Hp Ekran Kartı Problemi
-
ttnetin kampanyadan verdigi laptop az önce elime gecti. yalnız ekran kartı tanımlı degil sanırım, mesela srtest.com da scan yaptıgımda
Video Card Recommended: 512MB NVIDIA 8600+ / 512MB ATI 3870+ You Have: Intel(R) HD Graphics (Core i3) uyarısı veriyor. normalde hd 5470 ekran kartı var. bu problemi nasıl cözebiliriz ? ekran kartının driverını simdi indirdim, sonucu yazacagım.
-
sorun devam ediyor. sanırım islemciyle bütünlesik ekran kartı ama hd 5470 yazıyor kutusunda boru gibi.
belki de bir problem yoktur, yüksek grafikli bi oyun denemek gerek.
-
hocam bu sistemde faturanın yanında birde her ay 50 küsür bilgisayar parasımı ödüyoz?
-
valla bilmiyorum abim aldı, daha dogrusu kampanyanın laptopu mu ondan bile emin degilim.
-
hp g62 bendede var
laptobı sarja prıze
sonra sana uyarı gelıcek ekran kartı degıstırılsın mı dıye evet dıyeceksın
cıft ekran kartı var bendede hd ekran kkartı cıft olarak pıl de ıken prız baglantısı yok ıken sarj uzun gıtsın dıye ekran kartını performansı dusuk olana alıyor.
atiyi tıkla sag taraftan yoksa prorgramlardan bul grafık ıslemcıyı degıstır de olacaktır.
olmuyor dersen sen yapıyorsundur bı daha dene
-
güncel anakart driverini yukle hocam ilk önce
-
catalysc control center i indir ati den
control center de degıstırebılır grafıkler yazar oradan
anakart ı fılan guncelleme
-
hipokondriyak1 bunu yazdı:
-----------------------------catalysc control center i indir ati den
control center de degıstırebılır grafıkler yazar oradan
anakart ı fılan guncelleme
-----------------------------orada sadece 1. ekran kartı görünüyor.
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bu sistemde faturanın yanında birde her ay 50 küsür bilgisayar parasımı ödüyoz?
-----------------------------
bende aldım az önce her ay faturaya yansıyor ücreti ve bendede ekran kartı problemi olmadı... -
scuderia bunu yazdı:
-----------------------------BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bu sistemde faturanın yanında birde her ay 50 küsür bilgisayar parasımı ödüyoz?
-----------------------------
bende aldım az önce her ay faturaya yansıyor ücreti ve bendede ekran kartı problemi olmadı...
-----------------------------hocam i3 & hd 5470 olan modeli mi ? ekran cözünürlügü bölümünde 1. tasınabilir bilgisayar ekranı yazıyor.
yonga türünde de intel hd graphics yazıyor, ne is anlamadım amk.
-
bendede öyle yazıyor ama yonga türünde ATİ display adepter(0x68e0) yazıyor...
