Hesap Makinasını Kullanmayalım...
-
pratik güzel de cebir in kemiklerini sızlatıcaksın (:
-
hacı açığı salla onlar kolay sonruyo ben afyon muhasebeyi bitirdim bilen bilir afyon ve ıspartanın iktisadi bilimleri adamı inletir :) hoca 3 soru veriyor 5 sayfa sürüyo yapması ve %95 i sırf hesaplama :) tamam kullanmam dersin ama 2. sorudan sonra kafan sikilir. :)ve lise gibi sanma noktası virgülüne kadar sorular tam olacak 1 eksik soruyu iptal ettirir her soru 35 puah düşün artık :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
hacı açığı salla onlar kolay sonruyo ben afyon muhasebeyi bitirdim bilen bilir afyon ve ıspartanın iktisadi bilimleri adamı inletir :) hoca 3 soru veriyor 5 sayfa sürüyo yapması ve %95 i sırf hesaplama :) tamam kullanmam dersin ama 2. sorudan sonra kafan sikilir. :)ve lise gibi sanma noktası virgülüne kadar sorular tam olacak 1 eksik soruyu iptal ettirir her soru 35 puah düşün artık :)
-----------------------------la hatırlatma o soruları bizimkilerde çok kazıktı onlarda mecbur kullancan ya :)
Toplam Hit: 2512 Toplam Mesaj: 14
