Hp Ekran Kartı Problemi
-
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
scuderia bunu yazdı:
-----------------------------BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bu sistemde faturanın yanında birde her ay 50 küsür bilgisayar parasımı ödüyoz?
-----------------------------
bende aldım az önce her ay faturaya yansıyor ücreti ve bendede ekran kartı problemi olmadı...
-----------------------------hocam i3 & hd 5470 olan modeli mi ? ekran cözünürlügü bölümünde 1. tasınabilir bilgisayar ekranı yazıyor.
yonga türünde de intel hd graphics yazıyor, ne is anlamadım amk.
-----------------------------iki ekran kartı var hocam performans kısmında ayrılmıs ekran kartın normal kullanım modunda ıse anakart çıkışı ekran kartın çalışıyor yanı. şarja bi tak aleti sonra bak bakalım intel hd mı yoksa hd atı mı yazıyor ?
-
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
scuderia bunu yazdı:
-----------------------------BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bu sistemde faturanın yanında birde her ay 50 küsür bilgisayar parasımı ödüyoz?
-----------------------------
bende aldım az önce her ay faturaya yansıyor ücreti ve bendede ekran kartı problemi olmadı...
-----------------------------hocam i3 & hd 5470 olan modeli mi ? ekran cözünürlügü bölümünde 1. tasınabilir bilgisayar ekranı yazıyor.
yonga türünde de intel hd graphics yazıyor, ne is anlamadım amk.
-----------------------------ekran cozunurlugu ıle alakası yok zaten!!!
dedıklerımı yaptın mı sen atı guncelle ya kesın vardır sen goremıyorsundur
team viewer ındır bakayım 2 dk ıstersen ama acelem var cabuk olmanm lazım
-
tamam güc seceneklerini tekrar kurcaladım, bu sefer ati hd 5470 yazdı, sagolun =]
-
eski sürücüyü kaldır ve bu linkteki sürücüyü yükle sorun gidecektir. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=ob-86961-1&lc=tr&dlc=tr&cc=tr&os=4063&product=4301643&sw_lang=
