Hotmail Müşteri Hizmetleri Sorun
-
tamam hocam düzeltim gönderdim tekrar.tamam mıdır olay ?
-
3 dk. için mailer daemondan hata mesajı gelmezse gitmiş demektir.
-
hocam mesaj fln gelmedi ,sağolasın yardımın için :)
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------Nicke bak hem hacker + bide Tunceliye Dersim demişsin.
Memleketde son yardım edeceğim adam senin gibilerdir.
-----------------------------katılıyorum bayzın ......
-
Yaw hocam, ilk mail yolladigin adrese yolla o maili.. Sistem mailleri rasgele adreslerden gelio auto reply ile hostu yormasinlar diye biliyorum..
o yüzden ilk şikayet ettiğn adrese yolla..
Toplam Hit: 19745 Toplam Mesaj: 16
