Her Dakika Kazıklanıyoruz. Yardım Lütfen...
-
Bilgisayar Manyağıyım Her gün en az 9-10 saat bilgisayar başındayım bilgisayarımı satmak zorunda kladım para mevzuları yeni bi bilgisayar alacam şimdi bi internet cafeye gidiyorum.cafe plus kullanıyo ve saat hesaplarında bize fazladan yazıyo gibi geliyor.bu konuda yardımınıza ihtiyacım var easy cafe c nin içinde program filess ten düzeltiliyodu saat durduruluyodu bunda böle bişi yokmu bu adam bizi nereye kadar kazıklayacak + paraya ihtiyacı olan biride değil...
-
hacım bişe yapma girince adam abi böyle böyle kusura bakma sana lafım yok ama geçen böle oldu de kronometre
açıyorum gözünün önünde de o masayı açtımı gözü önünde bas bitince kapat bi bok yiyemez ben bi kere yaptım bunu
zamanınında ama sonra göt oldum :D
-
Tahribat Forum

Hertürlü Web tabanlı Saldırı Taktik ve Stratejileri

Her Dakika Kazıklanıyoruz. Yardım Lütfen...bismilahhhh :(
-
ben cafe programı bilmem de fiş yazdır. :)
-
odun_komuru bunu yazdı:
-----------------------------hacım bişe yapma girince adam abi böyle böyle kusura bakma sana lafım yok ama geçen böle oldu de kronometre
açıyorum gözünün önünde de o masayı açtımı gözü önünde bas bitince kapat bi bok yiyemez ben bi kere yaptım bunu
zamanınında ama sonra göt oldum :D
-----------------------------Ben İlk Kafeye Gittigimde Saati 500.000 Lira İdi 250.000 Lira Vardı BEnde 2 Saat Oynadım Sonra Adama Abi Bu Beni Kimse Uyarmadı Dedim Yırttım :)
-
başka cafe yok mı mahallede :D
-
FaTHeR bunu yazdı:
-----------------------------Ben İlk Kafeye Gittigimde Saati 500.000 Lira İdi 250.000 Lira Vardı BEnde 2 Saat Oynadım Sonra Adama Abi Bu Beni Kimse Uyarmadı Dedim Yırttım :)
-----------------------------hacı sen yaman çıkmışın ben yapamam onu... yaparsamda bizim burdaki cafeci abinin tepkisi senin cafecinin tepksinden
sert olur bi kaç yıl yatmışlığı varmış rivayetlere göre
-
hacu bece sen yeni bi kafe bul bole program kullanmayan fiş le çalışan onlar daa ii bence ben sıkışınca onlara takılıyom
-
texas bunu yazdı:
-----------------------------
ben cafe programı bilmem de fiş yazdır. :)
-----------------------------
:)) mükemmel yaa ,bencede böyle yaptır ;) -
site baya bi değişmiş eskiden(4-5 yıl önce) millet bu kadar geyik yapmazdı ara verdik her şey cok değişmiş şaşırdım valla...
-
eger kafede anamakinanın c: ulaşabiliyorsan kafaplus programında bi dosya vardı tam adı aklıma gelmiyor ordan programın şifresini kırar daha sonra deve dışı bırakırsın:D
