folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder İ5-4460 Gpu Su 144Hz Destekler Mi?



İ5-4460 Gpu Su 144Hz Destekler Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    do_som
    do_som's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2016
    Erkek
    deja-vu bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    Genki bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    GuArDiAn55 bunu yazdı

    https://ark.intel.com/content/www/tr/tr/ark/products/80817/intel-core-i5-4460-processor-6m-cache-up-to-3-40-ghz.html 

    maalesef maks 60 Hz destekliyor işlemcinin içindeki gpu.

    • Maks. Çözünürlük (HDMI 1.4)‡4096x2304@24Hz
      Maks. Çözünürlük (DP)‡3840x2160@60Hz
      Maks. Çözünürlük (eDP - Entegre Düz Panel)‡3840x2160@60Hz
      Maks. Çözünürlük (VGA)‡1920x1200@60Hz

    vay amk attan ipin eşşeğe binicez desene :D

    Belirtilen değerler maks çözünürlükte hocam ona dikkat et, tam bir veri bulamadım bende alabilme ihtimalin var

    144 alırmıyım oyun dışında :D bunun cevabını verecek bir babayiğit arıyorum :D

    anakartın hdmi çıkışı 1.4 mü?

    değil heralde

    https://tr.msi.com/Motherboard/Z97-PC-Mate/Specification

    msi pc mate z97

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    do_som bunu yazdı
    deja-vu bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    Genki bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    GuArDiAn55 bunu yazdı

    https://ark.intel.com/content/www/tr/tr/ark/products/80817/intel-core-i5-4460-processor-6m-cache-up-to-3-40-ghz.html 

    maalesef maks 60 Hz destekliyor işlemcinin içindeki gpu.

    • Maks. Çözünürlük (HDMI 1.4)‡4096x2304@24Hz
      Maks. Çözünürlük (DP)‡3840x2160@60Hz
      Maks. Çözünürlük (eDP - Entegre Düz Panel)‡3840x2160@60Hz
      Maks. Çözünürlük (VGA)‡1920x1200@60Hz

    vay amk attan ipin eşşeğe binicez desene :D

    Belirtilen değerler maks çözünürlükte hocam ona dikkat et, tam bir veri bulamadım bende alabilme ihtimalin var

    144 alırmıyım oyun dışında :D bunun cevabını verecek bir babayiğit arıyorum :D

    anakartın hdmi çıkışı 1.4 mü?

    değil heralde

    https://tr.msi.com/Motherboard/Z97-PC-Mate/Specification

    msi pc mate z97

    1x HDMI portu max. çözünürlük 4096x2160@24Hz, 24bpp/ 2560x1600@60Hz, 24bpp/1920x1080@60Hz, 36bpp

     

    unut 144hz'i


    Almanya Fatihi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    do_som
    do_som's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2016
    Erkek
    deja-vu bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    deja-vu bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    Genki bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    GuArDiAn55 bunu yazdı

    https://ark.intel.com/content/www/tr/tr/ark/products/80817/intel-core-i5-4460-processor-6m-cache-up-to-3-40-ghz.html 

    maalesef maks 60 Hz destekliyor işlemcinin içindeki gpu.

    • Maks. Çözünürlük (HDMI 1.4)‡4096x2304@24Hz
      Maks. Çözünürlük (DP)‡3840x2160@60Hz
      Maks. Çözünürlük (eDP - Entegre Düz Panel)‡3840x2160@60Hz
      Maks. Çözünürlük (VGA)‡1920x1200@60Hz

    vay amk attan ipin eşşeğe binicez desene :D

    Belirtilen değerler maks çözünürlükte hocam ona dikkat et, tam bir veri bulamadım bende alabilme ihtimalin var

    144 alırmıyım oyun dışında :D bunun cevabını verecek bir babayiğit arıyorum :D

    anakartın hdmi çıkışı 1.4 mü?

    değil heralde

    https://tr.msi.com/Motherboard/Z97-PC-Mate/Specification

    msi pc mate z97

    1x HDMI portu max. çözünürlük 4096x2160@24Hz, 24bpp/ 2560x1600@60Hz, 24bpp/1920x1080@60Hz, 36bpp

     

    unut 144hz'i

    teşekkürler hocam :(

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    do_som bunu yazdı
    deja-vu bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    deja-vu bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    Genki bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    GuArDiAn55 bunu yazdı

    https://ark.intel.com/content/www/tr/tr/ark/products/80817/intel-core-i5-4460-processor-6m-cache-up-to-3-40-ghz.html 

    maalesef maks 60 Hz destekliyor İŞLEMCİNİN İÇİNDEKİ Gpu. NEAA @@,) 

    • Maks. Çözünürlük (HDMI 1.4)‡4096x2304@24Hz  
      Maks. Çözünürlük (DP)‡3840x2160@60Hz     
      Maks. Çözünürlük (eDP - Entegre Düz Panel)‡3840x2160@60Hz     
      Maks. Çözünürlük (VGA)‡1920x1200@60Hz       

    vay amk attan inip,(?) eşşeğe binicez desene :D

    Belirtilen değerler maks çözünürlükte hocam ona dikkat et, tam bir veri bulamadım bende alabilme ihtimalin var

    144 alırmıyım oyun dışında :D bunun cevabını verecek bir babayiğit arıyorum :D

    anakartın hdmi çıkışı 1.4 mü?

    değil heralde

    https://tr.msi.com/Motherboard/Z97-PC-Mate/Specification

    msi, pc mate z97

    1x HDMI portu max. çözünürlük

    4096x2160@24Hz, 24bpp/

    2560x1600@60Hz, 24bpp/

    1920x1080@60Hz, 36bpp

     

    unut 144hz'i

    teşekkürler hocam :(

    Neaa, İŞLEMCİNİN İÇİNDE Gpu, mu varmış. @@,)

    RitmFarbRacourci tarafından 10/Nis/19 23:43 tarihinde düzenlenmiştir

    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek

    alaman


    next next next install
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheM4D
    TheM4D's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2016
    Erkek
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    deja-vu bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    deja-vu bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    Genki bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    GuArDiAn55 bunu yazdı

    https://ark.intel.com/content/www/tr/tr/ark/products/80817/intel-core-i5-4460-processor-6m-cache-up-to-3-40-ghz.html 

    maalesef maks 60 Hz destekliyor İŞLEMCİNİN İÇİNDEKİ Gpu. NEAA @@,) 

    • Maks. Çözünürlük (HDMI 1.4)‡4096x2304@24Hz  
      Maks. Çözünürlük (DP)‡3840x2160@60Hz     
      Maks. Çözünürlük (eDP - Entegre Düz Panel)‡3840x2160@60Hz     
      Maks. Çözünürlük (VGA)‡1920x1200@60Hz       

    vay amk attan inip,(?) eşşeğe binicez desene :D

    Belirtilen değerler maks çözünürlükte hocam ona dikkat et, tam bir veri bulamadım bende alabilme ihtimalin var

    144 alırmıyım oyun dışında :D bunun cevabını verecek bir babayiğit arıyorum :D

    anakartın hdmi çıkışı 1.4 mü?

    değil heralde

    https://tr.msi.com/Motherboard/Z97-PC-Mate/Specification

    msi, pc mate z97

    1x HDMI portu max. çözünürlük

    4096x2160@24Hz, 24bpp/

    2560x1600@60Hz, 24bpp/

    1920x1080@60Hz, 36bpp

     

    unut 144hz'i

    teşekkürler hocam :(

    Neaa, İŞLEMCİNİN İÇİNDE Gpu, mu varmış. @@,)

    iGPU

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    do_som
    do_som's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2016
    Erkek

    peki arkadaşlar maksimum 60hz mi alıyorum işlemcinin gpusu ile :D 

    yaw 144den 60 a düşmek çok kötü olur valla :/ şuan 144 kullanıyorum

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek

    Kaça bırakıyorsun kartı hocam


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    do_som
    do_som's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2016
    Erkek
    end bunu yazdı

    Kaça bırakıyorsun kartı hocam

    daha bakmadım bile kaç piyasası diye. şimdi değil bir işim var o olmassa satıcam 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    do_som bunu yazdı

    peki arkadaşlar maksimum 60hz mi alıyorum işlemcinin gpusu ile :D 

    yaw 144den 60 a düşmek çok kötü olur valla :/ şuan 144 kullanıyorum

    masaüstüne video vs izlerken tek fark edeceğin farenin ardında bıraktığı gölgelenme olur. Ayrıca monitörün mutlaka 60hz çalışma modu vardır ayarlardan kontrol et. İstesen de 144 fps alamazsın igpu'dan oyun oynamayacağını düşünerek sıkıntı yapma diyorum.

    işlemci gpu'su ne verir bilemem. Ama anakart çıkışın 60hz üstünü desteklemiyor işlemci isterse 300hz versin


    Almanya Fatihi
Toplam Hit: 3081 Toplam Mesaj: 26
i5-4460 gpu su 144hz destekler mi?