folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hepsiburada Dan Ürün Değişimi



Hepsiburada Dan Ürün Değişimi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkdaşlar bir foto makinası  aldım dün gece 279 liraya 

    yine 279 liraya aynı markanın daha iyi özellikli bir makinası var siparişi nasıl değiştirebilirm?

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Hocam ara telefonla hallederler ben iptal ettırmıstım daha once bu sekılde değişimi de yapalar sanrıım :)

     


    İmza YOK !!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    hepsiburadamı ? allah korusun


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    spariş takibi bölümünden iade ürün değişim menüsüne girmelisin hocam gereken yönlendirmeyi yapıyor zaten açıklamasıyla..

     

    ben hepsiburada.com dan alışverişlerimi yapıyorum gayet memnunum kargosundan , ürününden , verdiği destekten.


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eyuperol
    eyuperol's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2011
    Erkek

    şansın varsa sipariş takibinden iade et kabul ederler değiştirebilirsin diye düşünüyorum yada telefondan ara diyeceğim ama hiç arama telefon

    faturası kabarmasın sonuç çıkmıyor.

    kendi yaşadığım sorunu anlatayım kısaca anakart ım arızalandı gönderdim anakartımı kaybettiler ve beni 2 ay kadar sürekli ertelediler.

    sonunda gittim tüketici hakları mahkemesine başvurdum.  2 ay kadar sonra geri ödeme yaptılar anakart ücretini. bende tövbe ettim HB dan

    kendi sorunumu niye anlattım bilmiyom sanırım çok sinirimi bozdular. umarım değiştirirler çözülür sorunun.

     


    İnsanları ( küçük-büyük, yaşlı-genç, tanıdık-tanımadık, eşdost-sevgili vs vs ) sevin, saygınızı gösterin ama kesinlikle insanlara acımayın. Çünkü acıdığınız anda acınacak duruma düşüyorsunuz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı

    hepsiburadamı ? allah korusun

    hocam bir çok kişi senin gibi düşünüyor, başına gelen olaylardan sonra.

    ancak hepsiburada.com ile çok fazla siparişim oldu. hatta piyasada stokta olmayan ürünleri bile oradan rahatlık ile ertesi gün sabah kapımda görüyordum.

    yani bilmiyorum hiçbir alışveriş sitesinde sorun yaşamadım. ancak hepsiburada benim için ayrı.

    24 saatte olayı gerçekten bende bir kere bile aksamadı. bugün akşam verdiler yarın sabah bende oldu hep.

     


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Apache
    Apache's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Hepsi Burada ! Allah Düşürmesin.


    İntikamın Sermayesi Ömürdür...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amg
    amg's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    myblackworldweb bunu yazdı
    DevilKingtr bunu yazdı

    hepsiburadamı ? allah korusun

    hocam bir çok kişi senin gibi düşünüyor, başına gelen olaylardan sonra.

    ancak hepsiburada.com ile çok fazla siparişim oldu. hatta piyasada stokta olmayan ürünleri bile oradan rahatlık ile ertesi gün sabah kapımda görüyordum.

    yani bilmiyorum hiçbir alışveriş sitesinde sorun yaşamadım. ancak hepsiburada benim için ayrı.

    24 saatte olayı gerçekten bende bir kere bile aksamadı. bugün akşam verdiler yarın sabah bende oldu hep.

     

    hocam şanslıymışsın. bugüne kadar hb dan aldığım hiçbir şey zamanında gelmedi. iade/değişim olaylarında da hep sorun çıkardılar. Telefonla iş yaptırmak ise tam bela çok uzun süre bekledikten sonra müşteri temsilcisine bağlanabilyorsun. o da hiç bi işlem yapmıyor. kaydınızı aldık 24 saat içinde döneceğiz diyorlar o kadar dönen filan olmuyor.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    66albay
    66albay's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    müşteri hizmetleri sayfasından sipariş numaranı da belirterek mesaj atıp derdini anlat hocam.

    hepsiburada bi ara o kadar saçmaladı ki kendileri de saçmaladıklarının farkına varıp telefonla aradılar; ''-efendim uzun zamandır sitemizden alışveriş yapmadığınızı farkettik. son zamanlarda yaşanan sıkıntılarımızı çözdüğümüzü, bundan böyle benzer gecikmelerin yaşanmayacağını, artık sizlere daha iyi hizmet bla bla bla'' minvalli bi konuşma yaptılar bana. ondan sonrada bayramda lokum gönderdiler ama son tahlilde Allah hepsiburada ya düşürmesin


    c farz , java sünnet, msdn kutsal kitaptır, f1 yardımcın olsun. Cumaya gittim dahada gelmem
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    olay şu arkdaşlar ben durumu farkettiğimde ürün bana kargoya verilmişti şimdi ürün bana geldiğinde de hiç açmadan yollayıp değişim yapabilirmiyim?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    daha öncede değişik şeyler aldım telefonla işini görüyosun oluyo biraz ama kurcalaman gerekiyor doğru şeyleri yapmak gerekiyor yada .Aynı senin durumunda benimde başımda mesele var ama ben ürünü aldım denedim memnun kalmadım aynı markanın başka modelini almak istiyorum meselem bu.


    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
Toplam Hit: 2387 Toplam Mesaj: 15