesi :) suan cof un black metal felsefesinin yanından geçmeyen bir müzik yaptıgını biliyorum

    Burzum'un satanik söz içeren şarkısına gerek yok hocam :) 

    Varg kendisi dior ben hristiyanlıga karşıyım die xD 

    + veletlerde gördügüm en cok t-shirt 

    Burzum - Cof - Marduk - Mayhem -  falan ...

    hacım benim gruplara söyledigim laf yok 

    sunuda söliyim en sevdigim grup Marduk dur :) 

    msn imde olan bilir 

    nickimde rahat 1 sene Fuck Me Jesus yazdı la xD 

    benim demek istedigim black ve heavy nin aslında kıyaslanamıcak türler oldugu black dinleyen blakc dinlesin heavy dinleyen heavy dniesin xD 

    he ben en cok Hard rock / Heavy karışımı dinliorm thrash death black  power senfonik falan


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------
    sorunda burda ya... Cof'un ilk albümlerinin saf black metal olması... daha sonra aşırı derecede ilgi görünce herşeyin aniden değişmesi :) suan cof un black metal felsefesinin yanından geçmeyen bir müzik yaptıgını biliyorum

    Burzum'un satanik söz içeren şarkısına gerek yok hocam :) 

    Varg kendisi dior ben hristiyanlıga karşıyım die xD 

    + veletlerde gördügüm en cok t-shirt 

    Burzum - Cof - Marduk - Mayhem -  falan ...

    hacım benim gruplara söyledigim laf yok 

    sunuda söliyim en sevdigim grup Marduk dur :) 

    msn imde olan bilir 

    nickimde rahat 1 sene Fuck Me Jesus yazdı la xD 

    benim demek istedigim black ve heavy nin aslında kıyaslanamıcak türler oldugu black dinleyen blakc dinlesin heavy dinleyen heavy dniesin xD 

    he ben en cok Hard rock / Heavy karışımı dinliorm thrash death black  power senfonik falan

    -----------------------------

    Hocam dedim ya zaten bu piyasa müziğini satan grupları dışlıyor zaten. Burzum'uda örnek olarak verdim yazdığım gibi ama sen yine CoF'tan bahsediyormuşun, dediğim gibi o grubu geçelim bir kere.

    Sizin ordaki veletlerde bir sorun var hocam O.o

    Heh işte bende onu diyorum hocam isteyen istediğini dinlesin...

    Marduk'un eski albümlerini pek sevdiğim söylenemez ama Rom 5:12 dehşet olmuş, kanımca geçen senenin en kaliteli albümüdür, evde, yolda, otobüste, okulda 7/24 The Levelling Dust dinler oldum.

     


    while (1<2)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    heavy le black metal karşılaştırılırmı abi :S arada TON farkı var bi kere işledikleri tema da farklı bildiğim kadarıyla.

     

    Band Members Dani Filth - Scripture and Howls
    Paul Allender - guitar
    David Pybus - Poisoned Heart Throb
    Adrian Erlandsson - Savage Repercussion
    Charles Hedger - guitar

    Subgenres:
    symphonic black metal
    melodic death metal
    gothic
    speed metal

     

    böle bişi var bide bu herifler vampirik bilmem ne diye kendi acaip bi tarzlarıda olması ilazımıdı yanlış hatılamorsam...


    Living Death
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chaoser
    Chaoser's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Venom hiç bi zaman New Wave Of British Heavy Metal tarzı müzik yapmadı... 

    Venom thrash/speed metal karısımı bir sound du ve o zamanlar her zaman gelişmekte olan müzigi daha sert yapmak için black metal adı altında sert müzik yaptılar + hellhammer celtic frost emperor hepsi aynı kafa yapısına sahiptiler.

    söyliyim sana 

    Cof un bateristi ve basscısı :)

    + hatırlamadıgım 3-4 grup daha vardı böyle

    piyasaya düşürmek ve underground zaten aynı seyler deil tamamen zıt kavramlar :) 

    farkındamısın bilmiorm ama... heavy metalin coluk cocuk eline düşmesi gibi bişi olmadı olduysada suanda en cok coluk cocuk elinde dolasan tür black metal zaten + cıkan gruplar nedense ilk albümlerinde gayet sakinler biraz ilgi cekince 2. albüm tamamen satanic sözler içermeye baslıo :F black metal genelde böyle...

    evet hep aynı tonlar öyle bi gitar varki anlasılmıor bile :F ( özellikle marduk ) riffler davul parküsyonları falan hep düz ... arada işte klavye falan biraz mistik bi hava verior şarkıya al sana saf black metal :) 


    -----------------------------

     

    Ama New Wave Of British Heavy Metal olarak tanıtılmalarından pek şikayetçi değiller anlaşılan yanlış mı biliyorum diye bir kaç yere baktım hepsinde müzik türlerinde bu yazıyordu. Dieğr cümlede bir hatan var emperor daha sonradan değiştiği söylensede black metal grubu olarak piyasaya çıkmıştır ve Black Metal'in ikinci dalgası olan ve Black Metal alevinin Norveç'te parlamaya başladığı dönemlede çıkmıştır, bashettiğin diğer gruplar bu akımdan ilk etkilenen gruplar olarak 1. Dalga denen dönemdendir. Hocam Black Metal dinleyen adam CoF'un Black Metal yapmadığını bilir, Midian albümüne kadar tür olarak Black Metal denilsede kanımca felsefe olarak hiç bir zaman Black Metal olmayan poser bir gruptur. Hatta Black Metal camiasında taşşak geçilmek için kullanılan en büyük malzemelerdendir o yüzden inanırım dediğine. Hocam görüyoruz orta okul çocuklarının giydiği tşörtlerden kimin ne kadar çoluk çocuk eline düştüğünü. Yanlış anlamayın bir şey demiyorum giydiklerine falanda sanmıyorum bir çoğunun dinledikleri müziği anladıklarını. Ayrıca benim bahsettiğim zaman 80'ler şu an 2008'deyiz yazdığım cümlede buna dikkat et. Yine bu ikinci albümünde coşan gruplara örnek ver bakalım, Burzum desen 'satanistic' dediğin söz içeren şarkısını yok, Emperor desen sözleri hep aynı çizgide(Kanımca en baba sözleri yazan gruptur), Mayhem desek Necrolust, Death Crush gibi parçalarla piyasayada belirdiği söylenebilir hatta bence daha sonraki albümleri daha yumuşak. Marduk'u alsak ele adamlar direk Fuck Me Jesus isimli albümle çıktılar ve evet dediğin gibi yaptıkları müziğin genel yapısı öyleydi ama aç Rom 5:12'yi dinle bence müzik olsun söz olsun bir başyapıt. Bu grupları örnek verdim çünkü yukardaki postlarda falan ilk bahisleri geçenler, yoksa yine CoF'u örnek vereceksen hiç konuşmaya gerek yok. Ayrıca hocam bu işi ne kadar tartışsak yaş en sonunda zevk meselesine gelecek, isteyen istediğini dinlesin, beğenmeyen dinlemesin ama milletin dinlediğinede bok atmayın. Tabi bunu heavy metal ve alt türleri kapsamında söylüyorum :P


    -----------------------------

     

    sorunda burda ya... Cof'un ilk albümlerinin saf black metal olması... daha sonra aşırı derecede ilgi görünce herşeyin aniden değişmesi :) suan cof un black metal felsefesinin yanından geçmeyen bir müzik yaptıgını biliyorum

    Burzum'un satanik söz içeren şarkısına gerek yok hocam :) 

    Varg kendisi dior ben hristiyanlıga karşıyım die xD 

    + veletlerde gördügüm en cok t-shirt 

    Burzum - Cof - Marduk - Mayhem -  falan ...

    hacım benim gruplara söyledigim laf yok 

    sunuda söliyim en sevdigim grup Marduk dur :) 

    msn imde olan bilir 

    nickimde rahat 1 sene Fuck Me Jesus yazdı la xD 

    benim demek istedigim black ve heavy nin aslında kıyaslanamıcak türler oldugu black dinleyen blakc dinlesin heavy dinleyen heavy dniesin xD 

    he ben en cok Hard rock / Heavy karışımı dinliorm thrash death black  power senfonik falan


    -----------------------------
    olm artık yeni moda dark funeral emolar giyiyor ya ayrıca armada vampiric dediğin olayı les vampires des theathers mi öene bir grup vardı onlar yapardı kendilerini vampir ilan etmişlerdi ulan eskiden severdim o grubu be niye dinlim,yomki artık :S

    dünyada en güzel 3 şey vardır; et yemek, ete binmek, etin içine et koymak.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    http://www.vtunnel.com/index.php/1010110A/407782c05606b542c2587b9742f6d5a0effc0cecd04fc693f3418fbbfea98ddfc32b91d0ccee27a32dbb3b2e98ad0f34e10bdb3e0a641c6215680#

    alın müzik budur ! 


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Chaoser bunu yazdı:
    -----------------------------
    olm artık yeni moda dark funeral emolar giyiyor ya ayrıca armada vampiric dediğin olayı les vampires des theathers mi öene bir grup vardı onlar yapardı kendilerini vampir ilan etmişlerdi ulan eskiden severdim o grubu be niye dinlim,yomki artık :S
    -----------------------------

    Ulan o emolar ayrı bir şey zaten, Dark Funeral'le ne alakaları varmış. 1, 2 şarkısı dışında sevdiğim bie grup değil ama emoların eline düşmesi yazık olmuş. :S


    while (1<2)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chaoser
    Chaoser's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.vtunnel.com/index.php/1010110A/407782c05606b542c2587b9742f6d5a0effc0cecd04fc693f3418fbbfea98ddfc32b91d0ccee27a32dbb3b2e98ad0f34e10bdb3e0a641c6215680#

    alın müzik budur ! 


    -----------------------------
    dur 2 şarkıda ben koyam slow http://www.vtunnel.com/index.php/1010110A/5ec99f48208ad9c2fbcf517a154378f00881b8f71d46ab94b687ed418c9206f99b03f5310728277a15850 bu scorpions big city night

    buda axel rudi pell- oceans of time http://www.vtunnel.com/index.php/1010110A/5ec99f48208ad9c2fbcf517a154378f00881b8f71d46ab94b687ed418c9d0799a53fd15f6068506e15850


    dünyada en güzel 3 şey vardır; et yemek, ete binmek, etin içine et koymak.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    Chaoser bunu yazdı:
    -----------------------------
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.vtunnel.com/index.php/1010110A/407782c05606b542c2587b9742f6d5a0effc0cecd04fc693f3418fbbfea98ddfc32b91d0ccee27a32dbb3b2e98ad0f34e10bdb3e0a641c6215680#

    alın müzik budur ! 


    -----------------------------
    dur 2 şarkıda ben koyam slow http://www.vtunnel.com/index.php/1010110A/5ec99f48208ad9c2fbcf517a154378f00881b8f71d46ab94b687ed418c9206f99b03f5310728277a15850 bu scorpions big city night

    buda axel rudi pell- oceans of time http://www.vtunnel.com/index.php/1010110A/5ec99f48208ad9c2fbcf517a154378f00881b8f71d46ab94b687ed418c9d0799a53fd15f6068506e15850


    -----------------------------  

    scorpions u biliodm ama 

    alex rudi pell - oceans of time i ilk kez dinledim süpermiş 

    tsklr muroo x) 


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fugue
    fugue's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Haziran/2008
    Erkek
    iced earth - melancholy
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scream_vasiyet
    scream_vasiyet's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    neyse hocalar herkese çok teşekkürler baya yazmışınız tek tek indirmeye çalışıyorm.bazıları black metal falan çıkıyor ama olsun :D

    açım diye ağlama marketleri yağmala xP
Toplam Hit: 8394 Toplam Mesaj: 63