

HTC Wildfire S Alsam Mı ?
-
Güzel telefon ama yeni çıkan Turkcell t20 hepsinden güzel fiyatı 477 falan heralde reklamda dediğine göre 12 ay 19.90 Tl = 477.3
-
al hocam al mükemmel telefon bu fiyata bu özellik zor bulnur
-
valla bana kalsa htc nin yanına yaklaşmam , sevemedim , alışamadım :) 750 yi tık diye çıkaracak olsam 2. el 3gs alırım , kullanan arkadaşlar dokunmatik hassasiyeti ne durumdadır ? iphone gibi kapasitif mi ?
-
Wildfire S kullaniyorum. Kasma falan sorunu yok. Ekran cozunurlugu falan gayet tatmin edici. Fotograf vide vs hepsi tatmin eder hic merak etmeyin.
Telefonda takilma, kasma vs yok.
Pili kullanima gore 1.5 -2 -3 gun arasinda gidiyor.
Rahatlikla alabilirsiniz.
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
Wildfire S kullaniyorum. Kasma falan sorunu yok. Ekran cozunurlugu falan gayet tatmin edici. Fotograf vide vs hepsi tatmin eder hic merak etmeyin.
Telefonda takilma, kasma vs yok.
Pili kullanima gore 1.5 -2 -3 gun arasinda gidiyor.
Rahatlikla alabilirsiniz.
-----------------------------
hocam dokunmatik ekran hassasiyeti benim için çok önemli , ekran iphone gibi kapasitif mi yoksa sürttüğün herşeyle çalışan rezistif ekran mı ? -
asıl fiyatı 699 fiyatı ama vodafone ile max 480 liraya mal oluyor ama 699 liraya ondan kaç kat donanımı iyi mallar var huawei ideos x5 569 lira arada kaç lira oynuyor ama ondan daha iyi :)
-
up
-
Lemuria bunu yazdı:
-----------------------------
valla bana kalsa htc nin yanına yaklaşmam , sevemedim , alışamadım :) 750 yi tık diye çıkaracak olsam 2. el 3gs alırım , kullanan arkadaşlar dokunmatik hassasiyeti ne durumdadır ? iphone gibi kapasitif mi ?
-----------------------------Kapasitif.
-
bir arkadaşım yeni aldı telefonu
doğrusunu söylemek gerekirse 5mp kameranın hakkını vermiyor.. xperia mini bile daha güzel fotoğraf ve video çekiyor
son zamanlarda takılmalar meydana geldi.. ki donanımsal olmamasını ümit ediyorum..
kullanılabilirlik ve hız olarak fena değil
-
şuan kullanıyorum hız konusunda gayet iyi kasılma olayı filan daha gerçekleşmedi benim tel'de
çözünürlük idare eder seviyede (büyük ekran zaten hiç sevmem)
kapasitif ekrana sahip ama samsunglar gibi değil aşırı hassas
ses konusu biraz tatmin etmeyebilir sesi az çünkü ama sende benim gibi sağda solda müzik açmayı sevmiyorsan idealdir
nete girme olayı güzel kendi tarayıcısı gayet el verişli seri şekide yutup facebook dailymotion gibi sitelerden video acabiliyor sorun yok o konuda
ama fazla mesaj yazıyorsan günlük şarja takman lazım