Homoseksüellik Hakkında
-
Onlar böyle karıyla kızla çok geziyor ya....Doygunluk oluyo ondan sonrada artık kendi cinslerine....
-
zıçanın grup olalım grup çağrısını şimdi anlıyorum :P
-
capuntra bunu yazdı:
-----------------------------
Musket bunu yazdı:
-----------------------------Deca istisnası hariç,
Veren her erkeği asmak lazım diye düşünüyorum...
Deca'ya vermekse vatan borcudur :P
Holy'ye de verilebilir... ( Arasın abazayım abi verir misin desin, vereyim :P )
-----------------------------
deca yi da senin hatun asmasin dikkat et :P holy ye werme durumunda da bi asma durumu soz konusu olmasi ihtimal tabi:P
-----------------------------Benim hatun kraldır ya.
Tahribat aşkını aşıladım ben ona, girip yazı bile yazıyor tahribat da ben istedim diye : )
Yaa hatunumun hastası olunuz !
-
Musket bunu yazdı:
-----------------------------
capuntra bunu yazdı:
-----------------------------
Musket bunu yazdı:
-----------------------------Deca istisnası hariç,
Veren her erkeği asmak lazım diye düşünüyorum...
Deca'ya vermekse vatan borcudur :P
Holy'ye de verilebilir... ( Arasın abazayım abi verir misin desin, vereyim :P )
-----------------------------
deca yi da senin hatun asmasin dikkat et :P holy ye werme durumunda da bi asma durumu soz konusu olmasi ihtimal tabi:P
-----------------------------Benim hatun kraldır ya.
Tahribat aşkını aşıladım ben ona, girip yazı bile yazıyor tahribat da ben istedim diye : )
Yaa hatunumun hastası olunuz !
-----------------------------
hatunun hastasiyiz da oluruz nolcak? gozumuz yok :P -
Ateistlikten sonra gayligada merak sarmis vah vah
-
yav konu başlığını gördüm bi daldım avatarı gördüm .. bu kadar uyumlu olur :D:D (zıçan yannış annama bu yorumun geyik bölümüydü)
şaka bi yana hadi erkekleri bi yere kadar annıyomda kadınlara noluyo yaw ... :S
-
Neden homoseksüel olur? herşeyden dolayı olabilir, olmak istiyorsan bir sürü sebep bulabilirsin, kendini daha değişik görme veya ortam değişikliği isteğinden kaynak olabiliyor, ruhsal olarak zayıf ise ve her hangi bir şeye inanmıyorsa insanın yasaklananı sevmesi yüzünden gay olabilir, sırf değişik olmak için olabilir..
Gaylik moda oldu şu sıralar herkes gay gibi haraket edip "acaba?" sorusunu insanların kafalarında oluşturarak ne kadar "renkli" kişilikler olabiliceklerin düşündürtme çabasıyla haraket ediyorlar. İlgi istemi çok önemli, Boy George un otobiyografisini ve röportjlarını okursan anlıyabilirsin tam olarak neden bir insanın homoseksüel olmak istiyebiliceğini
-
musket ....
abazayım verirmsin ?
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------musket ....
abazayım verirmsin ?
-----------------------------Decameron - Holy
2 lisinden biriysen vermem abi.
Rene'ye de vermiyorum xD
-
Musket bunu yazdı:
-----------------------------Deca istisnası hariç,
Veren her erkeği asmak lazım diye düşünüyorum...
Deca'ya vermekse vatan borcudur :P
Holy'ye de verilebilir... ( Arasın abazayım abi verir misin desin, vereyim :P )
-----------------------------
:)
