Hepsiburada Arızalı Kulaklık İadesi
-
noname bunu yazdı
Ayıplı ürün, sike sike alacaklar, almazsalar sikerte sikerte alırsın. Meblağ yüksek mi?
Hepsiburada whatup destek hattında ve telefonda ben durumu aynen böyle anlattım ama cayma hakkınız yok dendi hocam.
Bende senin gibi düşünüyorum o yüzden ürünü geri postaladım.
Hepsiburada topu satıcı firmaya atıyor. Bakalım onlar nasıl davranacak.
Detayları buraya yazarım.
-
Hocam aynı kulaklık bende de var , genel olarak bu kulaklıklarda mikrafon çöp . Dışarı sesleri ayıklama özelliği olmadığından sanırım .
Bir iki konuşmaya denedim ben de ama hiç başarılı olamadım :)
Ancak rahatsız olduğun bir durum ise garantiye gönderip gelecek cevaba göre hakem heyetine online başvuru yapabilir, bu sürede de kulaklığı kullanabilirsin.
-
Geçen sene bende de olmuştu, kablolu kulak içi kulaklık vardı cepte taşıdığım için jak girişinin oradaki kabloda sorun yaptı doğal olarak. Satın aldıktan 1 ay sonra iade talebi oluşturdum eskiyi aldılar yeniyi postaladılar(benim satın aldığım ürün stok dışı olduğunda farklı bi model yolladılar ama olsun benzer nitelikteydi). Kaldı ki 35 liralık bi kulaklıktı ve adamlar buna rağmen yeniyi gönderdiler helâl olsun demiştim :). Kulaklıkla ilgili kanunu da ilk defa duydum yeni mi çıktı acaba?
-
piradomim bunu yazdı
Hocam aynı kulaklık bende de var , genel olarak bu kulaklıklarda mikrafon çöp . Dışarı sesleri ayıklama özelliği olmadığından sanırım .
Bir iki konuşmaya denedim ben de ama hiç başarılı olamadım :)
Ancak rahatsız olduğun bir durum ise garantiye gönderip gelecek cevaba göre hakem heyetine online başvuru yapabilir, bu sürede de kulaklığı kullanabilirsin.
Yok hocam bendeki net sorunluydu.
Sol kulaklıkta gayet güzel konuşmalar yaptım.
Sağ kulaklıkta karşı taraf parazit duyuyordu.
-
dodger bunu yazdı
Geçen sene bende de olmuştu, kablolu kulak içi kulaklık vardı cepte taşıdığım için jak girişinin oradaki kabloda sorun yaptı doğal olarak. Satın aldıktan 1 ay sonra iade talebi oluşturdum eskiyi aldılar yeniyi postaladılar(benim satın aldığım ürün stok dışı olduğunda farklı bi model yolladılar ama olsun benzer nitelikteydi). Kaldı ki 35 liralık bi kulaklıktı ve adamlar buna rağmen yeniyi gönderdiler helâl olsun demiştim :). Kulaklıkla ilgili kanunu da ilk defa duydum yeni mi çıktı acaba?
Bende bilmiyordum, varmış ya la :)
Cayma hakkının sadece belli koşullarda geçerli olduğu ürünler şunlardır:
Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. Aksi halde iade alınamamaktadır:
- Her türlü yazılım ve programlar - DVD, VCD, CD ve kasetler
- Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (Toner, kartuş, şerit vb.)
- Telefon kontör siparişleri
- Kurulum gerektiren ürünler mutlaka yetkili servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili servis dışında açılan ürünler garanti kapsamı dışında kalabilir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilir.
- Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olanlardan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık vb.) ürünler iade alınmaz
-
Sonuç;
İade'yi sorun çıkartmadan onayladılar.
Aynı ürünü başka yerden söyledim geldi bir sorun yok.
-
Cayma hakkı ve ayıplı ürün olayını karıştırıyorsunuz arkadaşlar. Kulaklık arızalı olmasaydı kabul etmezlerdi