

Hostable.Com Dan 3 Yillik Sınırsız Sadece 0.9$‘A Hosting
-
test amaçlı db ye yükleniyim az dedim
db 1 GB oldu tık yok daha iyiymiş :)
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
test amaçlı db ye yükleniyim az dedim
db 1 GB oldu tık yok daha iyiymiş :)
-----------------------------aynen. :D 1.5gb'lık sql dump ediyorum şimdi :/
-
haci biriniz yadım edin la :D
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
haci biriniz yadım edin la :D
-----------------------------Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
isteyene 5 TL ye alabilirim. İşbankasına hesabıma yatırıyosunuz bende hemen ödüyorum :F
-----------------------------bak adam ne demiş :D
-
Buremba bunu yazdı:
-----------------------------
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
test amaçlı db ye yükleniyim az dedim
db 1 GB oldu tık yok daha iyiymiş :)
-----------------------------aynen. :D 1.5gb'lık sql dump ediyorum şimdi :/
-----------------------------2 GB den sonra yemiyo hocam :D
çok zor
-
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
haci biriniz yadım edin la :D
-----------------------------Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
isteyene 5 TL ye alabilirim. İşbankasına hesabıma yatırıyosunuz bende hemen ödüyorum :F
-----------------------------bak adam ne demiş :D
-----------------------------adam online değil :| alternatif lazım :/
-
Paypalla alsak 3 sene sonra paypaldan para aktarımı gıbı şeyler olmaz dimi.. Veya olmadı işbankası sanal kartla alsam yine aynı sorun cıkmaz dimi..
Benim domainim yok.. Domain aldıgımızda buna mı yonlendirecez.. Hiç sitem olmadı :)
-
_Dert_ bunu yazdı:
-----------------------------
Paypalla alsak 3 sene sonra paypaldan para aktarımı gıbı şeyler olmaz dimi.. Veya olmadı işbankası sanal kartla alsam yine aynı sorun cıkmaz dimi..
Benim domainim yok.. Domain aldıgımızda buna mı yonlendirecez.. Hiç sitem olmadı :)
-----------------------------hocam sanal hesapla al bana da al iki tane al :|
-
Joomla Wordpress Drupal vsvs yayınlayan varsa adres verinde bi pinglerine falan bakalım. Bir de sınırsızlığın sınırını keşfeden oldu mu :D 2 gb mysql falan denmiş
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
Buremba bunu yazdı:
-----------------------------
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
test amaçlı db ye yükleniyim az dedim
db 1 GB oldu tık yok daha iyiymiş :)
-----------------------------aynen. :D 1.5gb'lık sql dump ediyorum şimdi :/
-----------------------------2 GB den sonra yemiyo hocam :D
çok zor
-----------------------------len benim makinada yapmayın cp11 benim mıntıka. Eğer oranın dbsini zorluyorsanız "Allah cezanızı verecek!" :)