Hızı Düşenler Modemini Resetlesin
-
benimki hala dimdik taş gibi..
düşme inme yok :D
-
yükselme olmadı resetle resetle nereye kadar
-
millet yakınıyor düşüyor diye hiç düşmedi üstelik 1mb la indiriyorum arkadaş sozde 8mbps olacak :S
banamı kıyak geçiyorlar anlamadımki

-

Ayıptır
-

benim 0.79mb/s mi kim çaldı lan :(
-

sevindim .
-

gidip intihar edicem amk :|
-

bi çözüm gerek, ayın son haftası işkence gibi mk :/
-
PsychoDawn bunu yazdı:
-----------------------------millet yakınıyor düşüyor diye hiç düşmedi üstelik 1mb la indiriyorum arkadaş sozde 8mbps olacak :S
banamı kıyak geçiyorlar anlamadımki

-----------------------------hocam genelde böyle söyleyenlerin de kötü haberleri geliyor er geç, ben de dahil :) hiç güvenmemek lazım. Hızın yüksekse söyleme hatta :D
-
bnim hiç yükselmediki hep 1mb :)
Toplam Hit: 3589 Toplam Mesaj: 29
