Hoşgeldin Ya Şehri Ramazan
-
sabahtan beri dersteyim iyiim sukurler olsun zorluyo
-
Amd-x bunu yazdı
şu an'a kadar hic bir sorun yok (: çok iyi gidiyor hersey
aynen bende çok iyiyim. ama uykum var. :)
-

-
HeYeT bunu yazdı

:) iphone imsakiye geri sayım var :)
-
Şu anda sinirim acayip derecede bozuldu sigarasızlıktan krize girdim mahalledeki küçük çocuklara saldırıcam birazdan ses yapıyorlar diye :)
Ama özlemişim harbiden ramazanı. Tutan herkesinkini allah kabul etsin :)
-
TBT'de böyle güzide insanların olduğunu bilmek sevindirdi beni.
Allah hepimizin orucunu ind-i inayetinde makbul buyursun İnşaAllah.
-
THT2005 bunu yazdıHeYeT bunu yazdı

:) iphone imsakiye geri sayım var :)
-
Valla susamadımda acayip acıktım bu akşam mönüde: mercimek çorba pilavlı tavuk güzel bir salata buz gibi kola ve sıcacık ramazan pidesi olacak inşallah :D Onları bekliyorum
-
kafam dumanlandi :D 16 saat cok zor
-
maserati bunu yazdı
kafam dumanlandi :D 16 saat cok zor
evet sigara isteği had safada abi benimde :D
böyle iliklerime kadar çekesim var :/
