High Definition TV Mobil Dolandırıcılık
-
Merhabalar müridler
Az önce itibariyle
http://izleizlet.com/ diye bir sisteme üyeligim yapılmış
Az önce yine türk telekom müsteri hizmetlerini aradim falan filan yapti
hattım faturalı mobil ödemem kapalı olmasına rağmen böyle bir durum geldi basima
Müridlerin basina gelen veya nasil bir filmdir bu aciklayici bir cevap verebilecek olan müridimiz varmı?


-
benim de her ay 200 civarı gelen faturamda 70 tl bir anormallik hisstemiştim.
müsteri hizmetleri ile görüştüğümde bir abonelik servisine üye olmuşsunuz dedi.
Defalarca benim onayım olmadan nasıl olur dedim. Efendim bir reklama tıklamışsınızdır olmuştur dedi.
Ya nasıl reklama tıklayınca oluyor dedim benim onay mesajı evet vb. bir şeyler yazmam gerekmiyor mu dedim. efendim öyle de olabiliyor dedi.
ödemeyeceğim o faturayı, artık ödemeyi gelir haciz yolu ile alırsınız dedim. Çok uzun süredir düzenli kullanıcı olduğum için ( Yani uzun zamandan beri geçirdiklerini bildikleri için ) Faturada 120 tl indirime gidip normal gelmesi gereken 200 tl yi de 150 ye indirdiler.
bazen hakkını arayınca veriyorlar az bir şey.
-
Kağıt üzerinde herşey yasal olduğu için üstüne düşmezsen öyle müşteri hizmetlerini aramayla iade alamazsın hocam ama ihtarname ile iade alabilirsin.
İşin özeti operatörlerin taşerona ihale ettiği katma değerli servislerden birine denk gelmişsin hocam.
Bunun gibi çok servis var kiminde video var kiminde haber kiminde gazete kimi boş kiminde +18 içerik kumar fal bok püsül her alanda yüzlerce mobil site var.
Bunların ortak özelliği genel adı one-click-payment denilen mobil ödeme yöntemlerini kullanıyor olmaları reklam sayfasına mobil şebekeden girersen operatör MSISDN denilen bir zımbırtı sayesinde (ip gibi içinde telefon numaran vs var sana özel bi kod) siteye girenin sen olduğunu ayıkıyor ve reklamda görülen ONAYLIYORUM EDİYORUM TIKLIYORUM BİLMEMNE YAPIYORUM gibi uyarı içeren inputu işaretlemesen bile seni verdikleri hizmete abone yaptırabiliyor.
Ve bu hizmet tamamen YASAL tahsil edilen ücretin %50 si kılçıksız devlete kalıyor misal haftalık 10tl abonelik ücreti olan bir serviste haftalık 5tl devletin kalan 5tlnin 2.5tlsi operatorun 2.5tlsi hizmeti veren firmanın . Firma kendisine kalan 2.5tl ile sağa sola reklam veriyor geçiniyor şirketi döndürüyor ve kalan miktarla hepsi zengin hiç eleman çalıştırmayan firmada 10+ kişi çalışıyor böyle bi para dönüyor hocam bilmem anlatabildim mi
babayarisi tarafından 25/Oca/17 19:07 tarihinde düzenlenmiştir -
babayarisi bunu yazdı
Kağıt üzerinde herşey yasal olduğu için üstüne düşmezsen öyle müşteri hizmetlerini aramayla iade alamazsın hocam ama ihtarname ile iade alabilirsin.
İşin özeti operatörlerin taşerona ihale ettiği katma değerli servislerden birine denk gelmişsin hocam.
Bunun gibi çok servis var kiminde video var kiminde haber kiminde gazete kimi boş kiminde +18 içerik kumar fal bok püsül her alanda yüzlerce mobil site var.
Bunların ortak özelliği genel adı one-click-payment denilen mobil ödeme yöntemlerini kullanıyor olmaları reklam sayfasına mobil şebekeden girersen operatör MSISDN denilen bir zımbırtı sayesinde (ip gibi içinde telefon numaran vs var sana özel bi kod) siteye girenin sen olduğunu ayıkıyor ve reklamda görülen ONAYLIYORUM EDİYORUM TIKLIYORUM BİLMEMNE YAPIYORUM gibi uyarı içeren inputu işaretlemesen bile seni verdikleri hizmete abone yaptırabiliyor.
Ve bu hizmet tamamen YASAL tahsil edilen ücretin %50 si kılçıksız devlete kalıyor misal haftalık 10tl abonelik ücreti olan bir serviste haftalık 5tl devletin kalan 5tlnin 2.5tlsi operatorun 2.5tlsi hizmeti veren firmanın . Firma kendisine kalan 2.5tl ile sağa sola reklam veriyor geçiniyor şirketi döndürüyor ve kalan miktarla hepsi zengin hiç eleman çalıştırmayan firmada 10+ kişi çalışıyor böyle bi para dönüyor hocam bilmem anlatabildim mi
Hocam mobil ödemem kapali ama ?
+ korunmanin bir yolu yokmu?
C-force tarafından 25/Oca/17 19:12 tarihinde düzenlenmiştir -
Paranı BTK'nın sitesinden şikayet talebi açarak geri alabilirsin.
Android telefonlarda her önünüze gelen uygulamayı yüklemeyin. Android'in ilk zamanlarında Samsung Galaxy Gio vardı. Duvar kağıdı uygulaması vardı işte kurcaladım falan neyse telefonu şarja takıp vurdum kafayı yattım. Sabah operatörden bi sürü mesaj gelmiş. Bilmemne servisine üyelik kaydınız alınamadı lütfen bakiye yükleyip tekrar deneyin diye. Açtım operatörün sayfasını logları inceledim. Baktım gece vakti telefondan durmadan SMS yollanmış. Sonradan jeton düştü ki adamlar duvar kağıdı uygulamasına otomatik SMS gönderici adware gömmüş. Üstelik Google Play'den indirmiştim o uygulamayı.
-
mkyb bunu yazdı
Paranı BTK'nın sitesinden şikayet talebi açarak geri alabilirsin.
Android telefonlarda her önünüze gelen uygulamayı yüklemeyin. Android'in ilk zamanlarında Samsung Galaxy Gio vardı. Duvar kağıdı uygulaması vardı işte kurcaladım falan neyse telefonu şarja takıp vurdum kafayı yattım. Sabah operatörden bi sürü mesaj gelmiş. Bilmemne servisine üyelik kaydınız alınamadı lütfen bakiye yükleyip tekrar deneyin diye. Açtım operatörün sayfasını logları inceledim. Baktım gece vakti telefondan durmadan SMS yollanmış. Sonradan jeton düştü ki adamlar duvar kağıdı uygulamasına otomatik SMS gönderici adware gömmüş. Üstelik Google Play'den indirmiştim o uygulamayı.
Hacim uygulama felan olayi degil inanki bilmedigim birseyi degil benim telefon sade defaulttur ayrica mobil ödemem kapalı anlamadıgım mobil ödemem kapalıyken nasil oldu
-
mkyb bunu yazdı
Paranı BTK'nın sitesinden şikayet talebi açarak geri alabilirsin.
Android telefonlarda her önünüze gelen uygulamayı yüklemeyin. Android'in ilk zamanlarında Samsung Galaxy Gio vardı. Duvar kağıdı uygulaması vardı işte kurcaladım falan neyse telefonu şarja takıp vurdum kafayı yattım. Sabah operatörden bi sürü mesaj gelmiş. Bilmemne servisine üyelik kaydınız alınamadı lütfen bakiye yükleyip tekrar deneyin diye. Açtım operatörün sayfasını logları inceledim. Baktım gece vakti telefondan durmadan SMS yollanmış. Sonradan jeton düştü ki adamlar duvar kağıdı uygulamasına otomatik SMS gönderici adware gömmüş. Üstelik Google Play'den indirmiştim o uygulamayı.
iOS'un bokunu yiyim.
-
ios da olsa android de olsa DEVLET böyle dolandırıcıklara izin veriyor
Mobil ödemeyi kapatırsanız bu sefer faturanızda KATMA DEĞERLİ SERVİS olarak fatura ediliyor ve müşteri hizmetleri Katma Değerli Servis aboneliği kişiye özeldir kapatamazsınız diyor.
Yani tamamen yasal bir dolandırıclık yöntemi , BTK nın el atması gereken birşey bu.
-
İşin pis yanı mobil odeme kapaliyken de oluyor bu is.
Belki change.org da kampanya baslatilip cok yuksek bir sikayet sayisina ulasilabilirse devletin ilgili bir kurumu belki buna el atabilir
-
Hacilar hocalar firmayla görüstüm 5 gün icinde iptali gerceklestirip 30 tl bedeli yansitmicaklarmis...
Ayrica btk bu olaya el atmis iste karar
Hakkimizi arayalim dostlar buraya gasp ettirecegimiz paralarimizi löseve yardimda bulunalim
https://tuketici.btk.gov.tr/tr-TR/Haber/katma-degerli-hizmetler
-
C-force bunu yazdıbabayarisi bunu yazdı
Kağıt üzerinde herşey yasal olduğu için üstüne düşmezsen öyle müşteri hizmetlerini aramayla iade alamazsın hocam ama ihtarname ile iade alabilirsin.
İşin özeti operatörlerin taşerona ihale ettiği katma değerli servislerden birine denk gelmişsin hocam.
Bunun gibi çok servis var kiminde video var kiminde haber kiminde gazete kimi boş kiminde +18 içerik kumar fal bok püsül her alanda yüzlerce mobil site var.
Bunların ortak özelliği genel adı one-click-payment denilen mobil ödeme yöntemlerini kullanıyor olmaları reklam sayfasına mobil şebekeden girersen operatör MSISDN denilen bir zımbırtı sayesinde (ip gibi içinde telefon numaran vs var sana özel bi kod) siteye girenin sen olduğunu ayıkıyor ve reklamda görülen ONAYLIYORUM EDİYORUM TIKLIYORUM BİLMEMNE YAPIYORUM gibi uyarı içeren inputu işaretlemesen bile seni verdikleri hizmete abone yaptırabiliyor.
Ve bu hizmet tamamen YASAL tahsil edilen ücretin %50 si kılçıksız devlete kalıyor misal haftalık 10tl abonelik ücreti olan bir serviste haftalık 5tl devletin kalan 5tlnin 2.5tlsi operatorun 2.5tlsi hizmeti veren firmanın . Firma kendisine kalan 2.5tl ile sağa sola reklam veriyor geçiniyor şirketi döndürüyor ve kalan miktarla hepsi zengin hiç eleman çalıştırmayan firmada 10+ kişi çalışıyor böyle bi para dönüyor hocam bilmem anlatabildim mi
Hocam mobil ödemem kapali ama ?
+ korunmanin bir yolu yokmu?
Hocam mevzu mobil ödeme değilki kapalı olmuş olmamış ne fark eder
