Html De Yazıyı En Alta Ortalama?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    arkdaşlar arkdaşlar web tasarımından vizeye gireceklerde html oalrak bir metni center ile ortalıyorlar fakat sayfanın altına almak için ne yapmamız gerekiyot?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    <div style="padding-top:pixeldegeri;">

     

    şeklinde olabilü kanımca


    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BilimAdami
    BilimAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek
    sayfanın en sonuna onu yazıp centerlemen gerekiyo başka napılabilirki? footer yap tablo aç en alta onun ortasına ekle. tabl0onun üstünede siteni kodla yaz çiz kırp biç nese anladınd emek istediğimi.

    ben seni ölesiye sevmiştim, sen beni öldürüpte terkettin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    beyler programsız not defterinden yapıyoruz   mesela bir linki örnek olarak yapabilirmisiniz not defterinde biz yazıp html olarak açtığımızda linki sayfanın en altında görebileceğimiz şekilde
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BilimAdami
    BilimAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek

    abi başla htmlye

     

    <html>

    <head>

    başlığını

    </head>

    <body>

     

    sayfanı hazırla ne yazacaksan yaz iştte allaha emanet bişiler sayfayı hazırla koy 

     

    ve en alta 

     

     

    <center>
    <br />
    <strong>Stil | Tasarım</strong> <a href="http://www.bilimadami.biz" target="_blank"><strong>patates</strong></a>
    <br /> </center>

     

    bu üstteki kodu sayfanın sonuna yapıştır body etiketini kapatamadan önce al sayfanın soununda.

    ben seni ölesiye sevmiştim, sen beni öldürüpte terkettin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    <html>

    <head>

    <title>Derskonusu</title>

    </head>

    <body>

    <font size="3" color="red">

    <body bgcolor="Black">

    <br></br>
    <br></br>
    <br></br>
    <br></br>
    <br></br>
    <br></br>
    <br></br>
    <br></br>
    <br></br>
    <br></br>
    <br></br>
    <br></br>
    <br></br>
    <br></br>

     

    <center><b>yazılacak yazı</b> </center>

    </body></html>

    en basitinden <br></br> komutu ile indirebilirsin. öteki komutu bende bilmiyorum :)


    Nerde o eski TBT...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    malesef oyle bişey yok sitenin kodlarının altına yazmak istediğin şeyi yazacaksın o kadar en alta yapıştırma diye bi ey yok
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    BilimAdami bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi başla htmlye

     

    başlığını

     

    sayfanı hazırla ne yazacaksan yaz iştte allaha emanet bişiler sayfayı hazırla koy 

     

    ve en alta 

     

     




    Stil | Tasarım patates

     

    bu üstteki kodu sayfanın sonuna yapıştır body etiketini kapatamadan önce al sayfanın soununda.
    -----------------------------

    dostum bu yazıyı ortalamışız ya o ortadaki steki yazıyı sayfanın en altına istiyoruz

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    B0LDPiL0T
    B0LDPiL0T's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    <style type="text/css">

    #footer
    {
    position:fixed;
    bottom:0px;
    width:100%;
    text-align:center;
    }

    </style>

     

    yukarıdaki bölüm css kısmı sayfanda kullanırkende <div id="footer"> Ortalanacak metin </div> şeklinde kullanabilirsin. 


    Kendine özgü fikir ve görüşü olmayıp, sadece başkalarının ağızlarının içine bakarak yorum yapabilmek nasıl bir duruştur, nasıl bir kişilik profilidir hiç anlayamamışımdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BilimAdami
    BilimAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek

    B0LDPiL0T bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    #footer
    {
    position:fixed;
    bottom:0px;
    width:100%;
    text-align:center;
    }

     

     

    yukarıdaki bölüm css kısmı sayfanda kullanırkende

    şeklinde kullanabilirsin. 

     


    -----------------------------

    evet buda footer yöntemi ama dfediğim gibi html denililen şey kodlama dili değildir o yüzden fazla açılımlı bişey yapamazsın kodlamayı yaparken en sonda dediğim şeyi yazıyosum ve ortalanmış bi şekidle karşına çıkıyo en sona html tagını be body tagını kapatmadan hemen önce.

    ben seni ölesiye sevmiştim, sen beni öldürüpte terkettin...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    B0LDPiL0T
    B0LDPiL0T's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    @Bilimadamı

    Hocam senin dediğin şekilde yazı ortalanır fakat, ortalanacak yazının üzerinde başka içerik ve html etiketleri yoksa en altda hizalanmaz ortalanması gereken metin.


    Kendine özgü fikir ve görüşü olmayıp, sadece başkalarının ağızlarının içine bakarak yorum yapabilmek nasıl bir duruştur, nasıl bir kişilik profilidir hiç anlayamamışımdır.
Toplam Hit: 10299 Toplam Mesaj: 23