Hostes Tanıdığı Olan?
-
arkadaşlar selam.
bayramdan sonra trabzona gideceğim bi arkadaşla. trabzonsporla ilgili bir belgesel çekicez de.
uçak biletleri çok pahalı sponsorumuz vs. de yok öğrenciyiz :)
hosteslere indirim varmış nerdeyse yarı yarıya öyle birşey duyduk. var mıdır acaba bir hostes tanıdığı olan filan bize yardımcı olabilecek.
2 kişiyiz.. Şimdiden teşekkürler saolun.
-
tanıdık var olmasına varda, sana vermezler o haklarını :D çünkü sınırsız şekilde değil bu indirimler yani her kullandıklarında %50 değil, limiti var yılda şu kadar kez şeklinde. Birde öyle eşe dosta olmuyod iye biliyorum aileden olması lazım diye biliyorum ben.
-
o indirim olayı bakmakla yükümlü olduğu kişiler ve kendileri ile sınırlıdır diye biliyorum ben.
-
yok hocam ben öğrendim herkese verebiliyorlarmıs ve ayda 10 kişiymiş öyle öğrendim yani
-
Turania bunu yazdı
yok hocam ben öğrendim herkese verebiliyorlarmıs ve ayda 10 kişiymiş öyle öğrendim yani
Ayda 10 kişi ne yaptın be hocam yanlışlık olmasın?
-
casey bunu yazdıTurania bunu yazdı
yok hocam ben öğrendim herkese verebiliyorlarmıs ve ayda 10 kişiymiş öyle öğrendim yani
Ayda 10 kişi ne yaptın be hocam yanlışlık olmasın?
bi hostese sorsanız daha mantıklı hocalar.
-
by_Tet bunu yazdıcasey bunu yazdıTurania bunu yazdı
yok hocam ben öğrendim herkese verebiliyorlarmıs ve ayda 10 kişiymiş öyle öğrendim yani
Ayda 10 kişi ne yaptın be hocam yanlışlık olmasın?
bi hostese sorsanız daha mantıklı hocalar.
bulsak bi tanıdık :)
-
Turania bunu yazdı
yok hocam ben öğrendim herkese verebiliyorlarmıs ve ayda 10 kişiymiş öyle öğrendim yani
hocam kinden öğrendin ya tam olarak. bilmeyip sallamış olabilir dikkat et bence . Bizim var hsotes tanıdık, ben sana söylediğim gibisini iblioyrum. kaldı ki ayda 10 kişiye kafasına göre bilet satmasına thy zaten izin vermez :D
-
Belgeseli ne için çekeceksiniz ?
-
darkroques61 bunu yazdı
Belgeseli ne için çekeceksiniz ?
kişisel tecrübe için ve ödevimiz var.
-
THY’deki sistemde sadece çalışan değil eşi de pas(ücretsiz) bilete sahip olabiliyor. Çalışan kişi ailece ücretsiz seyahat edebilsin diye düşünülmüş bir sistem bu. Çalışan kişi bilet talep ettiğinde kendisinin yanı sıra bakmakla mükellef olduğu her kim varsa onların da bilet hakkı var ve bilgisayar sisteminde görülüyor.
