Hepsiburada Ve Horoz Lojistik Rezilliği
-
Selamlar gençler,
Size tavsiyem lojistik taşıması olan hiç bir ürünü satın almayın özellikle Horoz Lojistik firmasından. Şimdi gelelim meseleye.
9 Mayıs 2020 Tarihinde www.hepsiburada.com sitesi üzerinden Hoover marka 3'lü ankastre set aldım. Ürün bi kaç gün içinde elime ulaştı baktım kolide çok ufak tefek darbeler var ancak ciddiye alınacak şeyler değil. Neyse servis eve kurulum için geldi koliyi bi açtılar davlumbaz camı tuzla buz olmuş. Dediler set halinde aldığınız için set halinde iade etmeniz gerek. Servis evrak yazdı taşıma esnasında kırılmıştır diye. Neyse aradım hepsiburada'yı bi kod verdiler Horoz Lojistik'e bu kodla teslim edin dediler.
Tarih 16 Mayıs 2020 Horoz lojistik firması adresimden ürünü aldı.
ŞİMDİ OLAY PATLIYOR
Ürün Eskişehir Lojistik Merkezi'nden, hepsiburada gebze iade deposuna götürülmek üzere 11 HAZİRAN 2020'de yola çıkıyor evimden aldıktan tam 26 gün sonra. Evimde ocak fırın yok piknik tüpüyle yaşıyoruz. Ramazan ayı, üstüne birde sürekli sokağa çıkma yasağı falan sürekli evdeyiz. Hepsi buradayı arıyorum. Diyorum ki zaten ürünün resmi iade süresi geçti 14 gün içinde iade edebiliyoruz normalde. Her iki firmanında tek yaptığı şey özür dilemek. Ürün 2 gün önce hespiburada.com tarafından iadesi kabul edildi ve param hesabıma gönderildi.
Bu süreçte 1 aydan fazla ocak, fırın olmadan yaşadık. Sorunlarda bitmiyor arkadaş. Aldığım ürün 2.000₺'ydi şuanda en ucuzu 2300₺ ve aldığım ürün stoklarda yok.
Yani arkadaşlar siz siz olun kırılacak birşey sipariş veriyorsanız teslim edecek firma lojistikse direk o alışverişten vazgeçin. Özellikle Horoz Lojistik ise bu firma bedavaya bulsanız almayın o ürünü.
Buraya kadar sabredip okuyan varsa hakkını helal etsin vaktinizi çaldım. Ben mağdur oldum. Siz olmayın diye yazdım.
-
hocam bende tv aldım 4 gün hala gelmedi horoz ile korktum valla şimdi. servis çağırmadan açmayacağım inşallah sıkıntı yaşamam
-
Biz de sedir almıştık yine hepsiburada dan horoz lojistik ile göndermişler. Ağır, öyle tek kişi filan çıkarılacak bişey değil. Adam Covid var diye eve bile çıkarmadı. Binanın kapısının önünde bıraktı gitti. Yav beraber kata kadar çıkaralım diyom yok. Yok kata kadar çıkarsak eve sürüye sürüye bile götürürüm. Şansıma bi komşum denk geldi de onunla eve kadar çıkarmıştık. Böyle de saçma bi firma horoz lojistik.
-
burakayser bunu yazdı
Biz de sedir almıştık yine hepsiburada dan horoz lojistik ile göndermişler. Ağır, öyle tek kişi filan çıkarılacak bişey değil. Adam Covid var diye eve bile çıkarmadı. Binanın kapısının önünde bıraktı gitti. Yav beraber kata kadar çıkaralım diyom yok. Yok kata kadar çıkarsak eve sürüye sürüye bile götürürüm. Şansıma bi komşum denk geldi de onunla eve kadar çıkarmıştık. Böyle de saçma bi firma horoz lojistik.
E naapsın kral Risk mi alsın rican için bulaşıcı herkesi etkileyen bir şey bir de kişisel de değil? Covid var irili ufaklı kargolar öyle bırakıldı karantina döneminde?
-
ambarlar öyle hacı
-
gittigidiyordan klima aldım horoz lojistik ile geldi adamlar sorun etmeden eve falan çıkardı hepsi sorunsuzdu hocam sanırım bölgeden bölgeye değişiyor
-
LaNCeLoT bunu yazdıburakayser bunu yazdı
Biz de sedir almıştık yine hepsiburada dan horoz lojistik ile göndermişler. Ağır, öyle tek kişi filan çıkarılacak bişey değil. Adam Covid var diye eve bile çıkarmadı. Binanın kapısının önünde bıraktı gitti. Yav beraber kata kadar çıkaralım diyom yok. Yok kata kadar çıkarsak eve sürüye sürüye bile götürürüm. Şansıma bi komşum denk geldi de onunla eve kadar çıkarmıştık. Böyle de saçma bi firma horoz lojistik.
E naapsın kral Risk mi alsın rican için bulaşıcı herkesi etkileyen bir şey bir de kişisel de değil? Covid var irili ufaklı kargolar öyle bırakıldı karantina döneminde?
hocam covid hikaye diğer günlerde de belli bir desinin üzerini çıkarmıyor vs bir sürü bahane uyduruyorlar.
-
Merhabalar,
Bende sizlerin benzeri bir olay yaşadım. Size bu tarz olaylara karşı nasıl daha kolay çözüm bulacağınızı ileteceğim.
Öncelikle yaşadığım olayı ileteyim:
Mağdur olduğum için Horoz lojistik yöneticilerine yazma kararı aldım. Öncelikli olarak sizi rahatsız ettiğim için kusura bakmayın.
11.05.2020 tarihinde IKEA'dan bir ürün aldım.
22.05.2020 tarihinde sizin firmanıza teslim edildi.
27.05.2020 tarihinde firmanız beni arayarak 29 yada 30 Mayıs için ürünü teslim edeceklerini söylediler. Bende şehir dışında olduğum için 30 Mayıs cumartesi gününü seçtim. Ancak o günden beri firmanızadan bana ulaşan olmadı.
02.06.2020 tarihinde müşteri hizmetlerinizle görüştüm. ilgileneceklerini söylemelerine rağmen halen dönüş alamayınca 09.06.2020 tarihinde tekrar aradım.
Ürünün depoda olduğunu ilgileneceklerini söylediler. Mail atmama ve 3-4 kere müşteri hizmetlerini aramama rağmen hala bir gelişme olmadı. Horoz lojistik yöneticisi olarak size ulaşan kargomun 20 gündür peşinde koşmama rağmen, konuyla ilgili herhangi bir aksiyon alınmamasını organizasyonunuz açısından açıklayabilir misiniz? Sizi sadece bir müşteri olarak empati kurmaya davet ediyorum. Mesajımı dikkate alıp sabırla okursanız teşekkür ederim. Gereğinin en kısa sürede yapılmasını talep ediyorum.
İyi çalışmalar
Saygılarımla
ÇÖZÜM ŞU: Direk Horoz Lojistik yöneticilerini ekliyorsunuz Linkedin'den. Benim şansıma CEO beni kabul etti (Taner HOROZ) . Direk benden telefon numaramı istedi. Bende kendisine ilettim ve 3 dk sonra bana ulaştılar. Arayan kişi sadece benim işimle ilgileneceğini ve çözeceğini söyledi. Ürün istediğim saatte elime ulaştı.
Hatta ileten kargocu diyorki: Abi sen ne yaptın o kadar acil yazmışlar ki hemen ilettik kargonuzu vs. dediler.
İnşallah böyle birşey yaşamazsınız ancak yaşarsanızda artık ne yapacağınızı biliyorsunuz :D
-
Hpesiburdaoçların diye düşünürdüm fakat trendyol gibi biryerden alışveriş yaptıkdan sonra fikrim değişti meğersehepsiterndoclarınmıs :D
Trendyldan 1 ay önce almak için parasını ödediğim ürün henüz sipariş hazırlanıyor aşamasında
Yine geçen ay aldığım ürün hasarlı geldi sorunu bildirince bizi bağlamaz o sizinle satan firma arasında vs diyor. Daha anlatırdım da yoruldum mq. Sonuc olarak Türklerin yürüttüğü işlerin ben ta ...
Genel olarak:
Kanser olma oranı: %70 Hepsiburada ve n11 müşteri hizmetleri tamam hallediyoruz deyip hallediyormuş gibi görünüp başta güven verip sonradan sövdürürler
Kanser olma oranı: %80-Gittigidiyor müş. hizmetleri tamam halladelim vs derler ısrarla düzeltin deyince paran kadar kupon verem diye ısrar ederler kendi satıcılarını korurlar yok mna korum cimere söylerim vs deyince tamam paranı gönderiyom der
Kanser olma oranı: %98-Trendyol satış gerçekleştikten sonra bizi bağlamaz git derdini nere anlatıyorsan anlat bitarafımızda değil tarzı tavır takınır
-<3 Amazon tabi efendim kontrol ediyorum evet haklısınız hemen o piçi bulup sorunu düzeltiyoruz sıkmayın canınızı. Sorun düzelir.
Henüz sorun yaşamadım. Nazar değmesin.
-
aynı kombinasyondan çekmiştim, gardrop aldım demonte halde, horoz lojistik beni arayıp getiremiyoruz çok büyük gelip alın demşti, cinnet geçirip bağırıp çağırınca getirdiler. (askısı demirlerini kaybetmişler)
-
byugr bunu yazdıLaNCeLoT bunu yazdıburakayser bunu yazdı
Biz de sedir almıştık yine hepsiburada dan horoz lojistik ile göndermişler. Ağır, öyle tek kişi filan çıkarılacak bişey değil. Adam Covid var diye eve bile çıkarmadı. Binanın kapısının önünde bıraktı gitti. Yav beraber kata kadar çıkaralım diyom yok. Yok kata kadar çıkarsak eve sürüye sürüye bile götürürüm. Şansıma bi komşum denk geldi de onunla eve kadar çıkarmıştık. Böyle de saçma bi firma horoz lojistik.
E naapsın kral Risk mi alsın rican için bulaşıcı herkesi etkileyen bir şey bir de kişisel de değil? Covid var irili ufaklı kargolar öyle bırakıldı karantina döneminde?
hocam covid hikaye diğer günlerde de belli bir desinin üzerini çıkarmıyor vs bir sürü bahane uyduruyorlar.
Bahane vs degil kargoda desi sınırı vardir yasal olarak
Ancak servis ve lojistik tasimlari nasil bilmem