Hoşgeldin Ya Şehri Ramazan
-
allah güç kuvvet versin
allah yardımcınız olsun
-
bnde dha birşey yok :)
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı
8ç30 saat kaldı, benim pil şimdiden bitti,
%60 dolu :) sanırım 17 ye kadar giderim 17 den sonra tasaruf moduna alıp uyurum :)=
gece zaten beşik salladım amk :)
-
fena gitmiyor ama sanırım devamını getirememem.
su ve sigara iliklerime kadar zorluyor şu an.
herkese hayırlı olsun bu arada :F
-
zaten 12 de kalktım akşamı buluruz herhalde :)
-
http://iftaranekadarkaldi.com/ güzel fikir :)
açlık susuzluk neysede sigarasızlık carptı cok fena zamanda geçmiyor :)
-
Kreyzi bunu yazdı
fena gitmiyor ama sanırım devamını getirememem.
su ve sigara iliklerime kadar zorluyor şu an.
herkese hayırlı olsun bu arada :F
inşallah tamam edersin..
ramazan ı şerifiniz mübarek olsun.
-
karnım guruldamaya başladı... ;)
Herkese hayırlı ramazanlar cemaat ağşama teravihte görüşürük Allah tutmuş olduğunuz ve tutacağınız orucunuzu kabul etsin...
-
şu an'a kadar hic bir sorun yok (: çok iyi gidiyor hersey
-
sabahtan beri dersteyim iyiim sukurler olsun zorluyo
