Hepinizin Avatarı Olacak
-
BiUyeOlamadim bunu yazdı:
-----------------------------irwa bunu yazdı:
-----------------------------
konudan önce yorumları okuyunca tüm "awatar"ları "gawatar" okudum :|
-----------------------------"w" kullanmanızı hiç yakıştıramadım.
"Sanane, sen bak işine" diyebilirsiniz, saygılar.
-----------------------------
kendi isminde "w" harfi oldugu icin takıntısı var hocam, sevgiler :] -
amk ya bu ne biçim bir site oldu herkes birbirini dürtüklemenin peşinde vay anasını vay vay :|
-
Konuyla yorumların alakası yok!
Napıyosunuz siz ? -
BiUyeOlamadim bunu yazdı:
-----------------------------
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
konudan önce yorumları okuyunca tüm "awatar"ları "gawatar" okudum :|
-----------------------------"w" kullanmanızı hiç yakıştıramadım.
"Sanane, sen bak işine" diyebilirsiniz, saygılar.
-----------------------------hocam ben bu konuyu açıklamaktan bıktım siz takıntı etmekten bıkmadınız :|
