folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Homoseksüellik Hakkında



Homoseksüellik Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RhiFaT
    RhiFaT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2004
    Erkek
    Onlar böyle karıyla kızla çok geziyor ya....Doygunluk oluyo ondan sonrada artık kendi cinslerine....

    işte öyle
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    zıçanın grup olalım grup çağrısını şimdi anlıyorum :P

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    capuntra bunu yazdı:
    -----------------------------
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    Deca istisnası hariç,

    Veren her erkeği asmak lazım diye düşünüyorum...

    Deca'ya vermekse vatan borcudur :P

    Holy'ye de verilebilir... ( Arasın abazayım abi verir misin desin, vereyim :P )


    -----------------------------
    deca yi da senin hatun asmasin dikkat et :P holy ye werme durumunda da bi asma durumu soz konusu olmasi ihtimal tabi:P


    -----------------------------

    Benim hatun kraldır ya.

    Tahribat aşkını aşıladım ben ona, girip yazı bile yazıyor tahribat da ben istedim diye : )

    Yaa hatunumun hastası olunuz ! 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    capuntra
    capuntra's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2007
    Dişi
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------
    capuntra bunu yazdı:
    -----------------------------
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    Deca istisnası hariç,

    Veren her erkeği asmak lazım diye düşünüyorum...

    Deca'ya vermekse vatan borcudur :P

    Holy'ye de verilebilir... ( Arasın abazayım abi verir misin desin, vereyim :P )


    -----------------------------
    deca yi da senin hatun asmasin dikkat et :P holy ye werme durumunda da bi asma durumu soz konusu olmasi ihtimal tabi:P


    -----------------------------

    Benim hatun kraldır ya.

    Tahribat aşkını aşıladım ben ona, girip yazı bile yazıyor tahribat da ben istedim diye : )

    Yaa hatunumun hastası olunuz ! 


    -----------------------------
    hatunun hastasiyiz da oluruz nolcak? gozumuz yok :P 

    bir yedi iki nin ki...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leyla
    Leyla's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2007
    Dişi
    Ateistlikten sonra gayligada merak sarmis vah vah
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ecstatic_60
    ecstatic_60's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    yav  konu başlığını gördüm bi daldım avatarı gördüm .. bu kadar uyumlu olur :D:D (zıçan yannış annama bu yorumun geyik bölümüydü)

     

    şaka bi yana hadi erkekleri bi yere kadar annıyomda kadınlara noluyo yaw ... :S

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osiris
    Osiris's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Neden homoseksüel olur? herşeyden dolayı olabilir, olmak istiyorsan bir sürü sebep bulabilirsin, kendini daha değişik görme veya ortam değişikliği isteğinden kaynak olabiliyor, ruhsal olarak zayıf ise ve her hangi bir şeye inanmıyorsa insanın yasaklananı sevmesi yüzünden gay olabilir, sırf değişik olmak için olabilir..

    Gaylik moda oldu şu sıralar herkes gay gibi haraket edip "acaba?" sorusunu insanların kafalarında oluşturarak ne kadar "renkli" kişilikler olabiliceklerin düşündürtme çabasıyla haraket ediyorlar. İlgi istemi çok önemli, Boy George un otobiyografisini ve röportjlarını okursan anlıyabilirsin tam olarak neden bir insanın homoseksüel olmak istiyebiliceğini


    Bana bakip her zaman gulumseyin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    musket ....

     

    abazayım verirmsin ?


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------

    musket ....

     

    abazayım verirmsin ?


    -----------------------------

    Decameron - Holy

    2 lisinden biriysen vermem abi.

    Rene'ye de vermiyorum xD 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    teodos
    teodos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    Deca istisnası hariç,

    Veren her erkeği asmak lazım diye düşünüyorum...

    Deca'ya vermekse vatan borcudur :P

    Holy'ye de verilebilir... ( Arasın abazayım abi verir misin desin, vereyim :P )


    -----------------------------
    :)

    ? z ı n ı s ı m a d n ı k r a f __ n i n e k i l h e T
Toplam Hit: 4592 Toplam Mesaj: 32