Hocalar Bi El Atin Şunu Nasıl Yapıcam Php-Html Olayi.
-
php ye yeni basladim kendi capimda birseyler yapmaya calısıyorum. Ana sayfa var Default yaza yer aşşagıdaki oraya fotograf albumu yapacagım ama div ve html kodları gırdıgım zaman kod yemıyor sayfada hata verıyor nasil yapacagım bırısı yardımcı olsun sıze zahmet.
<div id="icerik">
<?php
$git = @$_GET["git"];
Switch($git){
case "dairebir";
include("dairebir.php");
break;
case "daireiki";
include("daireiki.php");
break;
case "rezervasyon";
include("rezervasyon.php");
break;
case "iletisim";
include("iletisim.php");
break;
default;
echo '<h3>Hosgeldiniz..</h1>';
break;
-
ne hata aldığını da yazman lazım. case "dairebir"; değil case "dairebir": gibi olmalı iki nokta üst üste
-
Cosmic bunu yazdı
ne hata aldığını da yazman lazım. case "dairebir"; değil case "dairebir": gibi olmalı iki nokta üst üste
bu css kodu
#foto {background-color: #000; height: 620px; width: 720px; margin-right: auto; margin-left; auto;}
default;
echo '<h3>Hosgeldiniz..</h1>';
break;
Hosgeldiniz yerine bu assadakini yazıyorum ama hata veriyor amacım sıtenın ortasında div olusturmak.
<div id="foto"></div>
-
( ! ) Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\wamp\www\superdaire\index.php on line 54
default;
echo <div id="foto"></div>;
break;
-
echo '<div id="foto"></div>'; olarak yazıcan
-
Cosmic bunu yazdı
echo '
'; olarak yazıcan
eywallah kanka oldu :)
-
Menu kısmını Sıtede ortalamak icin ccs icinemi center girmeyelim yoksa body tagları arasındakı kısımamı center gırmeyelim ?
-
Css içine yaz hocam. Daha temiz olur.
-
Ayazz bunu yazdı
Css içine yaz hocam. Daha temiz olur.
hangısıne yazıcam hocam ? kusura bakmayın kafanızı utulucem :)
#menu {background-color: #D2DBDD; overflow: auto}
#menu li {float: left; padding: 7px}
#menu li a {display: block; float:left;color:#034895;text-decoration:none;padding:3px 5px 0 4px;height:23px;}
-
h2run bunu yazdıAyazz bunu yazdı
Css içine yaz hocam. Daha temiz olur.
hangısıne yazıcam hocam ? kusura bakmayın kafanızı utulucem :)
#menu {background-color: #D2DBDD; overflow: auto}
#menu li {float: left; padding: 7px}
#menu li a {display: block; float:left;color:#034895;text-decoration:none;padding:3px 5px 0 4px;height:23px;}
#menu icine yaz hocam. Bu arada less e de göz at hocam eğer css e merakın varsa. Geçenlerde inceledim de css yazarken #menu #menu li #menu a diye ayrı ayrı id ler oluşturmak zorunda olmuyorsun. Hepsini bir id içerisinde yazabiliyorsun.
-
Ayazz bunu yazdıh2run bunu yazdıAyazz bunu yazdı
Css içine yaz hocam. Daha temiz olur.
hangısıne yazıcam hocam ? kusura bakmayın kafanızı utulucem :)
#menu {background-color: #D2DBDD; overflow: auto}
#menu li {float: left; padding: 7px}
#menu li a {display: block; float:left;color:#034895;text-decoration:none;padding:3px 5px 0 4px;height:23px;}
#menu icine yaz hocam. Bu arada less e de göz at hocam eğer css e merakın varsa. Geçenlerde inceledim de css yazarken #menu #menu li #menu a diye ayrı ayrı id ler oluşturmak zorunda olmuyorsun. Hepsini bir id içerisinde yazabiliyorsun.
yazdım ama yemedı sayfayı kaydırıyor :) bı bakayım hocam 2 haftadır kasıyorum bu olaylara sanırım 5-6 ıyınce bıraz yol kat ederım sureklı ugrasmak lazım yoksa ınsan hemen unutuyor.
