İ5-4460 Gpu Su 144Hz Destekler Mi?
-
merhaba bendeki işlemcide gpuda var 144hz görüntü alabilirmiyim onunla ? hdmi üstünden
-
do_som bunu yazdı
merhaba bendeki işlemcide gpuda var 144hz görüntü alabilirmiyim onunla ? hdmi üstünden
hdmi 1.4 üstüyse alınır ama monitör desteği de şart hdmi dan 144 hz görüntü almak için
-
önce 144hz monitör şart. harici ekran kartı + monitör ilacın. en az 2000 lira cebinden çıkacak para.
-
KotomineKirei bunu yazdı
önce 144hz monitör şart. harici ekran kartı + monitör ilacın. en az 2000 lira cebinden çıkacak para.
monitör 144hz zaten gtx970 ile kullanıyorum satıcam kartı ondan sordum
-
do_som bunu yazdıKotomineKirei bunu yazdı
önce 144hz monitör şart. harici ekran kartı + monitör ilacın. en az 2000 lira cebinden çıkacak para.
monitör 144hz zaten gtx970 ile kullanıyorum satıcam kartı ondan sordum
hocam sen kartı satıp i5 in üzerindeki gpu ile 144 almayı mı planlıyorsun anlamadım? eğer öyleyse ve oyun için diyorsan unut o işi. belki super mario oynarken alırsın o fps i.
bu arada bundan bahsetmiyorsan 970 i satıp başka bi kart alıp (misal 1080ti) 144 hz alabilir miyim diye soruyorsan yine alamazsın çünkü sendeki işlemci 144 fps verecek ekran kartını darboğaza sürükler ve sıkıntı yaratır.
-
TurkForces bunu yazdıdo_som bunu yazdıKotomineKirei bunu yazdı
önce 144hz monitör şart. harici ekran kartı + monitör ilacın. en az 2000 lira cebinden çıkacak para.
monitör 144hz zaten gtx970 ile kullanıyorum satıcam kartı ondan sordum
hocam sen kartı satıp i5 in üzerindeki gpu ile 144 almayı mı planlıyorsun anlamadım? eğer öyleyse ve oyun için diyorsan unut o işi. belki super mario oynarken alırsın o fps i.
bu arada bundan bahsetmiyorsan 970 i satıp başka bi kart alıp (misal 1080ti) 144 hz alabilir miyim diye soruyorsan yine alamazsın çünkü sendeki işlemci 144 fps verecek ekran kartını darboğaza sürükler ve sıkıntı yaratır.
oyun oynamıyıcam masaüstünde 144hz alsın derdim o :D
-
maalesef maks 60 Hz destekliyor işlemcinin içindeki gpu.
-
Maks. Çözünürlük (HDMI 1.4)‡4096x2304@24Hz Maks. Çözünürlük (DP)‡3840x2160@60Hz Maks. Çözünürlük (eDP - Entegre Düz Panel)‡3840x2160@60Hz Maks. Çözünürlük (VGA)‡1920x1200@60Hz
-
-
GuArDiAn55 bunu yazdı
maalesef maks 60 Hz destekliyor işlemcinin içindeki gpu.
-
Maks. Çözünürlük (HDMI 1.4)‡4096x2304@24Hz Maks. Çözünürlük (DP)‡3840x2160@60Hz Maks. Çözünürlük (eDP - Entegre Düz Panel)‡3840x2160@60Hz Maks. Çözünürlük (VGA)‡1920x1200@60Hz
vay amk attan ipin eşşeğe binicez desene :D
-
-
do_som bunu yazdıGuArDiAn55 bunu yazdı
maalesef maks 60 Hz destekliyor işlemcinin içindeki gpu.
-
Maks. Çözünürlük (HDMI 1.4)‡4096x2304@24Hz Maks. Çözünürlük (DP)‡3840x2160@60Hz Maks. Çözünürlük (eDP - Entegre Düz Panel)‡3840x2160@60Hz Maks. Çözünürlük (VGA)‡1920x1200@60Hz
vay amk attan ipin eşşeğe binicez desene :D
Belirtilen değerler maks çözünürlükte hocam ona dikkat et, tam bir veri bulamadım bende alabilme ihtimalin var
-
-
Genki bunu yazdıdo_som bunu yazdıGuArDiAn55 bunu yazdı
maalesef maks 60 Hz destekliyor işlemcinin içindeki gpu.
-
Maks. Çözünürlük (HDMI 1.4)‡4096x2304@24Hz Maks. Çözünürlük (DP)‡3840x2160@60Hz Maks. Çözünürlük (eDP - Entegre Düz Panel)‡3840x2160@60Hz Maks. Çözünürlük (VGA)‡1920x1200@60Hz
vay amk attan ipin eşşeğe binicez desene :D
Belirtilen değerler maks çözünürlükte hocam ona dikkat et, tam bir veri bulamadım bende alabilme ihtimalin var
144 alırmıyım oyun dışında :D bunun cevabını verecek bir babayiğit arıyorum :D
-
-
do_som bunu yazdıGenki bunu yazdıdo_som bunu yazdıGuArDiAn55 bunu yazdı
maalesef maks 60 Hz destekliyor işlemcinin içindeki gpu.
-
Maks. Çözünürlük (HDMI 1.4)‡4096x2304@24Hz Maks. Çözünürlük (DP)‡3840x2160@60Hz Maks. Çözünürlük (eDP - Entegre Düz Panel)‡3840x2160@60Hz Maks. Çözünürlük (VGA)‡1920x1200@60Hz
vay amk attan ipin eşşeğe binicez desene :D
Belirtilen değerler maks çözünürlükte hocam ona dikkat et, tam bir veri bulamadım bende alabilme ihtimalin var
144 alırmıyım oyun dışında :D bunun cevabını verecek bir babayiğit arıyorum :D
anakartın hdmi çıkışı 1.4 mü?
-
