Html - Resimde Ki Olayı Nasıl Yaparım
-
Yapmak istediğim şu şekilde. Resmi göstericem ancak benım belirlediğim 300x300 çerçevenin içinde olmasını istiyorum. Resmi çerçevenin içine koyuncada resimdeki gibi orta alanın gözükmesi lazım. Htmlde nasıl bu işi görürüz. z-index'lik bir durum var sanki :?? http://img88.imageshack.us/img88/9821/adszma.png Paint terk'm
-
tablo icine al
-
Bunun gibi birşey mi
<table border="1" width="300" id="table1" height="300"> <tr> <td background="file:///C:/Users/PC/Desktop/Resim.jpg"> </td> </tr> </table>
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------tablo icine al
-----------------------------
Tabloda nasıl olucağını belirt istersen? -
birşeyin içine alıp overflow:hidden yap
-
sims bunu yazdı:
-----------------------------birşeyin içine alıp overflow:hidden yap
-----------------------------
evet evet işte bu. Teşekkürler -
Peki bişey daha diycem. Bu resmi ortalamıyo en başından başlıyo :\Acaba yukardakini td'nin içine alsak resmi ortalarmı ?
-
Ortalamayan ne üstad? Padding ya da margin kullan ama derdini tam anlatırsan tam olarak ne kullanman gerektiğini söyleyebilirim.
-
Şöle anlatayım o zaman http://www.booking.com/hotel/tr/eskidji-suites.html?sid=bc425ce2855c495c585b3e321b3f2dcb solda büyük ve sağda küçük resimler var. Dikkat ederseniz eğer solda açılan büyük resimler crop'lanmış gibi gözüküyor. İşte öle bişey yapmaya çalışıyorum bende
-
cemnet bunu yazdı:
-----------------------------
Şöle anlatayım o zaman http://www.booking.com/hotel/tr/eskidji-suites.html?sid=bc425ce2855c495c585b3e321b3f2dcb solda büyük ve sağda küçük resimler var. Dikkat ederseniz eğer solda açılan büyük resimler crop'lanmış gibi gözüküyor. İşte öle bişey yapmaya çalışıyorum bende
-----------------------------Yazı yerine resmi verirsen olur.
asdasdasdasdadads adsaas dad a -
tamam bu şekilde çalışıyo ama resmi sol başdan alıyo yani ortalamıyor. Yukardada bu sorunu belirttim zaten.
Toplam Hit: 4530 Toplam Mesaj: 24
