Heybeliadada Polise Meydan Dayağı
-
balik_ bunu yazdı:
-----------------------------
yüzde 95 devletin suçudur. polisin elinden yetkisini alırsan polis böyle şamaoğlanı olur.
-----------------------------Polis neredeyse kimlik bile soramıyor. Yetkılerın kımlerın zamanında azaltıldıgına bır bakmak lazım.Bir polıs cocugu olarak polıslerın cok sevdıgımı soyliyemeceğim yazık dedım... Dertlendım ben bir salkım üzüm yemeye gidiyorum....
-
kaçınız durduk yere birine vurdu?
-
Herkes polisin yetkisi yok falan demiş ama bizim polisimiz cahil bunu görmezden gelemeyiz.
Doğuda ayaklanan orosbu çocuklarına hiç bişi yapmaz elindeki kalkanın arkasına geçer bekler.
İzmirde harçları protesto eden gençleri jopla döver
parkta bira içti die öğrenciyi öyle bi döverki komaya sokar
hakkını arayan işçiyi memuru döver
döver de döver hiç acımadım.
-
bazen dayak atarsın bazen de dayak yersin... Dayak yedikleri gün denk gelmiş. Dayak attıkları günlerde oldu... Ve dayak atacakları günler de gelecek yeniden ve aynı şekilde dayak yiyecekleri günler.
-
Polisin özel güvenlikden farkı kalmadı ki amk.Adam gibi polisde kalmadı paso cömez dolu yetersiz ve tırsaklar.
Insan hakları konusuda su olay yani hadi siz davadan vazgeçn bizde olayı kapatalım falan demeleri için ellerinde hiçbirşey yokken bişey arıyorlar.Ama umarım ellerine verirler bi güzel onların.
-
HoLyZone bunu yazdı:
-----------------------------
Merkezde götlerinden kan almışlardır :))
-----------------------------
evet yapmıştır YÜCE TÜRK POLİSİ !! TARİHTE YAPTIĞI GİBİ! -
Olayı bilmeden yorumlamamak lazım.. ne şerefsiz insanlar var doğru ama ne şerefsiz polislerde var.. adliyede şu iskenderundaki piskopusun katilini almaya gelen polisler durduk yere bana çatmışlardı.Hemde devletin adliyesinde durduk yere.. Orospu çocuklarının arkadaşları (onlarda orospu çocuğu) bana polis arkadaşlarının sinirli olduğunu idare etmemi falan söylediler..bunu söylerkende siktir çekiyorlardı resmen.. yani beyler devletin adliyesinde devletin kimliğiyle vatandaşı zikmeye çalışan devletin orospu çocuğu polisleride var malesef...
O yüzden bu meydan dayanğının sebebini bilmek lazım..
-
pkklıya tanınan haklar polisede tanınsın :|
-
konuda yorum yapmak istemiyorumda orada yeşil beyazlı bir herif var geliyor demirlerin üzerine çıkıyor bir yumruk atıyor ortaya artık kime denk geldi ise sonra hiç bişi yokmuş gibi devam ediyor zihniyete bakın ya orada olucan o yeşil beyazlıyı alıcan hastanelik edene kadar dövecen
-
iyi olmuş a.q ben polis olacamda orda tutuklanacağımı bilsem sıkarım kendi kendilerini yaptılar ben pkk yandaşlarından kaçan ama zamı protesto eden kişileri tekme tokat döven polise acımam herkes efendi olmalı gereğini yerine getirmeli
