Html - Resimde Ki Olayı Nasıl Yaparım
-
cemnet bunu yazdı:
-----------------------------
tamam bu şekilde çalışıyo ama resmi sol başdan alıyo yani ortalamıyor. Yukardada bu sorunu belirttim zaten.
-----------------------------
<center>kodlar
</center> şeklinde ortalayabilirsin.
-
SterionHero bunu yazdı:
-----------------------------
cemnet bunu yazdı:
-----------------------------
tamam bu şekilde çalışıyo ama resmi sol başdan alıyo yani ortalamıyor. Yukardada bu sorunu belirttim zaten.
-----------------------------kodlar
şeklinde ortalayabilirsin.
-----------------------------Hayır olmaz, sayfada ortalamayı sormuyor.
-
aslında bu dediğimi -margin vererek yaparım ama statik olur. Ortalamayı otomatik çalışcak bir şekilde yaparsak süper olur
-
cemnet bunu yazdı:
-----------------------------
tamam bu şekilde çalışıyo ama resmi sol başdan alıyo yani ortalamıyor. Yukardada bu sorunu belirttim zaten.
-----------------------------Üstad z-index kullanılarak yapılabileceği kanaatindeyim, birazdan geleceğim bakarım.
-
wking bunu yazdı:
-----------------------------cemnet bunu yazdı:
-----------------------------
tamam bu şekilde çalışıyo ama resmi sol başdan alıyo yani ortalamıyor. Yukardada bu sorunu belirttim zaten.
-----------------------------Üstad z-index kullanılarak yapılabileceği kanaatindeyim, birazdan geleceğim bakarım.
-----------------------------
z-index işe yaramadı denemiştim onu. td içinde çalışması lazımdı ama o da işe yaramadı :/ -
cemnet bunu yazdı:
-----------------------------
wking bunu yazdı:
-----------------------------
cemnet bunu yazdı:
-----------------------------
tamam bu şekilde çalışıyo ama resmi sol başdan alıyo yani ortalamıyor. Yukardada bu sorunu belirttim zaten.
-----------------------------Üstad z-index kullanılarak yapılabileceği kanaatindeyim, birazdan geleceğim bakarım.
-----------------------------
z-index işe yaramadı denemiştim onu. td içinde çalışması lazımdı ama o da işe yaramadı :/
-----------------------------O zaman yapılacak son şey sitenin kaynağından css dosyasını bulup indirip kodları çalacaksın.
-
wking bunu yazdı:
-----------------------------cemnet bunu yazdı:
-----------------------------
wking bunu yazdı:
-----------------------------
cemnet bunu yazdı:
-----------------------------
tamam bu şekilde çalışıyo ama resmi sol başdan alıyo yani ortalamıyor. Yukardada bu sorunu belirttim zaten.
-----------------------------Üstad z-index kullanılarak yapılabileceği kanaatindeyim, birazdan geleceğim bakarım.
-----------------------------
z-index işe yaramadı denemiştim onu. td içinde çalışması lazımdı ama o da işe yaramadı :/
-----------------------------O zaman yapılacak son şey sitenin kaynağından css dosyasını bulup indirip kodları çalacaksın.
-----------------------------
wking o adamlar hayvan gibi abanmışlar çok üşendim samanlıkta iğne aramaya valla. En kötü resmin boyutunu alıp c# tarafında otomatik margin çıkarttırıcam -ki hiç istemiyorum öle bi ihtimali. Araştırmaya devam o yüzden (= -
edit.
-
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
Bunun gibi birşey mi
-----------------------------işte böyle mi
-
bunun içine bir resim eklersen olmadığını görüceksin
