Hiç Mi Özlemedin...
-
yazdın yine yazacaklarından bir kısmını.. güzel olmuş..
-
Kanımda alyuvardan fazla C2H6O dolaşıyor ama hiçbir alkol seni unutturmuyor.
Ah ulan ah.
-
lepusmorris bunu yazdı:
-----------------------------
güzel yazıyorsun hocam. iyi noktalara gelirsin inşallah.
edit: hocam mutlu olmanı isterim ama düşündün mü hiç bu dileğimiz gerçekleşerek mutlu olur, hayata dair bir kaygın olmasa sanatını icra etmene, sanatını ortaya koymanda etken olan mutsuzluğun yok olduğunda eserlerin bu denli anlamlı olabilir mi? çok merak ettim birden bire:D
-----------------------------
Küçüklüğümden bir söz hatırlıyorum. İnsan bir meyve gibidir ve acı insanı olgunlaştırır. Öyleyse dalımdan düşmek üzereyim galiba. Haksızmıyım. -
güzel bir yazi olmus ama unutmamak gerekiyor ki;
Ruhlarımız, deneyimler, hisseder, öğrenir ve gelişir. Buna yaşamak denir.
Sadece yaşıyorsun, o kadar. Tattığın her duygu ruhunu zenginleştirir. Hissettiğin mutsuzluk seni geliştirir. Mutsuz olarak öğreneceğin herşeyi öğrendikten sonra mutlu olmak ister insan ve olur. Herkes kendi evreninin mimarıdir. Herşey insanin kendi elindedir. Tüm yaratma gücüne sahipsindir.Üzerinde durulması gereken asıl konu, sahip olduğun yaratma potansiyelinin ne kadar farkında olduğundur..
-
tebrikler yazılarını fırsat buldukça takip ediyorum. ben içimdekileri böyle söze aktaramıyorum ama senin yazdıklarını okudukça sanki içimdeki acı hafifliyor gibi... eyw yazılarının devamını dilerim
-
HannibALgan bunu yazdı:
-----------------------------
Küçüklüğümden bir söz hatırlıyorum. İnsan bir meyve gibidir ve acı insanı olgunlaştırır. Öyleyse dalımdan düşmek üzereyim galiba. Haksızmıyım.
-----------------------------
haklısın ama sence de erken değil mi düşmek için? -
herzamanki gibi süper hocamda biraz çık şu bunalım havasından :/
