Html Kodları İle İlgili

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    framset cols="%25,%75"
          frame src="1.html" /
          frame src="Tahribat.Com - Software & Internet Security.html" /
    /framset
         
         

     

    birinci dosyanın sayfanın %25 ini kapsamasını istediğim halde olmadı neden olabilir ? ( site kodları görmek istememkte direniyor bu yüzden < ve > işaretlerini silerek soruyorum.

    zeybekustasi tarafından 02/Eyl/12 00:38 tarihinde düzenlenmiştir

    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    %25 değil 25% olarak yaz.


    İmza...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    hocam notepad++ tarzı bir text editör ile bu hataları sıfıra indirebilirsin...


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    Kelimeleri yanlış yazıyorsun.

    widht yerine width

    heigth yerine height

    Normal html taglerinde kullanırken;

    <img src="xx" width="100" height="100" /> şeklinde olacak. Px yok buralarda.


    CSS ile style kullanarak yapacağın zaman

    <img src="xx" style="width: 100px; height: 100px;" />


    şeklinde px değerlerini de girerek kullanman lazım.

    Fazla yazım hatası yaptığını göz önüne alırsak bol bol döküman okuyup test etmen lazım. Düz notepad kullanıyorsan hatalarını şı anda anlamaman normal. Notepad++ gibi ücretsiz renklendirme özelliği olan bir pad veya dreamweaver gibi komplex, işini kolaylaştırıp hatalarını belirten bir program kullanmanı öneririm.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuwelAsK
    HuwelAsK's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    Şu aşamada senin elle yazarak hatasız bir sayfa oluşturman mümkün değil.html kurallarını üstten geçip programla işini gör.

    html den sonraki yazılım dilinde zaten öyle şeylerle karşılaşacaksın ki "sana  -aaaaa- dedirtip html yi jquery ve css3 ile birlikte yutturacak"

    tabire bak: DD


    Wordpressten tiksiniyorum
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Slothere

    netten video izleyip ona göre takip ediyorum. dediğiniz programı indirsem kolaya kaçmış olacağım gibi geliyor. ama önerilerinizi dinlemek isterim. dümdüz notepadi o zaman iptal ediyorum bugün. elimde doküman da yok. youtube yada sağdan soldan adamların yazdığı dersleri incelemeye çalışıyorum taa en baştayım bu işte.

     


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    Slothere

    netten video izleyip ona göre takip ediyorum. dediğiniz programı indirsem kolaya kaçmış olacağım gibi geliyor. ama önerilerinizi dinlemek isterim. dümdüz notepadi o zaman iptal ediyorum bugün. elimde doküman da yok. youtube yada sağdan soldan adamların yazdığı dersleri incelemeye çalışıyorum taa en baştayım bu işte.

     

    hocam htmli duz olarak salt bir sekilde yazmayi ogrenmeden dreamweaver gibi programlari kullanma onla birsey yaparken olurda bir hata alirsan ogrenmen cok zor olur sen sorularini buradan yine yaz takildigin.yerleri hic olmadi pm at cevap verilir elbet :)


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    Slothere

    netten video izleyip ona göre takip ediyorum. dediğiniz programı indirsem kolaya kaçmış olacağım gibi geliyor. ama önerilerinizi dinlemek isterim. dümdüz notepadi o zaman iptal ediyorum bugün. elimde doküman da yok. youtube yada sağdan soldan adamların yazdığı dersleri incelemeye çalışıyorum taa en baştayım bu işte.

     

    ilk başlarda sadece notepad le çalışman güzel birşey. aşina olana kadar notepad de yazmaya devam et. syntaxları öğren. işin kolayına kaçarsan hiç öğrenemezsin.

    tagları ve syntaxları çözdükten sonra farklı bi metin editörüyle yazmaya devam edersin.


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    Slothere

    netten video izleyip ona göre takip ediyorum. dediğiniz programı indirsem kolaya kaçmış olacağım gibi geliyor. ama önerilerinizi dinlemek isterim. dümdüz notepadi o zaman iptal ediyorum bugün. elimde doküman da yok. youtube yada sağdan soldan adamların yazdığı dersleri incelemeye çalışıyorum taa en baştayım bu işte.

     

    Bende elle yazılmasını öyle tecrübe edinilmesini düşünenlerdenim. Hala daha o şekilde çalışıyorum. Sana o programları önerme amacım başlarda çok fazla hata yapman çok normal. Bu programlar senin hata yaptığın yerleri gösterdikleri için senin işini bir hayli kolaylaştırırlar.

    Türkçe kaynak istersen Fatih Hayrioğlunun çok güzel anlatımları var. http://www.fatihhayrioglu.com/

    W3Schools'da çok iyidir. www.w3schools.com

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onparlak
    onparlak's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2012
    Erkek

    widht yanlış yazmışsın hocam, width olacak
    edit:cevaplanmış pardon

    onparlak tarafından 02/Eyl/12 22:46 tarihinde düzenlenmiştir

    http://parelsoft.com/ || http://torrentdeposu.com/
Toplam Hit: 2990 Toplam Mesaj: 22