HTC Wildfire S Alsam Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Programmer
    Programmer's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2011
    Erkek

    Güzel telefon ama yeni çıkan Turkcell t20 hepsinden güzel fiyatı  477 falan heralde reklamda dediğine  göre 12 ay 19.90 Tl = 477.3  

     


    Ayet var, ayet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek

    al hocam al mükemmel telefon bu fiyata bu özellik zor bulnur


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    valla bana kalsa htc nin yanına yaklaşmam , sevemedim , alışamadım :) 750 yi tık diye çıkaracak olsam 2. el 3gs alırım , kullanan arkadaşlar dokunmatik hassasiyeti ne durumdadır ? iphone gibi kapasitif mi ? 


    dont think twice its all right
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Wildfire S kullaniyorum. Kasma falan sorunu yok. Ekran cozunurlugu falan gayet tatmin edici. Fotograf vide vs hepsi tatmin eder hic merak etmeyin.

    Telefonda takilma, kasma vs yok.

    Pili kullanima gore 1.5 -2 -3 gun arasinda gidiyor. 

    Rahatlikla alabilirsiniz. 


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------

    Wildfire S kullaniyorum. Kasma falan sorunu yok. Ekran cozunurlugu falan gayet tatmin edici. Fotograf vide vs hepsi tatmin eder hic merak etmeyin.

    Telefonda takilma, kasma vs yok.

    Pili kullanima gore 1.5 -2 -3 gun arasinda gidiyor. 

    Rahatlikla alabilirsiniz. 


    -----------------------------
    hocam dokunmatik ekran hassasiyeti benim için çok önemli , ekran iphone gibi kapasitif mi yoksa sürttüğün herşeyle çalışan rezistif ekran mı ? 


    dont think twice its all right
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    asıl fiyatı 699 fiyatı ama vodafone ile max 480 liraya mal oluyor ama 699 liraya ondan kaç kat donanımı iyi mallar var huawei ideos x5 569 lira arada kaç lira oynuyor ama ondan daha iyi :)


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    up


    dont think twice its all right
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quarantine
    Quarantine's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Lemuria bunu yazdı:
    -----------------------------

    valla bana kalsa htc nin yanına yaklaşmam , sevemedim , alışamadım :) 750 yi tık diye çıkaracak olsam 2. el 3gs alırım , kullanan arkadaşlar dokunmatik hassasiyeti ne durumdadır ? iphone gibi kapasitif mi ? 


    -----------------------------

     

    Kapasitif.


    ...........................
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mungabunga
    mungabunga's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2011
    Erkek

    bir arkadaşım yeni aldı telefonu

    doğrusunu söylemek gerekirse 5mp kameranın hakkını vermiyor.. xperia mini bile daha güzel fotoğraf ve video çekiyor

    son zamanlarda takılmalar meydana geldi.. ki donanımsal olmamasını ümit ediyorum..

    kullanılabilirlik ve hız olarak fena değil


    ve bu konuda başka bir şey söylemeyeceğim...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    şuan kullanıyorum hız konusunda gayet iyi kasılma olayı filan daha gerçekleşmedi benim tel'de

    çözünürlük idare eder seviyede (büyük ekran zaten hiç sevmem)

    kapasitif ekrana sahip ama samsunglar gibi değil aşırı hassas 

    ses konusu biraz tatmin etmeyebilir sesi az çünkü ama sende benim gibi sağda solda müzik açmayı sevmiyorsan idealdir

    nete girme olayı güzel kendi tarayıcısı gayet el verişli seri şekide yutup facebook dailymotion gibi sitelerden video acabiliyor sorun yok o konuda

    ama fazla mesaj yazıyorsan günlük şarja takman lazım


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
Toplam Hit: 6955 Toplam Mesaj: 22