Helal Sana Godaddy
-
bildiğiniz üzere geçenlerde anonymous godaddye saldırarak dünya çapında bir çok siteye zarar verdi çalışamaz hale getirdi.
bugün 1 saat önce godaddy den bir mail geldi. saldırıda sistemlerimizin çalışılmaz olduğundna özür dilemişler.
birde üstüne bu problemi üstlenip, tüm hostinglerimizin 1 aylık ödemesi kadar indirim kuponu tahsis etmişler.
ben 4 hosting kullanıyorum godaddyden ve toplamda 33$ lık indirim kuponu hediye ettiler. bende hesabımı 1 aylık daha uzattım.
muhtemelen tüm godaddy kullanıcılarına göndermişlerdir.
bir kez daha daddyliğini yaptı godaddy.
başka bir servis sağlayıcısı olsa, zikinde olmazdı böyle bişey.seviyorum kız seni :)

-
Godady bu boru değil demiştik önceki konuda :)
-
Ulan ben koskoca isimtescilin veritabanı açığını bulmuştum adamlar söver gibi 40tl kupon vermişlerdi. Ayrıca hosting domainimi uzatmak istediğimde yine her türlü 18 tl girmişti. Adamlar tüm kullanıcılara gönderiyorlar. Sonra türkler gelişmiyor. Çok pis sövdüm.
-
by_Tet bunu yazdı
Ulan ben koskoca isimtescilin veritabanı açığını bulmuştum adamlar söver gibi 40tl kupon vermişlerdi. Ayrıca hosting domainimi uzatmak istediğimde yine her türlü 18 tl girmişti. Adamlar tüm kullanıcılara gönderiyorlar. Sonra türkler gelişmiyor. Çok pis sövdüm.
hep kadriyenin işleri hocam:D
-
hesaptaki tüm hostinglerin mail hostların vs nin (domain hariç)
karşılığı kadar kupon vermişler herkese. çok takdir ettim. büyük konuşmayımda kolay kolay host değiştirmem sanırım artık :)
-
lepusmorris bunu yazdıby_Tet bunu yazdı
Ulan ben koskoca isimtescilin veritabanı açığını bulmuştum adamlar söver gibi 40tl kupon vermişlerdi. Ayrıca hosting domainimi uzatmak istediğimde yine her türlü 18 tl girmişti. Adamlar tüm kullanıcılara gönderiyorlar. Sonra türkler gelişmiyor. Çok pis sövdüm.
hep kadriyenin işleri hocam:D
Valla anlamadım hocam :D
-
töh ya domainler için de bir şeyler yapaydı iyi olurdu
-
by_Tet bunu yazdılepusmorris bunu yazdıby_Tet bunu yazdı
Ulan ben koskoca isimtescilin veritabanı açığını bulmuştum adamlar söver gibi 40tl kupon vermişlerdi. Ayrıca hosting domainimi uzatmak istediğimde yine her türlü 18 tl girmişti. Adamlar tüm kullanıcılara gönderiyorlar. Sonra türkler gelişmiyor. Çok pis sövdüm.
hep kadriyenin işleri hocam:D
Valla anlamadım hocam :D
teknik desteklerinde bi karı var onu diyor.
-
schwarzseherisch bunu yazdıby_Tet bunu yazdılepusmorris bunu yazdıby_Tet bunu yazdı
Ulan ben koskoca isimtescilin veritabanı açığını bulmuştum adamlar söver gibi 40tl kupon vermişlerdi. Ayrıca hosting domainimi uzatmak istediğimde yine her türlü 18 tl girmişti. Adamlar tüm kullanıcılara gönderiyorlar. Sonra türkler gelişmiyor. Çok pis sövdüm.
hep kadriyenin işleri hocam:D
Valla anlamadım hocam :D
teknik desteklerinde bi karı var onu diyor.
Bana hep sap elemanlar gelmişti basri filan. Çok kötü durumum çook. Godaddy'e geçmem lazım :(
-
FOXXLY bunu yazdı
bir kez daha daddyliğini yaptı godaddy.
başka bir servis sağlayıcısı olsa, zikinde olmazdı böyle bişey.seviyorum kız seni :)

adam ne kadar sevinmiş :D
-
FOXXLY bunu yazdı
bildiğiniz üzere geçenlerde anonymous godaddye saldırarak dünya çapında bir çok siteye zarar verdi çalışamaz hale getirdi.
bugün 1 saat önce godaddy den bir mail geldi. saldırıda sistemlerimizin çalışılmaz olduğundna özür dilemişler.
birde üstüne bu problemi üstlenip, tüm hostinglerimizin 1 aylık ödemesi kadar indirim kuponu tahsis etmişler.
ben 4 hosting kullanıyorum godaddyden ve toplamda 33$ lık indirim kuponu hediye ettiler. bende hesabımı 1 aylık daha uzattım.
muhtemelen tüm godaddy kullanıcılarına göndermişlerdir.
bir kez daha daddyliğini yaptı godaddy.
başka bir servis sağlayıcısı olsa, zikinde olmazdı böyle bişey.Hocam yabancilarin is yapma mantigi ile Turklerin(ornek isimtescil) arasindaki farki gorebiliyorsun degilmi. Arada isik hiziyla milyonlarca km yol var.
Turk sirketine bakiyorsun, 2002 de kurulmus toplasan 2000 tane domain barindiriyor, Hostgator a bak adamlar 6 milyona kosuyor.
Bir ara Turk firmasindan bir tema almistim. Neyse parasini odedim template geldi actim. Mk kafayi yedim. PSD layerlarin neredeyse yarisi birlestirilmis. Adama ticket attim. hatilamiyorum ama boktan bir cevap verdi birde ustune Ticket cozuldu diye kapatmislardi.
Neyseki kavga gurultu ibnelerden butun layerlari ayri ayri almayi basardim.
