folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Homoseksüellik Hakkında



Homoseksüellik Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Homoseksüelliğin bi iki zıpır canlıyı saymazsak neden sadece insanlarda görüldüğünü merak ediyorum. Alttaki yazıyı ilginç buldum tabi siz yazıdan bağımsız görüşlerinizi de dile getirin.

     

    S:Yeni bitirdiğim primal grup çalışmasında homoseksüelliğimle yüzleştim. Terapist duygusal olarak küçük bir oğlan çocuğu gibi olduğumu söyledi. Bu konuda ne söyleyebilirsiniz?

    C: İlk şey, bunu bir probleme dönüştürme. Eğer bunu gerçekten çözmek istiyorsan bunu bir problem haline getirme. Onu bir kez problem haline getirirsen onun bir çözümü olmaz. Bu paradoksal gözükecektir ama söylediğim şey şudur: Onu kabul et, bunda yanlış hiçbir şey yok. Bunda yanlış bir şey olduğu sadece toplumsal bir fikirdir ama bunda yanlış hiçbir şey yoktur. En azından birisine çekim hissetmen iyidir. Bu yüzden ilk olarak onu kabul et, onu reddetme; aksi taktirde onu asla çözemeyeceksin. Kabullenme sayesinde onun kaybolma olasılığı vardır.

     

    Yazının devamı isteyene ... >> (Biraz altta) 


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    paylaşım için saol ama burda kimsenin işine yarıcağını sanmıyorum :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    işe yaraması çok da önemli değilde ben sizin görüşlerinizi merak ediyorum sizce neden bi insan homoseksüel olur

    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    zıçan :D

    ben biliyodum zaten içinde bi ipnelik olduğunu 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    amele_2 beyfendi her konuda birilerine ibne diyo neden acaba:P:P(sual işareti) Şaka bi yanada bu konu ne amk:| töbe töbe


    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    hoca homoseksüelliin biçok nedeni olabilir. yetişme tarzı mesela.. kız gibi yetiştirildiyse ve kadınların arasında büyüdüyse bu olablir.. onun dışında abazalıktan da olur, düşünsene kuduruyo ama kimseyi sikemio en sonunda ters etki yapar, onun dışında da fazla verişmekten olur, adam karı s.ker bol bol en sonunda sıkılır gider erkek s.ker ondan da sıkılır çocuk s.ker ondan da bıkar en sonunda kendini s.ktirir :D micheal jacksın gibi =)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    naka  açtırma kutuyu söyletme kötüyü :D:D:


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Lut kavminin kırıntıları onlar. İlle tepelerine taş yağacak.


    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilmiom
    bilmiom's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek
    belki düşüncelerim çok yanlış ama ben onlara insan olarak bile zor bakıyorum düşünceleri ne hissettikleri beni ilgilendirmez ama bilmiyorum yani s. edin oları
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Deca istisnası hariç,

    Veren her erkeği asmak lazım diye düşünüyorum...

    Deca'ya vermekse vatan borcudur :P

    Holy'ye de verilebilir... ( Arasın abazayım abi verir misin desin, vereyim :P )

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    capuntra
    capuntra's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2007
    Dişi
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    Deca istisnası hariç,

    Veren her erkeği asmak lazım diye düşünüyorum...

    Deca'ya vermekse vatan borcudur :P

    Holy'ye de verilebilir... ( Arasın abazayım abi verir misin desin, vereyim :P )


    -----------------------------
    deca yi da senin hatun asmasin dikkat et :P holy ye werme durumunda da bi asma durumu soz konusu olmasi ihtimal tabi:P


    bir yedi iki nin ki...
Toplam Hit: 4591 Toplam Mesaj: 32