Hepsiburada Dan Ürün Değişimi
-
arkdaşlar bir foto makinası aldım dün gece 279 liraya
yine 279 liraya aynı markanın daha iyi özellikli bir makinası var siparişi nasıl değiştirebilirm?
-
Hocam ara telefonla hallederler ben iptal ettırmıstım daha once bu sekılde değişimi de yapalar sanrıım :)
-
hepsiburadamı ? allah korusun
-
spariş takibi bölümünden iade ürün değişim menüsüne girmelisin hocam gereken yönlendirmeyi yapıyor zaten açıklamasıyla..
ben hepsiburada.com dan alışverişlerimi yapıyorum gayet memnunum kargosundan , ürününden , verdiği destekten.
-
şansın varsa sipariş takibinden iade et kabul ederler değiştirebilirsin diye düşünüyorum yada telefondan ara diyeceğim ama hiç arama telefon
faturası kabarmasın sonuç çıkmıyor.
kendi yaşadığım sorunu anlatayım kısaca anakart ım arızalandı gönderdim anakartımı kaybettiler ve beni 2 ay kadar sürekli ertelediler.
sonunda gittim tüketici hakları mahkemesine başvurdum. 2 ay kadar sonra geri ödeme yaptılar anakart ücretini. bende tövbe ettim HB dan
kendi sorunumu niye anlattım bilmiyom sanırım çok sinirimi bozdular. umarım değiştirirler çözülür sorunun.
-
DevilKingtr bunu yazdı
hepsiburadamı ? allah korusun
hocam bir çok kişi senin gibi düşünüyor, başına gelen olaylardan sonra.
ancak hepsiburada.com ile çok fazla siparişim oldu. hatta piyasada stokta olmayan ürünleri bile oradan rahatlık ile ertesi gün sabah kapımda görüyordum.
yani bilmiyorum hiçbir alışveriş sitesinde sorun yaşamadım. ancak hepsiburada benim için ayrı.
24 saatte olayı gerçekten bende bir kere bile aksamadı. bugün akşam verdiler yarın sabah bende oldu hep.
-
Hepsi Burada ! Allah Düşürmesin.
-
myblackworldweb bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdı
hepsiburadamı ? allah korusun
hocam bir çok kişi senin gibi düşünüyor, başına gelen olaylardan sonra.
ancak hepsiburada.com ile çok fazla siparişim oldu. hatta piyasada stokta olmayan ürünleri bile oradan rahatlık ile ertesi gün sabah kapımda görüyordum.
yani bilmiyorum hiçbir alışveriş sitesinde sorun yaşamadım. ancak hepsiburada benim için ayrı.
24 saatte olayı gerçekten bende bir kere bile aksamadı. bugün akşam verdiler yarın sabah bende oldu hep.
hocam şanslıymışsın. bugüne kadar hb dan aldığım hiçbir şey zamanında gelmedi. iade/değişim olaylarında da hep sorun çıkardılar. Telefonla iş yaptırmak ise tam bela çok uzun süre bekledikten sonra müşteri temsilcisine bağlanabilyorsun. o da hiç bi işlem yapmıyor. kaydınızı aldık 24 saat içinde döneceğiz diyorlar o kadar dönen filan olmuyor.
-
müşteri hizmetleri sayfasından sipariş numaranı da belirterek mesaj atıp derdini anlat hocam.
hepsiburada bi ara o kadar saçmaladı ki kendileri de saçmaladıklarının farkına varıp telefonla aradılar; ''-efendim uzun zamandır sitemizden alışveriş yapmadığınızı farkettik. son zamanlarda yaşanan sıkıntılarımızı çözdüğümüzü, bundan böyle benzer gecikmelerin yaşanmayacağını, artık sizlere daha iyi hizmet bla bla bla'' minvalli bi konuşma yaptılar bana. ondan sonrada bayramda lokum gönderdiler ama son tahlilde Allah hepsiburada ya düşürmesin
-
olay şu arkdaşlar ben durumu farkettiğimde ürün bana kargoya verilmişti şimdi ürün bana geldiğinde de hiç açmadan yollayıp değişim yapabilirmiyim?
-
daha öncede değişik şeyler aldım telefonla işini görüyosun oluyo biraz ama kurcalaman gerekiyor doğru şeyleri yapmak gerekiyor yada .Aynı senin durumunda benimde başımda mesele var ama ben ürünü aldım denedim memnun kalmadım aynı markanın başka modelini almak istiyorum meselem bu.
