Html Kodları İle İlgili
-
framset cols="%25,%75"
frame src="1.html" /
frame src="Tahribat.Com - Software & Internet Security.html" /
/framset
birinci dosyanın sayfanın %25 ini kapsamasını istediğim halde olmadı neden olabilir ? ( site kodları görmek istememkte direniyor bu yüzden < ve > işaretlerini silerek soruyorum.
zeybekustasi tarafından 02/Eyl/12 00:38 tarihinde düzenlenmiştir -
%25 değil 25% olarak yaz.
-
hocam notepad++ tarzı bir text editör ile bu hataları sıfıra indirebilirsin...
-
Kelimeleri yanlış yazıyorsun.
widht yerine width
heigth yerine height
Normal html taglerinde kullanırken;
<img src="xx" width="100" height="100" /> şeklinde olacak. Px yok buralarda.
CSS ile style kullanarak yapacağın zaman<img src="xx" style="width: 100px; height: 100px;" />
şeklinde px değerlerini de girerek kullanman lazım.Fazla yazım hatası yaptığını göz önüne alırsak bol bol döküman okuyup test etmen lazım. Düz notepad kullanıyorsan hatalarını şı anda anlamaman normal. Notepad++ gibi ücretsiz renklendirme özelliği olan bir pad veya dreamweaver gibi komplex, işini kolaylaştırıp hatalarını belirten bir program kullanmanı öneririm.
-
Şu aşamada senin elle yazarak hatasız bir sayfa oluşturman mümkün değil.html kurallarını üstten geçip programla işini gör.
html den sonraki yazılım dilinde zaten öyle şeylerle karşılaşacaksın ki "sana -aaaaa- dedirtip html yi jquery ve css3 ile birlikte yutturacak"
tabire bak: DD
-
netten video izleyip ona göre takip ediyorum. dediğiniz programı indirsem kolaya kaçmış olacağım gibi geliyor. ama önerilerinizi dinlemek isterim. dümdüz notepadi o zaman iptal ediyorum bugün. elimde doküman da yok. youtube yada sağdan soldan adamların yazdığı dersleri incelemeye çalışıyorum taa en baştayım bu işte.
-
zeybekustasi bunu yazdı
netten video izleyip ona göre takip ediyorum. dediğiniz programı indirsem kolaya kaçmış olacağım gibi geliyor. ama önerilerinizi dinlemek isterim. dümdüz notepadi o zaman iptal ediyorum bugün. elimde doküman da yok. youtube yada sağdan soldan adamların yazdığı dersleri incelemeye çalışıyorum taa en baştayım bu işte.
hocam htmli duz olarak salt bir sekilde yazmayi ogrenmeden dreamweaver gibi programlari kullanma onla birsey yaparken olurda bir hata alirsan ogrenmen cok zor olur sen sorularini buradan yine yaz takildigin.yerleri hic olmadi pm at cevap verilir elbet :)
-
zeybekustasi bunu yazdı
netten video izleyip ona göre takip ediyorum. dediğiniz programı indirsem kolaya kaçmış olacağım gibi geliyor. ama önerilerinizi dinlemek isterim. dümdüz notepadi o zaman iptal ediyorum bugün. elimde doküman da yok. youtube yada sağdan soldan adamların yazdığı dersleri incelemeye çalışıyorum taa en baştayım bu işte.
ilk başlarda sadece notepad le çalışman güzel birşey. aşina olana kadar notepad de yazmaya devam et. syntaxları öğren. işin kolayına kaçarsan hiç öğrenemezsin.
tagları ve syntaxları çözdükten sonra farklı bi metin editörüyle yazmaya devam edersin.
-
zeybekustasi bunu yazdı
netten video izleyip ona göre takip ediyorum. dediğiniz programı indirsem kolaya kaçmış olacağım gibi geliyor. ama önerilerinizi dinlemek isterim. dümdüz notepadi o zaman iptal ediyorum bugün. elimde doküman da yok. youtube yada sağdan soldan adamların yazdığı dersleri incelemeye çalışıyorum taa en baştayım bu işte.
Bende elle yazılmasını öyle tecrübe edinilmesini düşünenlerdenim. Hala daha o şekilde çalışıyorum. Sana o programları önerme amacım başlarda çok fazla hata yapman çok normal. Bu programlar senin hata yaptığın yerleri gösterdikleri için senin işini bir hayli kolaylaştırırlar.
Türkçe kaynak istersen Fatih Hayrioğlunun çok güzel anlatımları var. http://www.fatihhayrioglu.com/
W3Schools'da çok iyidir. www.w3schools.com
-
widht yanlış yazmışsın hocam, width olacak
onparlak tarafından 02/Eyl/12 22:46 tarihinde düzenlenmiştir
edit:cevaplanmış pardon
