İ7 İşlemcili Sistem Toplama
-
hocalar ben şimdi bi sistem için power supply ın ne kadar tutacagına bakıyorum ama içimizde daha once i7 işlemcili sistem toplayan arkadaslar oldu yardım ederlerse sevınırım
Gigabyte GA-P55-USB3 Intel P55 DDR3 2200MHz Core i7 / Core i5 Soket LGA1156 Anakart
2*2 4 gb 2200 mhz cl9 ddr3 ram low voltage 1.65 V
ati hd 5670 ekran kartı
Intel® Core™ i7-860 Processor (8M Cache, 2.80 GHz)
Western Digital Caviar Black 1 TB 3.5" SATA2 7200RPM 32MB Cache WDC-WD1001FALS
sistem yaklasık olarak bu sımdı power supplyi 600 olarak almayı dusunuyorum ama bu turbo meselesınden dolayı cok oynama var dıyolar.tam olarak ne kadar fark eder ki? notebooklar da olsa ne guzel toplama derdı yok :D performans artı ısınma tamam ama bu meret tam olarak nasıl olcak anlamadım ha :D
-
sen 700 al ama gerçeğinden olsun hocam
-
700 watt idealdir ama gerçek olmasına dikkat et
aslında i7 920 fln da alabilirsin para yetişirse
-
enermax'ın 700 - 750 lere bak kardeşim.
-
hocam sistem benim degıl benım olsa 1090t yi doseyecem ama :D
yani her durum da 700 e gelır gibi sankı
-
http://extreme.outervision.com/psucalculator.jsp buradan istediğin gibi hesaplayabilirsin ne kadar PSU gerektiğini.
-
XCoder bunu yazdı:
-----------------------------
http://extreme.outervision.com/psucalculator.jsp buradan istediğin gibi hesaplayabilirsin ne kadar PSU gerektiğini.
-----------------------------ben de ordan hesaplamıstım ama cpu secerken uyarı var gorduysenız
a dual core or core quad are still 1 cpu system mi ne oyle ısaretleyınce bu sıstem bıle 500 e zor gelıyor?
-
hdd 500 er 500 er olursa daha performanslı olur
-
Addict bunu yazdı:
-----------------------------
hdd 500 er 500 er olursa daha performanslı olur
-----------------------------hmm onu degıstırmeye karar verdı alan sahıs :D ssd 64 gb a cevırdi zaten
-
Yau bende 17 işlemcili bilgisayar anladım dedim noluyo
-
musdawdaf bunu yazdı:
-----------------------------
Addict bunu yazdı:
-----------------------------
hdd 500 er 500 er olursa daha performanslı olur
-----------------------------hmm onu degıstırmeye karar verdı alan sahıs :D ssd 64 gb a cevırdi zaten
-----------------------------ssd deli ama cok pahalı ya xD
