folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Hocalar Bi El Atin Şunu Nasıl Yapıcam Php-Html Olayi.



Hocalar Bi El Atin Şunu Nasıl Yapıcam Php-Html Olayi.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Hocam slm,

    kaisedon.com da bir ornek veriyorum o ornektede css var.

     

    #mainContainer

    {

               margin-left:auto;

               margin-right:auto;

               width:960px;

    }

    Burada bu divin her iki taraftanda auto olmasini sagliyoruz ve her zmn sitenin ortasinda oluyor.

    eger usttende biraz birakmak istersen margin-top:40px; isin gorur sanirim.

    Bunu icine at siteni.

    Takilirsan at mail, pm


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo
    dhmm bunu yazdı

    Hocam slm,

    kaisedon.com da bir ornek veriyorum o ornektede css var.

     

    #mainContainer

    {

               margin-left:auto;

               margin-right:auto;

               width:960px;

    }

    Burada bu divin her iki taraftanda auto olmasini sagliyoruz ve her zmn sitenin ortasinda oluyor.

    eger usttende biraz birakmak istersen margin-top:40px; isin gorur sanirim.

    Bunu icine at siteni.

    Takilirsan at mail, pm

    hocam bunun yerine mesela #ortala { margin: 0 auto; width: 960px; } yazsak aynı işlevi görmez mi margin-left ve margin-right yerine? Ben genelde margin 0 auto; kullanıyorum da dediğin gibi kullanmadım hiç. Ondan bi sorayım dedim. 


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek
    Ayazz bunu yazdı
    dhmm bunu yazdı

    Hocam slm,

    kaisedon.com da bir ornek veriyorum o ornektede css var.

     

    #mainContainer

    {

               margin-left:auto;

               margin-right:auto;

               width:960px;

    }

    Burada bu divin her iki taraftanda auto olmasini sagliyoruz ve her zmn sitenin ortasinda oluyor.

    eger usttende biraz birakmak istersen margin-top:40px; isin gorur sanirim.

    Bunu icine at siteni.

    Takilirsan at mail, pm

    hocam bunun yerine mesela #ortala { margin: 0 auto; width: 960px; } yazsak aynı işlevi görmez mi margin-left ve margin-right yerine? Ben genelde margin 0 auto; kullanıyorum da dediğin gibi kullanmadım hiç. Ondan bi sorayım dedim. 

    hocam margin ozelliginde "margin:x y;" kullandiginda X-> Alt ve ust olur, Y ise Sag ve Sol yani

    margin;10px 20px; deidginde

    margin-top:10px;

    margin-bottom:10px;

    margin-right:20px;

    margin-left:20px;

    olmus olur

     

    sende

    margin:0 auto; var

    Yani

    alt, ust 0px

    sag ve sol; auto

    ayni hesap. Tek farki ben alt ustu belirtmiyorum.


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Kısa düzeltme ;

    if($git == 'dairebir' || $git == 'daireiki' || $git == 'rezervasyon' || $git == 'iletisim')
        require_one $git.'.php';
    else
        echo 'Hoşgeldiniz';

    **

    Yaparsan daha kolay olmaz mı ? dairebir vs.. gibi şeyleri modul adlı klasöre at ve ;

    if(file_exists($git.'.php'))
        require_once $git.'.php';
    else
        echo 'Hoşgeldiniz';

    yap. Ayrıca şunu yaparsan ;

    echo '<div style="color:red;padding:5px;background:#f1f1f1;margin:0 auto !important;">hoşgeldiniz</div>';

    sanırım ortalayıp düzeltir.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    ortaladım tesekkurler sımdı macbook a nasıl wamp server kurarım bılgısı olan:)


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    ( ! ) Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\wamp\www\superdaire\index.php on line 84

    default;

        <body 'onload="MM_preloadImages('dairebuyuk.jpg','daireebuyuk.jpg')"></body>';

     

    bu hatayi aliyorum sorun ne olabilir. PHP nın ıcınde javayi calistirmam mumkum demi.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

     

    <?php

    $git = @$_GET["git"];

    Switch($git){

     

     

    sakat bir komut

    EcHoLL tarafından 05/Şub/14 03:48 tarihinde düzenlenmiştir

    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    neden hocam?


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
Toplam Hit: 1586 Toplam Mesaj: 19