folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder High Definition TV Mobil Dolandırıcılık



High Definition TV Mobil Dolandırıcılık

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kral.
    C-force
    C-force's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    Merhabalar müridler

    Az önce itibariyle 

    http://izleizlet.com/ diye bir sisteme üyeligim yapılmış

    Az önce yine türk telekom müsteri hizmetlerini aradim falan filan  yapti

    hattım faturalı mobil ödemem kapalı olmasına rağmen böyle bir durum geldi basima

    Müridlerin basina gelen veya nasil bir filmdir bu aciklayici bir cevap verebilecek olan müridimiz varmı?

     

     


    Bazen Varsın , Bazen Yoksun...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    benim de her ay 200 civarı gelen faturamda 70 tl bir anormallik hisstemiştim.

    müsteri hizmetleri ile görüştüğümde bir abonelik servisine üye olmuşsunuz dedi.

    Defalarca benim onayım olmadan nasıl olur dedim. Efendim bir reklama tıklamışsınızdır olmuştur dedi.

    Ya nasıl reklama tıklayınca oluyor dedim benim onay mesajı evet vb. bir şeyler yazmam gerekmiyor mu dedim. efendim öyle de olabiliyor dedi.

    ödemeyeceğim o faturayı, artık ödemeyi gelir haciz yolu ile alırsınız dedim. Çok uzun süredir düzenli kullanıcı olduğum için ( Yani uzun zamandan beri geçirdiklerini bildikleri için ) Faturada 120 tl indirime gidip normal gelmesi gereken 200 tl yi de 150 ye indirdiler.

    bazen hakkını arayınca veriyorlar az bir şey.


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    babayarisi
    babayarisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2014
    Erkek

    Kağıt üzerinde herşey yasal olduğu için üstüne düşmezsen öyle müşteri hizmetlerini aramayla iade alamazsın hocam ama ihtarname ile iade alabilirsin.

     

    İşin özeti operatörlerin taşerona ihale ettiği katma değerli servislerden birine denk gelmişsin hocam.

    Bunun gibi çok servis var kiminde video var kiminde haber kiminde gazete kimi boş kiminde +18 içerik  kumar fal bok püsül  her alanda yüzlerce mobil site var.

    Bunların ortak özelliği genel adı one-click-payment denilen mobil ödeme  yöntemlerini kullanıyor olmaları reklam sayfasına mobil şebekeden girersen operatör MSISDN denilen bir zımbırtı sayesinde (ip gibi içinde telefon numaran vs var sana özel bi kod) siteye girenin sen olduğunu ayıkıyor ve reklamda görülen ONAYLIYORUM EDİYORUM TIKLIYORUM BİLMEMNE YAPIYORUM gibi uyarı içeren inputu işaretlemesen bile seni verdikleri hizmete abone yaptırabiliyor.

    Ve bu hizmet tamamen YASAL  tahsil edilen ücretin %50 si kılçıksız devlete kalıyor  misal haftalık 10tl abonelik ücreti olan bir serviste  haftalık 5tl devletin kalan 5tlnin 2.5tlsi operatorun 2.5tlsi hizmeti veren firmanın . Firma kendisine kalan 2.5tl ile sağa sola reklam veriyor  geçiniyor şirketi döndürüyor ve kalan miktarla hepsi zengin  hiç eleman çalıştırmayan firmada 10+ kişi çalışıyor böyle bi para dönüyor hocam bilmem anlatabildim mi

     

     

     

    babayarisi tarafından 25/Oca/17 19:07 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kral.
    C-force
    C-force's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    babayarisi bunu yazdı

    Kağıt üzerinde herşey yasal olduğu için üstüne düşmezsen öyle müşteri hizmetlerini aramayla iade alamazsın hocam ama ihtarname ile iade alabilirsin.

     

    İşin özeti operatörlerin taşerona ihale ettiği katma değerli servislerden birine denk gelmişsin hocam.

    Bunun gibi çok servis var kiminde video var kiminde haber kiminde gazete kimi boş kiminde +18 içerik  kumar fal bok püsül  her alanda yüzlerce mobil site var.

    Bunların ortak özelliği genel adı one-click-payment denilen mobil ödeme  yöntemlerini kullanıyor olmaları reklam sayfasına mobil şebekeden girersen operatör MSISDN denilen bir zımbırtı sayesinde (ip gibi içinde telefon numaran vs var sana özel bi kod) siteye girenin sen olduğunu ayıkıyor ve reklamda görülen ONAYLIYORUM EDİYORUM TIKLIYORUM BİLMEMNE YAPIYORUM gibi uyarı içeren inputu işaretlemesen bile seni verdikleri hizmete abone yaptırabiliyor.

    Ve bu hizmet tamamen YASAL  tahsil edilen ücretin %50 si kılçıksız devlete kalıyor  misal haftalık 10tl abonelik ücreti olan bir serviste  haftalık 5tl devletin kalan 5tlnin 2.5tlsi operatorun 2.5tlsi hizmeti veren firmanın . Firma kendisine kalan 2.5tl ile sağa sola reklam veriyor  geçiniyor şirketi döndürüyor ve kalan miktarla hepsi zengin  hiç eleman çalıştırmayan firmada 10+ kişi çalışıyor böyle bi para dönüyor hocam bilmem anlatabildim mi

     

     

     

    Hocam mobil ödemem kapali ama ?

    + korunmanin bir yolu yokmu?

     

     

    C-force tarafından 25/Oca/17 19:12 tarihinde düzenlenmiştir

    Bazen Varsın , Bazen Yoksun...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Paranı BTK'nın sitesinden şikayet talebi açarak geri alabilirsin.

    Android telefonlarda her önünüze gelen uygulamayı yüklemeyin. Android'in ilk zamanlarında Samsung Galaxy Gio vardı. Duvar kağıdı uygulaması vardı işte kurcaladım falan neyse telefonu şarja takıp vurdum kafayı yattım. Sabah operatörden bi sürü mesaj gelmiş. Bilmemne servisine üyelik kaydınız alınamadı lütfen bakiye yükleyip tekrar deneyin diye. Açtım operatörün sayfasını logları inceledim. Baktım gece vakti telefondan durmadan SMS yollanmış. Sonradan jeton düştü ki adamlar duvar kağıdı uygulamasına otomatik SMS gönderici adware gömmüş. Üstelik Google Play'den indirmiştim o uygulamayı.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kral.
    C-force
    C-force's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Paranı BTK'nın sitesinden şikayet talebi açarak geri alabilirsin.

    Android telefonlarda her önünüze gelen uygulamayı yüklemeyin. Android'in ilk zamanlarında Samsung Galaxy Gio vardı. Duvar kağıdı uygulaması vardı işte kurcaladım falan neyse telefonu şarja takıp vurdum kafayı yattım. Sabah operatörden bi sürü mesaj gelmiş. Bilmemne servisine üyelik kaydınız alınamadı lütfen bakiye yükleyip tekrar deneyin diye. Açtım operatörün sayfasını logları inceledim. Baktım gece vakti telefondan durmadan SMS yollanmış. Sonradan jeton düştü ki adamlar duvar kağıdı uygulamasına otomatik SMS gönderici adware gömmüş. Üstelik Google Play'den indirmiştim o uygulamayı.

    Hacim uygulama felan olayi degil inanki bilmedigim birseyi degil benim telefon sade defaulttur ayrica mobil ödemem kapalı anlamadıgım mobil ödemem kapalıyken nasil oldu 


    Bazen Varsın , Bazen Yoksun...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Paranı BTK'nın sitesinden şikayet talebi açarak geri alabilirsin.

    Android telefonlarda her önünüze gelen uygulamayı yüklemeyin. Android'in ilk zamanlarında Samsung Galaxy Gio vardı. Duvar kağıdı uygulaması vardı işte kurcaladım falan neyse telefonu şarja takıp vurdum kafayı yattım. Sabah operatörden bi sürü mesaj gelmiş. Bilmemne servisine üyelik kaydınız alınamadı lütfen bakiye yükleyip tekrar deneyin diye. Açtım operatörün sayfasını logları inceledim. Baktım gece vakti telefondan durmadan SMS yollanmış. Sonradan jeton düştü ki adamlar duvar kağıdı uygulamasına otomatik SMS gönderici adware gömmüş. Üstelik Google Play'den indirmiştim o uygulamayı.

    iOS'un bokunu yiyim.


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    ios da olsa android de olsa DEVLET böyle dolandırıcıklara izin veriyor

    Mobil ödemeyi kapatırsanız bu sefer faturanızda KATMA DEĞERLİ SERVİS olarak fatura ediliyor ve müşteri hizmetleri Katma Değerli Servis aboneliği kişiye özeldir kapatamazsınız diyor. 

    Yani tamamen yasal bir dolandırıclık yöntemi , BTK nın el atması gereken birşey bu.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    İşin pis yanı mobil odeme kapaliyken de oluyor bu is.

    Belki change.org da kampanya baslatilip cok yuksek bir sikayet sayisina ulasilabilirse devletin ilgili bir kurumu belki buna el atabilir


    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kral.
    C-force
    C-force's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    Hacilar hocalar firmayla görüstüm 5 gün icinde iptali gerceklestirip 30 tl bedeli yansitmicaklarmis...

    Ayrica btk bu olaya el atmis iste karar

    Hakkimizi arayalim dostlar buraya gasp ettirecegimiz paralarimizi löseve yardimda bulunalim

    https://tuketici.btk.gov.tr/tr-TR/Haber/katma-degerli-hizmetler


    Bazen Varsın , Bazen Yoksun...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    babayarisi
    babayarisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2014
    Erkek
    C-force bunu yazdı
    babayarisi bunu yazdı

    Kağıt üzerinde herşey yasal olduğu için üstüne düşmezsen öyle müşteri hizmetlerini aramayla iade alamazsın hocam ama ihtarname ile iade alabilirsin.

     

    İşin özeti operatörlerin taşerona ihale ettiği katma değerli servislerden birine denk gelmişsin hocam.

    Bunun gibi çok servis var kiminde video var kiminde haber kiminde gazete kimi boş kiminde +18 içerik  kumar fal bok püsül  her alanda yüzlerce mobil site var.

    Bunların ortak özelliği genel adı one-click-payment denilen mobil ödeme  yöntemlerini kullanıyor olmaları reklam sayfasına mobil şebekeden girersen operatör MSISDN denilen bir zımbırtı sayesinde (ip gibi içinde telefon numaran vs var sana özel bi kod) siteye girenin sen olduğunu ayıkıyor ve reklamda görülen ONAYLIYORUM EDİYORUM TIKLIYORUM BİLMEMNE YAPIYORUM gibi uyarı içeren inputu işaretlemesen bile seni verdikleri hizmete abone yaptırabiliyor.

    Ve bu hizmet tamamen YASAL  tahsil edilen ücretin %50 si kılçıksız devlete kalıyor  misal haftalık 10tl abonelik ücreti olan bir serviste  haftalık 5tl devletin kalan 5tlnin 2.5tlsi operatorun 2.5tlsi hizmeti veren firmanın . Firma kendisine kalan 2.5tl ile sağa sola reklam veriyor  geçiniyor şirketi döndürüyor ve kalan miktarla hepsi zengin  hiç eleman çalıştırmayan firmada 10+ kişi çalışıyor böyle bi para dönüyor hocam bilmem anlatabildim mi

     

     

     

    Hocam mobil ödemem kapali ama ?

    + korunmanin bir yolu yokmu?

     

     

    Hocam mevzu mobil ödeme değilki kapalı olmuş olmamış ne fark eder