Hotmail Oldu-- Live Mail Ve 2 GB
-
ben live mail kullanıyorum 2 gb hemde türkçe
-
yaaa bende bi öküzlük var galiba USA yog bende ama Home location ve Work location yog anasını satayım kaydetmeden çıktım ve mail adresime geri girdiğimde dediğin gibi yesil bişide sign up for the mail beta yazıyo umarım olmustur birazdan tıklıcam 2gb olur değilmi
-
olur
-
uzantısın msn.com olmuyor arkadaşlar boş yere denemeyin..
-
oluyor canım ben yaptım :)
-
anlat hele var gelişme sendeee
-
dediğin gibi bilgileri yazdım o gün yapamadım bikaç gün sonra yani bugün baktım bi banner var tıkladım bu hali aldı
http://img69.imageshack.us/img69/1208/asdaif7.jpg
Toplam Hit: 1622 Toplam Mesaj: 18
