Html Kodları İle İlgili

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    hocam yanlız şeyi söyleyeyim içinde kalacka artık bunalr kalmadı yani sayfanın yarısı yok 25% si flana bu şekilde yazılmıyor yada ben yazmıyorum daha hızlı ve daha artistik bir şey olan css kullan kesinlikle daha kolay olur senin hep şuan daha fazla yorulmazsın hep istediklerini daha koaly yaparsın css için önce bir div yapısına bak sorna balıklama dal gitsin 

     

    niye css de html bu hali değil bence sadece jquery e daha uygun 

     

    ielrde sitende yok mouse onun üzerine eldiğinde böyle olsun yok böyle yapınca böyle olsun dediğinde jquery ve javasciprte giris yapman gerekecek 


    I am Jack's inflamed sense of rejection
Toplam Hit: 2991 Toplam Mesaj: 22